Autor Tema: HONDA 7,5 Pomoc  (Pročitano 9432 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Perudja

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 52
  • www.mojaladja.com
HONDA 7,5 Pomoc
« poslato: 19, 02, 2019, 00:51:03 pre podne »
obro veče svima poštovani prijatelji, nov sam na forumu pa bih se ukratko i predstavio. Zovem se Petar i dolazim iz Užica.
Imam već godinama gore pomenuti motor i zaista razbijam glavu već duže vreme oko nekoliko stvari, pokušaću da budem što kraći i precizniji kako bih dobio pomoć koja mi je više nego potrebna jer ovo je već postao košmar. Naime imam Hondicu u odličnom stanju, ali uvek pri paljenju imam problem, kada je hladan motor nebitno da li je zima ili leto, mada ređe izlazim zimi na vodu, tako da pretežno pričam o prolećnom-letnjem  periodu. Moram da verglam kao manijak, povlačim saug, vraćam sve to radim bukvalno 15 minuta dok u meni preostane i poslednji atom snage, e onda kada upali onda nije problem ide i nestaje i zaista nikada nisam imao problem sa njom, pa bih eto molio za pomoć bilo kakve vrste zašto joj treba toliko dugo da strartuje...Sada drugi deo problema... Letos sam uzeo sam da čačkam i štelujem ler gas ( magarac ) i tu sam zeznuo sva tri ona šrafa odnosno odvrnuo sam i zavrnuo u različitim smerovima  tako da nemam pojma šta sam napravio i sada kada upalim motor on na leru radi ali kako mu dam gas on se momentalno ugasi.I treći i ujedno moj najveći problem koji me proganja godinama je brzina ? Naime imam elanov čamac od 4,5m i u poređenju sa tomosem 4, gotovo da nema neke razlike u brzini, honda ide svega 10% bolje, što me jako čudi, pritom pričam kada sam prazan i sam u čamcu, zatim sam stavljao na gumenjake manje i takođe ništa naročito nije išla bolje, u poređenju sa drugim markama tih konjskih snaga moja honda je toliko trapava i spora da je to strašno, naravno ne očekujem sa njom da glisiram ali nemoguće je da me recimo prijatelj sa jamahom 6ticom pojede sa pola gasa, moja honda je mislim 1986. godište. Tu sam vagao dosta, čitao  ali ništa konkretno nisam našao osim da problem može da leži u elisi. Naime ja imam utisak da bi moja honda mogla tanker da pogura jer ima tu teretnu snagu, ali nedostaje joj ekslozija koju npr ima evinrude, jamaha itd, pa sam hteo da vas pitam da li elisa igra ulogu, ako igra kakvu ? I ako je već sve to istina da li bih mogao da dobijem odgovor koja bi bila elisa najbolja sa kojom bih izvukao maksimum iz hondice ? Hondu vozim na Perućcu i leti idem daleko u kanjon da pecam belu ribu i propadne mi pola dana dok stignem, naravno jasno je da bih ja rešio problem svoj uzimanjem motora od 30-40ks ali za to niti imam novca da kupim niti da sipam tu količinu goriva, a smatram da za ovih 7,5ks ide jako sporo jer sam se u identičnim uslovima trkao sa raznim šesticama što dvotaktnim što četvorotaktnim i sve su me pojele ni protiv jedne nisam imao šanse.E, sad znam da veliku ulogu igra osovina, zatim čamac itd, ja sam nešto merio i izmerio nekih 60+ cm e sad da li sam dobro premerio ne znam i po tome bih rekao da je moja honda duga noga iako meni lično odokativno deluje kao kratka, takođe može neki info vezano za to i Izvinite ljudi zaista  što sam ovako odužio,  znam da je ružno i da nam svima nešto fali, ali nadam se da razumete kao i moj problem i da ćete mi izaći bar na neki način u susret jer ovo su već košmari, godinama tragam za rešenje i ne mogu da ga nađem. Veliki pozdrav za sve članove i veliko hvala unapred na odgovorima!

Van mreže Sinisa30303

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 55
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #1 poslato: 19, 02, 2019, 03:38:38 pre podne »
Sto se verglanja tice (a sve ovo iz nekog ranijeg vremena sa tomosom 4.5).
Prvo moras da vidis koju svecicu imas (pretpostavljam da je motor sa jednim klipom).Opet predpostavljam da ga nisi novog kupio (Hondu) i da je raniji vlasnik ubacio mesto orginalne svecice prvu koju je imao pod rukom.( Ja sam koristrio NGK svecice), (Bio je i broj na sveci nemogu da se setim sta je oznacavao)  dal temperaturu paljenaja neznam nemogu se vise setiti.
Svecica ce imati odredjenih implikacija na rad morora. Drugo moras videti koliki je stvarni ratio dvotaktola i benzina.( Oce da se umasti sveca pa nema paljenja).
 Na 4.5 Tomosu ako ostavis neko vreme motor u podignutom polozaju ima da presisa tako da dolazis do istog mucenja da startujes motor. Vidi koliko je svecica istrosena tj koliko ona bradavica viri iz svecice. Onda koliki je zazor odnosno prostor izmedju te bradavice na svecici i minusa. Cim motor pali verujem da je nesto smesno.
Ali ako nisi majstor naravno nemoj otvarati i cackati jer ce te dovesti u drugi deo tvoje price gde nisi znao da namestis sajlu za gas.
E sad imao sam i ja na poslu Johansona 6.5 ili 8 nemogu da se setim vise.Hteo gazda da ga baci u djubre i ja reko jde pre djubreta da ga totalno otvorim da se malo ucim...
Poenta ako impeler ne postavis na pravi nacin motor ce da radi ali ma koliko gas dodavao nema nista od brzine.
Drugo pitch propelera. Pich propelera je ugao pod kojim je propeler napravljen neki su napravljeni za brzinu a neki za guranje tako isto imas dvokraki i trokraki propeler za te manje sitnije vanbrodske motore ( sa vecim i manjim pitchem).
Sad moguce i da kombinacija sajle gasa i propelera za guranje ti daje jako slab finalni efekat brzine ko zna....
Jako je tesko bez motora ispred sebe videti sta mu je. Najbolje ti je da ga odneses kod majstora platis to sto trazi i uz popravku dobijes i obrazlozenje sta je i kako je.
Drugo isto moras da vidis kakva je kompresija u tom motoru.Ja sam na Tomosu imao dal jedan ili dva kompresiona prstena na klipu.
Covek koji je mog Tomos popravljao posle 16 godina stajanja i nerada se krstio. Ali ajde vise sam ga popravio zbog toga sto necu da se bakcem sa time.A plus nisam hteo da ga bacam jel me podsecao na neke dane mladosti.
Da sam ja na tvom mestu lepo bih uzeo i motor i rezervoar i odneo ga nekom ko zna.I lepo mu rekao da ga generalno otvori i da mi javi kolika je steta.
Ako ti se svidi cena popravljaj a ako ne trazi drugog majstora.

Ovde sam nabacao gomilu stvari koja se desavala meni na raznoraznim motorima. Mislim da sam vozio ama bas sve od 2.5 ks do 2 x 250 ks ali nema ako neznas ne petljaj se to ti je prijateljski savet i manje ce te kostati kinte i nerviranja.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6545
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #2 poslato: 19, 02, 2019, 07:26:33 pre podne »
Петре, пре свега, добро дошли на форум Моје лађе.

Тај мотор је, у начелу, један од квалитетнијих и требало би да буде извор задовољства, а не разлог за проблеме и главобоље.

Подржао бих Синишин предлог да мотор однесете мајстору. То ће сигурно да кошта јер мајстори код нас нису јефтини али сигурно ће бити боље него да сами пробате, обзиром да сте рекли да нисте нешто посебно вични тим пословима.

Не знам неког доброг мајстора у Ужицу кога бих препоручио али верујем да има неко ко то може добро да уради.
У крајњем случају, мотор није ни тако велик ни тако тежак да не бисте могли да га ставите у пртљажник аутомобила и довезете га у Београд.

Из ваше поруке види се да има више ствари о којима би требало да знате мало више. О већини тога што вас мучи, много смо писали на форуму. Покушајте да искористите ове зимске месеце да мало прођете кроз различите теме.

Ја ћу вас упутити на само неколико а ви се мало потрудите и можда нађете нешто корисно:

http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,12791.msg137359.html#msg137359

http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,6613.msg72285.html#msg72285

http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,9969.msg109639.html#msg109639

Има тога још много, само треба мало времена.

Срећно!

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1361
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Albin 25
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.3m
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #3 poslato: 19, 02, 2019, 08:14:23 pre podne »
Brzina koliko zavisi od motora, toliko zavisi i od camca tj korita. Na koritu koje pozadi nema svanc(ravno, ne podize se blago iz vode), cesto bude isto da li si stavio Tomos 4 ili tvoju hondu, ili cak 10hp. To ti pricam iz iskustva sa Tiger Sharkom koji ima 210kg, duzina 4.3m a glisersko korito. Tek sa 15hp uspeva da izglisira i da ide brzo. Sve ispod 15hp, nece dati nikakav rezultat osim guranja vode i male brzine.

Druga stvar koju si pomenuo je duzina cizme. Ako je duga noga, a stavio si motor na krmenu dasku koja je predvidjena za kratku nogu, opet ces imati odredjen otpor koji ce usporavati camac.

Predlazem ti da postavis slike i camca i motora, i bice nam lakse da ti pomognemo  m07800

Jedna bitna stvar za diskusiju, taj motor je cetvorotaktni, da li sam u pravu?
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6545
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #4 poslato: 19, 02, 2019, 08:41:51 pre podne »
...
Jedna bitna stvar za diskusiju, taj motor je cetvorotaktni, da li sam u pravu?

Колико је мени познато, Хонда прави искључиво четворотактне моторе. Не сећам се да сам негде чуо или прочитао да има и двотактне.

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 649
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #5 poslato: 19, 02, 2019, 08:54:40 pre podne »
Naravno, Honda nema dvotakne motore... Tako da ona prica o kolicini dvotaktola je teska budalastina... Takodje impeler nema nikakve veze sa ovom pricom, impeler pogoni vodu za hladjenje motora i ako ne valja motor ce se grejati u neko doba. To sto tesko pali i nema snage meni lici na dotrajalost motora, ali kao sto neki vec rekose kod majstora pa da izmeri kompresiju i vidi o cemu se radi. Elisa ima ogroman utjcaj na brzinu, ocitajte brojeve koji su utisnuti na elisi.
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže Sinisa30303

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 55
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #6 poslato: 19, 02, 2019, 14:59:05 posle podne »
Vepre,
"Tako da ona prica o kolicini dvotaktola je teska budalastina... "
Sto se tice moje budalastine kljucna recenica je "Sto se verglanja tice (a sve ovo iz nekog ranijeg vremena sa tomosom 4.5)"
A isto tako Perudjina recenica "trkao sa raznim šesticama što dvotaktnim što četvorotaktnim" me je nagnala da pomislim da mozda covek nezna koji motor ima (mislio sam da ima cetvorotakktni a da sipa dvotaktol) jbga greske se desavaju svakome.

Ja sam mu nabacao tih par observacija sta moze sta nemoze biti.

Uglavnom Perudja ajde postavi par slika camca slikaj dno camca da vidimo kakvo je korito.

Ja jos uvek imam pasaru kvarner plastiku cini mi se 4.6 m koju vise ne koristim sedi pokrivena ispred kuce ( a ja hocu nesto vece)...
Ona je polu deplasmansko korito i njoj je skoro isto jel je vozis sa 4.5 ks ili 15 ks. ( Nikad nisam probao da stavim ista vece na nju ali sam pod utiskom da bi samo pravila veci otpor u vodi a brzina bi bila ista).

Ovo za impeler da pogoni vodu je istina ali je isto istina da na tom Johnsonu bez njega nije hteo da gura. To mi je jedini motor koji sam otvarao i bas to mi je ostalo urezano u pamcenje a nekih extra delova u njegovom stubu noge nije bilo tako da neznam necu nesto da tvrdim cega se vise i slabo secam.



Van mreže Perudja

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 52
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #7 poslato: 19, 02, 2019, 17:26:34 posle podne »
E, ovako prijatelji moji. Prvo bih zaista od srca želeo da Vam se svima zahvalim što ste se uključili u diskusiju i što ste mi detaljno obrazložili neke stvari, generalno sam mlad ali to mi ne daje za pravo da budem debil i da ne znam osnovne stvari, pošto sam od malih nogu na vodi, ali šta ću kada sam suštinski okružen laicima, a ovde ipak vidim ima ozbiljnih ljudi sa impozantnim iskustvima. Sada da krenem redom kako bih uspeo da se nadovežem na sve konstatacije koje ste ovde izneli.

@SINISA30303

Imam dve NKG svećice sa nekom oznakom "R" ( Biće na kraju mog upisa priložene sve fotografija počevši od motora, preko čamca pa do elise )

Ćale je motor pre 10+ kupio u Švajcarskoj polovnog ali jako jako jako očuvanog što se ispostavilo kao tačno jer do sada osim tih sitnih zajebancija nikada slovima nikada nisam imao problem da me je negde ostavila i sl  za sve ovo vreme. Motor uvek držim uspravno na metalnim držačima van sezone u podrumu gde je temparatura uvek bar koji stepen u plusu, jedino gde stoji položen to je u autu dokom vožnje do jezera, tako da je to sasvim ispravno bar koliko znam. Ja sam napravio problem kada sam uzeo na svoju ruku i to sebi nikada neću oprostiti da štelujem šrafove i tu sam sada napravio mega problem i uopšte ne znam kako sada to da vratim u normalu, ali sam slikao sve detaljno kako bi vi videli trenutno stanje i eventualno odatle ako uspete da mi kažete šta činiti dalje.



@LSI

Hvala Vama na toploj dobrodošlici.

Pokušaću nekako ovde uz vašu pomoć prvenstveno da rešim probleme koje imam jer to su više finese, kapitalnih problema nema motor kad krene on prede i radi perfektno, zato ću sada da sednem da zasučem rukave i da detaljno pročitam sve dole što ste mi ostavili u linku, pa ako ništa ne pomogne majstor mi ne gine, ali pošto me finansije koče moraću da dam ovako sve od sebe do kraja, nema predaje  sajkaca



@bakara

Sada ću postaviti se fotografije što sam danas slikao na samom motoru i neke koje sam pronašao od čamca ali na kopu, potrudiću se da nađem još neku u računaru na vodi možda bude od veće pomoći. I, da motor je četvorotaktni, nisam znao da honda ne pravi dvotaktne motore, ali bar znam da razlikujem 2T i 4T naravno.


@vepar

Vodu baca odlično i sa tim nemam problema, ne kažem da nema snage već da je nekako trom, trapav, nema startnost i eksploziju koju imaju motori drugih marke te pa čak i malo manje kubikaže, na to sam mislio, motor nije dotrajao nikako, jer iako je star jako dobro je očuvan što će se videti iz priloženih slika. I meni sve ukazuje da je do elise i sa nekolicinom ljudi sa kojima sam pričao a koji su ajde da kažem upućeni malo više svi su aludirali da treba da nađem neku drugu elisu jer ova moja koliko sam skapirao je brodska, uglavnom to je neka osnova priče.




Suštinski ono što ja želim je da izvučem iz ovog motora maksimum, jer on je u radu nečujan, krenem na troling sa njim za ceo dan 12+ bez gašenja potroši svega 1,5l benzina, ništa drugačija nije situacija kada se vozikam po jezeru ili kada idem u kanjon do 20og kilometra i nazad, i želim da izvučem njegov maksimum što se brzine tiče i tih sitnica oko paljenja, štelovanja itd jer ona znam da imam pravi motor koji ne bi ni u ludilu pomislio da prodam jer osim ovih "sitnica" on je zlata vredan, i naravno malo je poteži jer je glava gusana ali dobro mlad sam i valja se namučiti malo  jh


Evo za kraj i fotografija svega što imam :


































Eto nadam se da ima i više nego dovoljno slika, čamac je stari i na izdisaju je gotovo, dugačak je nešto čini mi se malo ispod 4m, između 3,5 i 4.00 ima duplo dno, i težak je sigurno 200kg.

Izvinjavam se svima na opširnosti ali sam se potrudio da ukoliko već tražim pomoć da vama olakšam da sagledate moj problem i sve što imate da napišete, svaki savet mi je zlata vredan, veliki pozdrav i beskrajno hvala drugari !!!
« Poslednja izmena: 19, 02, 2019, 17:54:35 posle podne Perudja »

Van mreže vepar

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 649
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #8 poslato: 19, 02, 2019, 18:26:46 posle podne »
Duzina cizme je oko 42cm mislim da je to kratka cizma i da odgovara za ovaj camac. Jel to Elan 401 camac?  Na elisi ne vidim na slikama oznake... pogledaj da li ima negde utisnutu oznaku precnika i koraka...
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže Perudja

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 52
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #9 poslato: 19, 02, 2019, 18:33:33 posle podne »
Duzina cizme je oko 42cm mislim da je to kratka cizma i da odgovara za ovaj camac. Jel to Elan 401 camac?  Na elisi ne vidim na slikama oznake... pogledaj da li ima negde utisnutu oznaku precnika i koraka...

Nikada nisam znao odakle se meri osovina zato sam i postavio metar pored da bi ovde napokon utvrdio, čamac nije 401 ali je gotovo identičan oblikom, ovo je nekada bio gliserčić imao je komande i sve to, najbolji drugar mi ima 401-a i nema razlike u brzini, stavljao sam hondu na oba čamca i doslovno je identično, stim što je njegov elan lakši za 100kg, znači duplo. Zagledao sam oko elise sve i jedino što sam našao je utisnut ovaj broj od 6-7 cifara ispod auspuha ali je to isti broj kao što sam našao na osovini gde je utisnut model i takođe taj broj, ostalo ništa nisam našao dole kod elise nikakve oznake.

Van mreže Sinisa30303

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 55
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #10 poslato: 19, 02, 2019, 19:30:58 posle podne »
Bato tom camcu se pur pena vidi.

Posle odredjenog broja godina ta pur pena ima da krene da se ponasa ko sundjer. Tako da mozes samo da se nadas da ces da glisiras.

Neznam ja bih prvo korito popravio a posle video za dalje.

Van mreže Perudja

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 52
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #11 poslato: 19, 02, 2019, 19:41:15 posle podne »
Bato tom camcu se pur pena vidi.

Posle odredjenog broja godina ta pur pena ima da krene da se ponasa ko sundjer. Tako da mozes samo da se nadas da ces da glisiras.

Neznam ja bih prvo korito popravio a posle video za dalje.


Hahaha jeste mator odnosno koliko je mator on je odličan  sajkaca Sa druge strane ja ne očekujem da glisiram sa njim ponajmanje ne sa motorom od 7,5 konja, samo akcentujem da kada mi je nakačena i četvorka ( tomos ) čamac se identično ponaša i brzina je ista. Inače sad za koji dan čim otopli idem na Perućac da odradim čamac da ga zaštitim i opravim koliko god je moguće.

Van mreže Sinisa30303

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 55
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #12 poslato: 19, 02, 2019, 19:48:02 posle podne »
Bez ljutnje,
Samo komentarisem da bih prvo kupio mat i lepilo i lepo odvoio palubu od korita izvadio staru pur penu zatim zakrpio rupe i stavio novu penu.
Camac nemozes da unistis tako da je dusu dao da se na njemu ucis.
A sto se motora tice ja sam se prevario znaci ima dva cilindra i cetvorotaktni je.
Vidi isto ako mozes da nadjes nekoga sa kompresijonim meracem za cilindre.
nisam kuci momentalno ali ako budes imao problema kad budem dosao videcu od ovih mojih jel ima neko vremena da ga pogleda.(motor).

Van mreže Perudja

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 52
  • www.mojaladja.com
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #13 poslato: 19, 02, 2019, 20:11:23 posle podne »
Bez ljutnje,
Samo komentarisem da bih prvo kupio mat i lepilo i lepo odvoio palubu od korita izvadio staru pur penu zatim zakrpio rupe i stavio novu penu.
Camac nemozes da unistis tako da je dusu dao da se na njemu ucis.
A sto se motora tice ja sam se prevario znaci ima dva cilindra i cetvorotaktni je.
Vidi isto ako mozes da nadjes nekoga sa kompresijonim meracem za cilindre.
nisam kuci momentalno ali ako budes imao problema kad budem dosao videcu od ovih mojih jel ima neko vremena da ga pogleda.(motor).

Ma, kakva ljutnja ja sam neizmerno zahvalan što mi pomažete ovde svojim iskustvima, ako bi se ikada igde videli svima bih se sa zadovoljstvom odužio i naravno ako nekoga nekada put nanese na Perućac ima od mene klopu i piće.

Pročitaću malo na drugim temama najbolji vid zaštite čamca pa ću  da podvučem crtu i da vidim šta mi je najbolje činiti.
To za kompresiju nemam predstavu ko radi u Užicu i da li uopšte neko radi. Šta mislite kako bi se ova hondica ponašala ne nekom malom meastralu od 3m recimo, da li bi imalo osetne razlike u brzini ?

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1570
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub RADECKI-Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: HONDA 7,5 Pomoc
« Odgovor #14 poslato: 19, 02, 2019, 20:12:23 posle podne »
Perudja dobro došao na forum, uživaćeš ovde kao što uživaš na reci.

Ja bih ti savetovao da poslušaš savet članova foruma i detaljno opraviš čamac, Nije to teško da odvojiš korito i palubu, skineš staru pur penu koja je verovatno puna vode, i mnogo ti otežava čamac, zatvoriš matom i smolom rupe. Onda motor kod nekog majstora da sve detaljno pregleda, kompresija, svećice itd. Verujem da ako tako uradiš imaćeš ponovo čamac u punom sjaju, i ispravan motor a onda samo plovidba.