Ne znam šta da ti kažem... I slažem se i ne...
Meni Marissa troši oko 3.5 litara na sat, pa mi je rezervoar od 80 litara par puta godišnje mali... Nego ubacim još 2-3 kanistera od po 20 litara...
Ovaj rezervoar ima svoje mesto, i ne smeta, što je velika prednost.
Eventualna zamena bi mu bila onaj ručni, neki lep od recimo 20 litara... A to je, onako otprilike, neka bude 10 sati plovidbe.
10 sati je na brodu na kom se može živeti danima, i koji ne glisira prilično malo. Meni samo do vaše marine i nazad treba 8 sati
Znači, ako Mileta krene recimo za Novi Sad, neće imati dovoljno goriva, nego će morati da planira gde da stane i toči, ili da slaže kanistere po brodu, a već ima ispravan dobar prohromski rezervoar. I ako stigne, onda mora da vidi gde da se dospe u NS, gde nema automobil, nego mora peške do pumpe i da tegli...
Da ga nema već postojećeg, kulturno odrađenog, sa predvidjenim mestom, složio bih se da onaj može da posluži. U ovom može da drži par litara, i dosipa cele sezone, a kada zatreba, ima mesta više.
BTW, prvo sam napisao pola posta kako se slažem sa tobom, a onda sam malo razmislio i cenim da mu je bolje da ga ostavi.