E, ovako treba... > Vanbrodski motori

MEP Delfino 3 (Ducati)

(1/3) > >>

Djera-Bar:
Pozdrav drugari,

  Pzario sam stari italijanski motor 3HP, vazdusno hladjenje, platinsko paljenje, jedan klip....

Motor je palio na suvo, ali sam kad se dobro (brzo) i sto dute povuce konopac. Cim se stavi u vodu, bas tesko pali, zapravo, nisam ga u bacvi ni upalio, vec ga upalim van bacve pa ubacim motor u istu. Ima snage, nije problem.

E sad, skinuo sam platine, osmirglao malo jer su bile skoro izgorela dugmad. Ocistio svecicu, zapravo i novu probao.. motor nikako nije htio da upali. Skidao karburator, vidio sam da su malo krivi oni limici izmedju karburatora i bloka motora, sluzi kaao neprovrati ventil.

Motor ima lujepu kompresiju, platine daju varnicu kada su nastelovane na 0.35-0.4mm, kada se postave na 0.5mm koliko pise na poklopcu, varnica postoji samo na odredjenim obrtajima, zapravo manjim. Stelovao sam paljenje na 1.5mm prije MT, ali nikako da odma zapali smjesu.

Motor je namijenjen za 1:16 smjesu, probao sam sa svakakvim smjesama, ali...


Ima li neko neki savjet, sta i kako?

Mornar u kanalu:
Платинска дугмад се не шмирглају јер им тако заправо скидаш тај слој који је танак и  служи да направи добар контакт .Ако су нагорела због електроерзије мењај кондезатор и платине .Колико видим на слици тај кондезатор је хаварисан што је још један разлог да се мења . Та дихт маса којом је дихтовано није за ваздухом хлађене моторе .Користи херметик или неку такву дихт масу која запече спојеве приликом загревања . На главу и цилиндар иду алуминијумски дихтунзи на равне површине , испоштовати дебљине због компресионог односа .

DuleN:
Apsolutno se slazem s Mornarom u Kanalu

Djera-Bar:
Sad jedno od najbitnijih pitanja. Gdje naci te djelove? Kad bih kogao naci citav set sa magnetom, rado bih uzeo, zajedno sa fabrickim dihtunzima

DuleN:
Djero,
Ovo jeste jako tesko pitanje, posto se radi o dosta starom motoru za koji verovatno niko nista ne proizvodi... Jedino resenje su ti italijanski oglasi, gde se prodaje svasta od delova za motore, pa mozda i na nesto dobro naletis...
Ja bih mozda postavio jos jedno pitanje: ima li smisla raditi i ulagati u dosta star motor za koji nema  delova niti  se zna da li ce dobro raditi i nakon eventualne zamene ovih delova???

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju