Anketa

imam vetorok 12ks i fali mi zubčanik za gas da li neko zna neki servis u Novom Sadu?

adresa servisa
1 (100%)
broj telefona
0 (0%)

Ukupno glasova: 1

Autor Tema: Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali  (Pročitano 64161 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Gorio

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 167
  • Pol: Muškarac
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« poslato: 15, 09, 2009, 22:17:33 posle podne »
Ruske masine su odlicne,rade u svim vremenskim uslovima,i na minusu i plusu.Dosta njih se muce malo sa palenjem jer sav cvokoce.Velika im je tolerancija pa zvone ko ludi.Najveca mana je sto trose ko ludi.Nekaeze se za dzabe trose kao ruska vozila.
Dunav moje more Zemun moj grad!!!!!!!!!!!!

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #1 poslato: 15, 09, 2009, 22:28:51 posle podne »
Jesi li vozio neptuna ili veteroka? Budi siguran da ne trose nista vise od zapadnih motora iste snage!! Po karakteristikam iz fabrike pod punim gasom neptun ne trosi vise od 8 litara!! Ja sam se na prvoj voznji bas navozao sa nekih 5 do 6 litara! Utisak mi je da trosi manje od 8litara na sat.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #2 poslato: 15, 09, 2009, 22:50:56 posle podne »
Nemam ama baš nikakvo iskustvo sa ruskim pentama, ali ako Neptun od 23ks troši 8 litara na WOT-u, onda definitivno spada u štedljive motore, a ne u potrošače.
Moj Johnson 25 troši oko 12-13 litara na WOT-u, a dvotaktne Yamahe iste snage troše oko 11 litara.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže BOKAC

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 168
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #3 poslato: 15, 09, 2009, 23:19:41 posle podne »
Vozio Veteroka 8 pre 20 ak godina. Ide dobro kad upali ali moj je bio svojeglav, pa nekad i nece. Razlog jednostavno, nismo mogli da ustanovimo. Mozda je ovaj tvoj pitomiji. Svojevremeno su neki moji drugari budzili neptuna 23 za trke (vozen je u klasi 350ccm).Pri prvom poliranju kanala imali su punu saku spona. To samo govori koliko mu je zavrsna obrada gruba. Inace, taj Neptun je bio prvak u klasi dve godine.


p.s Neka ti je sa srecom motor ali za svaki slucaj stekuj negde rezevnu pentu

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #4 poslato: 15, 09, 2009, 23:22:57 posle podne »
Evo sta kazu Rusi ako ne lazu-

Лодочный мотор Нептун - 23

Техническая характеристика: Двигатель - двухтактный, карбюраторный с водяным охлаждением; мощность двигателя при 5250-5750 об./мин. - 16,2 кВт, 22 л.с.; максимальная мощность 24 л.с. Число цилиндров – 2; рабочий объем цилиндров - 346 см. куб.; диаметр цилиндра 61,75 мм. Контактное зажигание; топливо - смесь бензина А-76, АИ-80 с маслом М-12ТП; Высота транца лодки - 0,380...0,400 м.; масса - 44 кг, в упаковке - 65 кг. Часовой расход топлива при максимальной мощности, кг/час, не более 8,5. Емкость топливного бака - 20 л. Генератор - 12 V (40 W).

E sad nije 8 litara nego ne vise od 8,5 kilograma na sat...koliki je sad odnos litar-kilogram??
Ja mislim da je tu negde oko 1:1

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #5 poslato: 15, 09, 2009, 23:29:41 posle podne »
Cuo sam za stare veteroke da su bili problematicni sto se tice paljenja,ovaj moj je jos uvek nov ima 10tak sati rada i 2 godine starosti.Kupljen je nov kod uvoznika TTM. Doduse ovaj moj je novi tip sa elektronskim paljenjem mozda zato pali iz prve!! Pu-pu!



To je taj veterok.
« Poslednja izmena: 15, 09, 2009, 23:34:41 posle podne SALE NB »

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #6 poslato: 15, 09, 2009, 23:32:30 posle podne »
p.s Neka ti je sa srecom motor ali za svaki slucaj stekuj negde rezevnu pentu

BOKAC, to je savet koji važi za sve koji teraju pente starije od 20 godina! Nikad ne znaš kada će nešto otkazati!
Mene je moj Johnson odvezao do Đerdapa i nazad, a da nije kašljucnuo, a onda me, nedelju dana posle, ostavio na Dunavu na 3 km od kuće!

Pukla?!!! gusana polugica gasa, zamajac je povukao feder i ostatak poluge, pritom počupao elektriku. Čist zamor materijala!

Srećom, svuda ima drugara forumaša, da te došlepaju kući!

Power70, mi smo komšije, po svoj prilici. Nadam se da ćemo se uskoro, nekom prilikom, sresti na vodi, pa da vidim to rusko čudo uživo!
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #7 poslato: 15, 09, 2009, 23:35:42 posle podne »
Ma,ovi Japanski i Americki motori su krsevi u poredjenju sa Ruskim,jedino sto Rusi nemaju dobar marketing,pa se nisu probili na trzistu.Pa Rusi su napravili vasionski brod,a nece jedan vanbrodski motor.Gde mi je pamet bila,da umesto jedne Yamahe  ne kupioh 10 Neptuna i isto toliko Veteroka,a verovatno bi me kao dobrog kupca castili sa kojom Moskvom30.

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #8 poslato: 15, 09, 2009, 23:36:02 posle podne »


E sad nije 8 litara nego ne vise od 8,5 kilograma na sat...koliki je sad odnos litar-kilogram??
Ja mislim da je tu negde oko 1:1


Gresis grdno sinko  :taunt::nono:
evo pa pogledaj,tezina benzina http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=1100.0

Pre ce biti da mu je potrosnja okvirno negde oko 12l/h po toj racunici :taunt:

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #9 poslato: 15, 09, 2009, 23:39:13 posle podne »
To je već ok!
Kod tih starijh dvotaktaša i ne može biti velike razlike, sve su to u biti veoma slični motori.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže power70

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #10 poslato: 15, 09, 2009, 23:46:13 posle podne »
Ma,ovi Japanski i Americki motori su krsevi u poredjenju sa Ruskim,jedino sto Rusi nemaju dobar marketing,pa se nisu probili na trzistu.Pa Rusi su napravili vasionski brod,a nece jedan vanbrodski motor.Gde mi je pamet bila,da umesto jedne Yamahe  ne kupioh 10 Neptuna i isto toliko Veteroka,a verovatno bi me kao dobrog kupca castili sa kojom Moskvom30.

Cemu tolika ironija?? Ako ti je yamaha oko 25ks mozes mi slobodno stati na crtu!!!

Da.Po tome dodje potrosnja oko 11,5 litara.Meni je utisak da dosta manje trosi! Doduse tamo pise ne vise od 8,5 kg-sva sreca!

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #11 poslato: 15, 09, 2009, 23:56:11 posle podne »
Ma generalno i ja mislim da su to dosta dobri motori,samo im ''malo'' fali finoca izrade,al zato su robusni i dugovecni!!!
Koliko ja znam i nas Tomos 4 je licenca tj kopija nekog Ruje iz tog vremena,i bas ima sve njegove karakteristike :lol:,radi 100god i neunistiv i bas uvek kad ti najvise treba otegli ti se ruka od kurblanja a on ni takt da sastavi-a nije mu nista,sutra ce paliti na prvu :lol:

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #12 poslato: 16, 09, 2009, 00:28:09 pre podne »
Dobre sale nikad dosta :drinks:,dobar motor za male pare,potrosnja neka te ne brine, trosice isto kao i konkurencija te snage,mozda jedino problem sa delovima,jer za Neptuna nema distributera,ali opet Rusija je bliza nego Amerika.Neka te dobro sluzi,izvini malo sam se nasalio,ali vidis kako su se ostali forumasi aktivirali.Da Rusi prave cetvorotaktne motore,ja bih kupio,jer su i kao novi jeftini.

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #13 poslato: 16, 09, 2009, 00:42:37 pre podne »
Masina kao masina, ako se dobro odrzava moze da traje. Dobar primer je Tomos 4. Mene nikada nije zajebavao, a mnogi se zale da nista ne valja. Ipak ima nesto i u tehnickoj kulturi. Generalno, misljenja sam da ruska moto industrija ni u cemu ne moze da parira japancima. Rusi jednostavno ne znaju ili nemaju tehnologiju da naprave dobar i ekonomican motor, osim u slucaju da se radi o zastareloj tehnologiji. Cisto kao info, Rusi na novog Suhoja SU-100 stavljaju CFM-56 motor (Francusko americka korporacija). Posto je kod tebe slucaj bas o zastareloj tehnologiji, ne bi me iznenadilo da te duuugo sluzi bez da ti poraste desna ruka. Ali bilo kako bilo, ako je za 100 evrica nakon dekonzervacije posle 7 godina, upalio iz prve, lepo si pazario.

Tezina goriva zavisi od temperature ali je okvirno oko 0.8 kg/l. Znaci trosi oko 10.5 l/h. 
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže Gandalf

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 29
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
« Odgovor #14 poslato: 16, 09, 2009, 12:51:00 posle podne »
Ma generalno i ja mislim da su to dosta dobri motori,samo im ''malo'' fali finoca izrade,al zato su robusni i dugovecni!!!
Koliko ja znam i nas Tomos 4 je licenca tj kopija nekog Ruje iz tog vremena,i bas ima sve njegove karakteristike :lol:,radi 100god i neunistiv i bas uvek kad ti najvise treba otegli ti se ruka od kurblanja a on ni takt da sastavi-a nije mu nista,sutra ce paliti na prvu :lol:
Tomos je licenca Koniga, nemacko-austrijski motor s kraja 50-tih proslog veka. [url]http://cgi.ebay.de/Koenig-4PS-aussenbordmotor_W0QQitemZ320421170336QQcmdZViewItemQQptZBootsteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item4a9a970ca0&_trksid=p3286.c0.m14]http://cgi.ebay.de/Koenig-4PS-aussenbordmotor_W0QQitemZ320421170336QQcmdZViewItemQQptZBootsteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item4a9a970ca0&_trksid=p3286.c0.m14
« Poslednja izmena: 16, 09, 2009, 13:04:48 posle podne Gandalf »
Kažiprst! Najstariji merni instrument.Meri brzinu,temperaturu, vlažnost, dubinu, širinu,visinu,
zapreminu, struju, napon, otpor, tvrdoću, gustinu, viskoznost, pH vrednost...