Da se mi vratimo na ozbiljne razgovore :)
1, Benzin vs dizel
Sve do sada sam svaku pomisao na dizel motor odbijao sa indignacijom i gnušanjem, na kolima naravno.. :)
Kompromisi, benzinski troši više ali je prost za održavanje ili popravku na licu mesta, naravno ovi stariji koje nameravam da uzmem, dok dizel ima veći obrtni momenat pa time i manje troši ali kod njega ako crkne pumpa neće se baš tako priručno opraviti, mada ti stari imaju prostu pumpu tako da ona baš i ne crkava preko noći...
Vaših 5 centi :)
2. Brodski i vanbrodski motor
Vanbrodski mi čini veći prostor jer nema one kutije na sredini (sem ako nije ispod poda) ali to traži jači motor i time povećava potrošnju, brodski zauzima neko mesto od kabinskog prostora ili nazad za sedenje i traži verovatno više održavanja obzirom na menjač ili vod od propelera (osovina)
Vaših 10 centi :)
Tražim ovako nešto
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/motorboten-en-motorjachten/m1314463856-waterland-700.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lrIli ovako nešto mada sam tek sada pomnim pregledom utvrdio da ima dve kabine a gledam ga danima
https://www.blocket.se/stockholm/Seiskari_23_81222030.htm?ca=11&w=1Mnogo mi se svidja koncepcija kao Albin ili ovo ali realno ne treba mi jer nema sitne dece a na uštrb kabine nema dnevnog prostora, mada imalo bi tu da se tovari pecaljke i sve ostalo što smeta po brodu :)
Ako ko naleti na oglas ovde ili napolju na nešto tipa 7 do 7,5 m sa brodskim motorom, čajnom kuhinjom i normalnom klonjom neka bude slobodan da okači link :) Sve skupa ax, 7 do 7,5 milki, znači milja po metru :)
Zaboravih najvažnije, koja je razlika izmedju motora od 130 konja i 40 recimo?U smislu dažbina, našao sam neku tablicu u ekselu ali ono samo orao može da vidi :)