Da, ali ajdemo ovaj konkretan slučaj...
Motori po karakteristikama na papiru vrlo slični - max obrtni momenat na sličnim obrtajima, slična potrošnja na tim obrtajima, jedan ima klip više i dosta kubika više...
Pa ako ćeš da porediš onda porediš odgovarajući segment, 30-40 konja je zona gde proizvođači prelaze sa 3 na 4 cilindra i gde obično broj obrtaja pada. .. Ako uzmeš najmanji 4 cilindra kod ja mara i uporediš ga sa ovim, 45ks, onda je on mnoooogo jači.
Ne, ne, ne, nije mi cilj uopšte da poredim koji je bolji ili nešto slično.
Zanimalo me je konkretno koja je razlika pri upotrebi i u plovidbi izmedju ta dva motora koja smo se dotakli, sa obzirom da na papiru imaju vrlo slične karakteristike (sem kubikaže i broja klipova)... Potrošnja, obrtni momenat, obrtaji, snaga u KS, sve je tu negde...
a bre, pogubismo se u kontekstu, ili ja ne kažem precizno šta hoću, ne merimo koji je veći.
Ti napisa da si ošacovao motor, ja odgovorim da si performanse dosta dobro procenio, ali je motor koji si izabrao poveći... pokažm zamenu i video si da je to 80kg razlike ;)
A sve ostaloi je isto, i isto bi se pokazali na istom brodu.
A poređenje sa tim "najmanjim četvorocilindričnim" takođe daje neke odgovore, jer im se npr max obrtni moment motora razlikuje 50%, u sličnim gabaritima kubikaži itd.... Za brod o kom ja razmišljam na parnom pivu to mi dođe previše, a znaš da sam ja minimalista, ja plovim i sa dmb.