Autor Tema: Moja Bela Ladja :)  (Pročitano 118135 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #30 poslato: 10, 09, 2018, 19:18:11 posle podne »
Eto, sad kad smo ti mi malo pomogli, već si neke stvari iskristalisao sajkaca
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #31 poslato: 10, 09, 2018, 19:19:25 posle podne »
.u okviru cene transportnog troska kopnom iz svajcarske mozes po principu uradi sam do plovne "kit verzije" napraviti pismen po zelji celicni camac duzine oko 7m...
Ovo nisam baš razumeo a interesantno zvuči :) Švajcarska je za kola raj, sve mora biti ful u fuleru za njihovo tržište pa odande vredi uzimati aute ali za plovila sam malo stvari našao ili nisam ptičara dovoljno visoko bacao :)
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #32 poslato: 10, 09, 2018, 19:31:09 posle podne »
Evo nesto sto bi vredelo da vidis,camac je od mog dobrog prijatelja. 114
http://www.polovniautomobili.com/plovila/12506191/princess-25

E to, katastrofa kako je dobar, taman sam napisao da je Švica zakon.. Ne vidim sa slika da li ima upravljanje samo od gore jer ako je tako onda ima manu kad pada kiša... To je otprilike i cena koju sam pretpostavio da šta god doteram to će biti minimum. I ne vidim koji je motor sa koliko konja...
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #33 poslato: 10, 09, 2018, 19:32:29 posle podne »
Eto, sad kad smo ti mi malo pomogli, već si neke stvari iskristalisao sajkaca

Smaraću ja Vas još ko zna koliko :)
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže ronac

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 919
  • Pol: Muškarac
  • Vucedolski vuk
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #34 poslato: 10, 09, 2018, 19:34:16 posle podne »
Ima duple komande.
Slobodno ga pozovi da ti sve objasni,kazi mu da ti je Zeljko dao kontakt
Goran 064/1102321
Lisica je najmudrija životinja, ali je njenih koža najviše na prodaju!

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #35 poslato: 10, 09, 2018, 19:46:30 posle podne »
I vidi pp ako nisi :-)
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #36 poslato: 10, 09, 2018, 20:53:16 posle podne »
pod plovni kit podrzumeva se plovilo u vodi bez elektrike,motora,kuhinje i ostalog enterijera...samo korito ofarbano i koje moze u vodu...ova princeza je ekstra i ima benzinski V8 motor...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #37 poslato: 10, 09, 2018, 21:31:32 posle podne »
pod plovni kit podrzumeva se plovilo u vodi bez elektrike,motora,kuhinje i ostalog enterijera...samo korito ofarbano i koje moze u vodu...ova princeza je ekstra i ima benzinski V8 motor...
Idi bre :) pa da vučem cisternu za sobom, jako lep brodić najmanji iz serije, sve sam pregledao na netu, varijanta sa dva motora ili sa jednim, ovde je verovatno 135 konja u pitanju... Previše konja a mala livada. Nije to za mene ali lep je :)
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #38 poslato: 10, 09, 2018, 22:00:14 posle podne »
Po specifikaciji na sajtu ima većinom dva motora što bi reklo 290 konjića i  ide baš veoma lepo, ima video na jutubetu ali kako rekoh ovo je za neke druge ribe namenjeno a ne za one upecane na udicu :) I problem je što je to neki frankeštajn izmedju 25 i 37 modela. Koliko se ja razumem ali smo utvdili da je to kao Marica u... :)
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #39 poslato: 11, 09, 2018, 08:16:34 pre podne »
Ima ovde na forumu više ljudi (a neke sam upoznao i van foruma) koji su dovozili brodove iz Holandije (neki i više puta)...
Manje-više bez problema, a i problemi se rešavaju usput... Ne daj se obeshrabriti i odustati od gledanja Holandije i dolaska vodom, što je iskustvo samo za sebe...

Tamo ima baš lepog i komotnog metala za normalne novce, naravno, isključivo osovinski vod i neki dizel od 40-50-60 ks...

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #40 poslato: 11, 09, 2018, 09:51:15 pre podne »
To sam gledao nego vi plastika pa plastika pa se ja okrenem tome...  Nešto zbog težine za na prikolicu i obično manjeg gaza kod plastike. Meni se metal više svidja zbog oblika nadgradnje, svaki manje više ima čvrsto pokrivene komande tako da ako ljljne kiša ne moraš trčati za ciradu. Korita su sa većim gazom ali verujem da više trpi podvodni panja mada sa 10 do 15 na sat nije baš lako probiti oplatu.. Bar tako misli mali Perica :)

Definitivno, plastika ide na prikolicu a metal se doteruje vodom, Šleper pa nosač broda pa utovar pa istovar pa... isto mu to izadje ali mi nije gušt  voziti kamion :)
Nabavljam polako plovne karte čitam o spravama za navigaaciju i tako to :)

Usput zašto preferirate plastiku u odnosu na čelik?
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #41 poslato: 11, 09, 2018, 10:51:40 pre podne »
Plastika zahteva manje odrzavanja(ne bi se svi slozili), ali ako uzmes za primer metalni camac, koliko god ga dobro uradio i zastitio, posle nekog vremena ce negde da pokaze koroziju. Najgore je sto ti ne mozes iznutra da ga pregledas i odstranis vlagu koje uvek ima negde ispod poda, ili u nekoj komori, od kondenzacije, od slivanja i kojecega. Na tim mestima zna da krene korozija prvo. Da bi to zastitio prilikom remonta, ti moras da rasklopis skoro sav enterijer da bi dosao do tog dela korita. Plastika to trpi, i nisam cuo da je neko morao nesto iznutra da radi, osim naravno, u slucaju ostecenja.

Kod plastike bar toga nema, mada i plastika ima svoju vrstu korozije koja se zove osmoza i najcesce nastaje nakon ostecenja spoljasnjeg sloja(gelkoata) i ulaska vode u medjuslojeve. Zna da krene i sama od sebe, ako je korito lose uradjeno, tj nisu ispostovane procedure susenja plastike, ili ako su ostali mehurici vazduha itd. Imao sam prilike da to vidim na nekim camcima u okolini.

Metalnu siklju imamo dugo, i to je jedan od problema sa metalom i korozijom, pogotovu ako si picajzla pa ti smeta to i da vidis :)
Inace su izdrzljivi, i svakako imaju neke svoje prednosti nad plastikom. Ako imas uslove da ga na odredjen period vadis, peskiras, farbas, menjas anode, i ako te to sve ne mrzi da radis, onda nemas brige sa metalom. Druga mana je tezina, brod od plastike moze da bude skoro duplo laksi. To ti na vodi znaci malo manje muke sa manevrisanjem, malo bolje zaustavljanje, malo brzi start iz mesta itd. Sigurno da nije isto ako se malo navuces na neki pesak gde je plitko, sa brodom od 3T i sa brodom od 1.5T. Sa manjom tezinom plovila, automatski ti ne trebaju toliko debeli kanapi, teze sidro, jaca vrba...  sajkaca

Ono sto je mene odusevilo kod Albina je to sto ako hocu, mogu da izletim na vodu brzo, usidrim se sidrom koje nije pretesko (danforth 8kg), sto ga i Tomos 4 po potrebi gura odlicno zbog plovnosti i tezine, i sto mogu lako da mu navucem zadnji kraj ako treba negde da ga utegnem u cetvorovez. Mislim da bi to sve bilo dosta teze da ima 3 ili vise tona, ili da je mnogo duzi kao sto sam zapravo i hteo na pocetku. Kad smo kod toga, imao sam jaku volju da uzmem metalni kabinas sa krmenom kabinom, ravnim koritom i dovoljno jakim brodskim motorom. Uzeo sam skroz suprotno, i ne kajem se ni malo  6589

Ako sam nesto rekao pogresno za metal i plastiku, molio bih ostale da me isprave. To je moje vidjenje stvari iz dosadasnjeg iskustva, i iskustva nekih mojih prijatelja sa vode. Takodje, ni dva broda od plastike nisu ista. Svedska plastika, i domaca plastika, ogromna razlika.  hi

Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Dora

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 540
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Mali Remorker NS-980F
    • Auto Dora 021
  • Veličina: Veličina nije bitna :)
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #42 poslato: 11, 09, 2018, 11:41:57 pre podne »
Obzirom da sam radio sa metalom i plastikom dok sam popravljao te aute, znam razliku u održavanju. Što se broda tiče mislim ka kapiram, mada ne znam koliko je teško u našim marinama izvlačiti 9 metara plastike ili metala svejedno, mislim na kapacitet prikolice ili vučnog vozila kako to već ide jer sumnjam da ima kran kao u Holandiji :)
Albin trenutno prevazilazi mojih zamišljenih 7000 za prvi brodić pa ću se bazirati na nešto drugo :)

I niko mi nije rekao koliko bar orijentaciono dodje plovljenje od Holandije do NS sa normalnim motorom tipa snage itd... Koliko to ide Km na sat na mirnoj vodi a koliko uzvodno, znam da nije svejedne kad dere voda ili kad je lenja ali sigurno imate iskustva za neki prosek.
Ja sam uvek u pravu, čak i kad jesam...

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #43 poslato: 11, 09, 2018, 11:47:55 pre podne »
Cudo kako mi mislimo da samo plasticni ili samo metalni brod valjaju. Vratih se iz grcke i prosto mi je neverovatno da je kod njih vecina manjih i srednjih radnih i ribarskih brodova od drveta, ukljucujuci i par vrlo ozbiljnih koca koje sam video. Kod nas kad bi neko uzeo drveni brod mislim da bi mu se smejali a oni slatko godinama iste koriste u svim uslovima i sredini koja je neuporedivo agresivnija od slatke vode. Nije mi jasno to.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Moja Bela Ladja :)
« Odgovor #44 poslato: 11, 09, 2018, 11:54:08 pre podne »
Sper + epoksi, to bih razmislio, ali drvo, neka hvala....moj stari i dalje ima i drvenu siklju na Drini, svaki put izvadi jedno 200L vode...
Mislim da je za 20 godina, izbacio celu Drinu iz te siklje stri
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek