Kako to već biva na forumu, dobiješ mnogo odgovora, i svi su delimični, površni, neki i skroz netačni, nabijeni u po prostoproširenu rečenicu sa ponekim linkom...
A da bi zaista razumeo šta je po propisu, šta ima u praksi (a ne mora da bude po propisima), koji su rizici i preuzete odgovornosti u čarteru, koja ograničenja proističu iz međunarodnog i nacionalnog pomorskog prava a šta je posledica lokalnih ekonomskih/ poreskih propisa i osiguranja, uz to šta je zona plovidbe, šta je podela mora bla bla, do praktičnih stvari šta ima od brodova i koji su troškovi, plusevi i minusi jedrilica i nejedrilica, treba jedno bar 30-40-50 dobrih rečenica što neće niko piskarati...
Ja predlažem kad ponovo zarobiš brod i padne vodostaj uradimo neku čašicu razgovora.
A ako se sve nadaš da je neizvodljivo, onda je i neizvodljivo, onda ne mora razgovor, ostaje čašica.