DOBRO DOŠAO, uživaćeš ovde na forumu a nadam se još više na reci. Što se tiče ostalih pitanja mogu ti delemično pomoći.
Polaganje za upravljača motornog čamca se obavlja u rečnoj kapetaniji, Odeš tamo i zakažeš, ako ne znaš ona se nalazi na Savi ispod kalemegdana, ona zgrada pored rampe kada se ulazi u luku Beograd gde pristaju turistički brodovi.
Čamac bi trebalo da registruješ tamo gde ćeš ga više koristiti, u principu se registruje u kapetaniji po mestu prebivališta. U principu možeš da ga koristiš bilo gde ako imaš prikolicu i mogućnost da ga odvučeš na željenu destinaciju. Što se tiče čamca treba da znaš šta očekuješ od njega, koliko vremena ćeš da provodiš u plovidbi, da li si zamislio sebe u višednevnom boravku na reci, itd.
Pasara 500 je dobar čamac, dobro podnosi talase, stabilan je, lepa kabina. Imam Pasaru Istranku. Pre neki dan sam sa njom boravio na vodi 6 dana, sa suprugom sam spavao u kabini. Bilo nam je odlično. Sad, ja želim veći čamac, pa Istranku prodajem, Na Pasari je dovoljan motor maksimalno 10 ks, ja imam Yamahu 8 ks i zadovoljan sam.
Cene marina u Beogradu su šarenolike. Moja Istrankla je usidrena na bovi u Nautičkom klubu RADECKI, on se nalazi na kraju keja uzvodno u Zemunu, cena je 15000 na godišnjem nivou, plus učlanjenje 7000 koje se plaća samo jednom. To je otprilike najeftinija varijanta, sve ostalo je skuplje i zavisi od veličine čamca.
Nadam se da sam ti barem malo pomogao, slobodno pitaj sve šta te zanima u vezi nautike, neko će ti uvek nešto odgovoriti. Pozdrav.