Pogledajte koliko je truda i paznje u detaljima ulozeno u razvoj tog skupog izmenjivaca na sledecem linku:
https://www.ejbowman.co.uk/products/HeaderSpares.htmObratite paznju na izbor razlicitih materijala pojedinih delova u zavisnosti od namene (kopnena, marine - slatkovodna, marine - morska, marine - zagadjena voda, bazeni, ...). Obratite paznju da se kljucni deo ("stack") vadi radi ciscenja i kontrole dok ne dotraje, a zatim se samo taj "stack" menja za novi. Neko je to projektovao namenski i debelo platio razvoj da bi dao garanciju na odredjeni period u takvim uslovima rada.
Mi imamo srece sto na reci nije slana voda pa prolazimo super sa prohromom i to besprekorno (i u domacoj radinosti i cak i sa AISI-304). Na moru je matematika drugacija, popularniji je i suvi auspuh kad god je moguce jer nema "riser mixer"-a koji cak i od prohroma dosta krace traju (i to ne AISI-304, vec 316L). Sve zavisi od namene, potreba, ali i mogucnosti naravno i razumljivo. Dodao bih i raspolozivog slobodnog vremena.
A sto kaze Oblak, obzirom da je gliser i da ces verovatno drzati na prikolici tj. van vode preko zime (a mozda i veci deo godine), nije problem i da ostane direktno hladjenje ako to vec imas reseno i kosta te nula (odaberi sam valutu).