Двоумио сам се да ли да се јавим с неким коментаром у овој теми и на крају нисам издржао.
Сложена је то тема и може јој се прићи с више страна. Ја сам познат по опширном писању али покушаћу да скратим.
Дакле, било би добро на постављено питање дати конкретан одговор. А ако се каже да нешто није добро, требало би рећи шта то није добро.
То у овој теми није случај па се зато и јављам.
Кад сам ја тражио пластични чамац, распитивао сам се о домаћим произвођачима и на основу информација које сам прикупио, стекао сам утисак да је Антон из Книћанина један од солиднијих мајстора код нас, с којим је могућ договор (подсећам на нашу тему
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,10366.msg139583.html#msg139583).
Његови чамци су развијени из Премиксових и то првенствено из модела Т9.
Апласт о коме се човек распитује је један од већих пластичних чамаца који се код нас раде и мислим да је солидно урађен. Радисе о чамцу импозантних димензија, али у основи, то је чамац с равним табаном који се погони ванбродским мотором - сасвим је довољан и мотор од 20 КС, мада би са снажнијим ишао знатно брже.
Мени је, не знам зашто, на око лепши модел 570 али два метра дужине и више центиметара ширине дају потребан комфор.
Што се тиче цене, не бих је посебно коментарисао. И мени се чини да је висока ако се упореди с ценама половних увозних чамаца, који су при том још и опремљени свом опремом за вишедневне пловидбе. Ипак, Антонове цене су доста ниже од Нелта и неких других чамаца из домаћих радионица.
Да завршим, нисам чуо примедбе на рад радионице из Книћанина.
Нећу коментарисати неке од ранијих коментара али мислим да би било добро кад би ДулеН дао мало више података о томе што је видео приликом бушења - то може бити од користи свима, да знају људи на шта да обрате пажњу приликом разгледања половних чамаца.