Autor Tema: Yamaha 5bs661  (Pročitano 1045 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Drivee

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 412
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #15 poslato: 17, 05, 2018, 12:23:40 posle podne »
Pise ti na njoj, 1:100. Imao sam istu i bas se lepo grejala sa manjom mesavinom.

Van mreže pecaros021

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 31
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #16 poslato: 17, 05, 2018, 13:51:17 posle podne »
koristim ovakvo ulje sa 1% mešavine za Yamahu 15 hp i prezadovoljan sam

http://shop.yamaha-split.hr/pls/pribor/f?p=77781:2:0:::2:P2WSSIFRAARTIKLA:6852


Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1075
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Albin 25
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.3m
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #17 poslato: 17, 05, 2018, 13:54:53 posle podne »
To ulje je za dvotaktne motore hladjene vodom, i odgovara tvojoj Yamahi od 15hp. Njegova Yamaha ima vazdusno hladjenje.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže nikolaalek123

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 29
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #18 poslato: 17, 05, 2018, 14:59:37 posle podne »
To ulje je za dvotaktne motore hladjene vodom, i odgovara tvojoj Yamahi od 15hp. Njegova Yamaha ima vazdusno hladjenje.
Znate li mozda koje bi to onda ulje islo u nju posto je vazdusno hladjenje

Послато са PRO1 уз помоћ Тапатока


Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1075
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Albin 25
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.3m
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #19 poslato: 17, 05, 2018, 15:46:27 posle podne »
Nisam strucnjak za ulja, ali iz mog iskustva znam da idu ista ulja kao i u dvotaktne skutere/motore. I to su vazdusno hladjeni motori, sto znaci da i taj dvotatkol predstavlja ulje iz te grupe. Ako moze nesto kvalitetnije da se nadje od dvotaktola, onda svakako to kvalitetnije :)
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1619
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #20 poslato: 17, 05, 2018, 16:23:52 posle podne »
Uzmi ovo  cesko ulje...nije skupo,4 eura lit..ima oznaku tc i predvidjen za dvotaktne motore sa vazdusnim hladjenjem..provjereno i odlicno se pokazalo

Van mreže petar_kozic

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 749
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #21 poslato: 17, 05, 2018, 22:57:14 posle podne »
Pozovi lepo Platner i pitaj koje ulje ide. Koliko god da košta 1l ulja ti je dovoljan za 100l benzina i miran si. Barem sipaš kvalitetnije i pravo ulje.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


Na mreži budens72

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2043
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 11
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #22 poslato: 18, 05, 2018, 07:20:55 pre podne »
ide najobicniji dvotaktol... u vreme kada je ta Yamaha proizvedena drugog (kvalitetnijeg) ulja nije ni bilo...
Dunav je moje more.....

Van mreže marke

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1111
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #23 poslato: 18, 05, 2018, 08:45:48 pre podne »
Za razliku of cetvorotaktnih motora gde isto ulje podmazuje karike tokom milliona obrtaja (ciklusa) motora pre promene ulja, kod dvotaktnih ulje traje koliko i gorivo udje u cilindar I sagori sa gorivom.  Za sledeci obrtaj - ciklus stize novo gorivo sa novim uljem.

Za toliko je svako ulje i previse dobro, jedina je razlika sto bi ulja za dvotaktne motore trebalo da manje garave ali ni to neka razlika.

Vazno je da ga ima dovoljno da podmaze karike i to je sve.

Pozdrav.   thumbup 
Marke

Van mreže Mornar u kanalu

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 178
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Yamaha 5bs661
« Odgovor #24 poslato: 18, 05, 2018, 23:39:55 posle podne »
Не би се баш сложио да је свако уље за двотактне моторе добро и исто . Поготово за ваздухом хлађене моторе мора бити квалитетно и да добро подноси високе температуре иначе долази до губитка снаге или још тежих последица . Двотактни мотори раде и на већим обртајима од четворотактних , један део те смеше  приликом сагоревања излази на ауспух и зато имају већу потрошњу . Лежаји на радилици су куглични и игличасти , које такође подмазује та мешавина уља и ваздуха , некада на тркама мотоцикала све те такмичарске машине су биле двотактне и много несрећа је било због блокирања мотора у пуним обртајима . Двотактни мотори имају много мање толеранције у свим склоповима од четворотактних тако да ипак треба да се користи квалитетно уље .