U pravu je Deda, nema greške.
Ali obrati pažnju, SVAKI motor mora propisno da se održava pa i Yamaha. Ta koja se nudi stara je 15god., dakle ako nju uzmeš kao ispravnu onda na kraju sezone uradi max. detaljan pregled svih sklopova i menjaj sve što je sumnjivo.
Moje iskustvo, moja Y4t stara je 18god (High Thrust) i kada sam menjao impeler (redovna zamena na 3 god.) primećeno je da pločica i šolja vodene pumpe imaju duboke risove (normalno posle toliko godina eksploatacije). Tu godinu sam nastavio tako ali je naručen set za reparaciju vodene pumpe i na kraju prošle sezone čizma je skinuta da se sve to promeni. Onda je primećena i voda u ulju pa su naručeni i semerinzi (3kom) a pojavio se i luft u lageru osovine. Treći semering je popustio i voda je isprala lager. Naručeno je i to, meni bi taj luft promakao promakao ali majstoru nije.
Poenta priče, godine čine svoje bez obzira na marku i samo redovno i detaljno održavanje produžiće mu životni vek.