Колико се сећам, максимална ширина возила на друмовима ограничена је на 2,50 м.
За превоз било ког терета преко те мере, примењује се посебна процедура транспорта с праћењем (ескорт) где испред, а понекад и иза, иде специјално означено возило које упозорава остале учеснике у саобраћају да се на путу налази вангабаритно возило.
У овом случају, због ширине од 2,65 м требало је обезбедити специјалну дозволу и пратњу, међутим, то је веома скупо.
Човек се снашао, окренуо чамац на бок и убацио га у дозвољени габарит.
Мислим да је то била храбра одлука јер бок чамца није предвиђен за такву врсту опререћења. Пластика јесте веома чврста и може свашта да поднесе али чврстина зависи од врсте смоле, врсте арматуре и броја слојева - овај чамац је очигледно направљен да може свашта да издржи.
Колико сам видео на сликама, човек је поставио гредице, подупираче, па је мало растеретио сам бок чамца и изгледа да је то добро урадио јер је чамац стигао неоштећен на одредиште.