Autor Tema: Yamaha 6-8 ili neka druga  (Pročitano 16382 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže petar_kozic

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 920
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #15 poslato: 26, 02, 2018, 18:21:53 posle podne »
Zašto bi neko isti motor pravio sa samo uštinutim gasom. Nema logike, mora da ima na toj 6 nekih stvari koje su stavljenje manjeg promera ili drugačiji prenos i sl.
Pričam laički, treba se posavetovati sa nekim majstorom.
Ne kažem da je ne moguće. Znam ranije za dvotaktni mercury 7.5 i 9.9 da je ista mašina samo razlika u karburatoru, ali ipak to je ceo jedan deo, mehanizam.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #16 poslato: 26, 02, 2018, 19:23:18 posle podne »
Pero,
Ima mnoooogo razloga sto se motori prave ustrojeni... Ja sam kupio Mercury 50HP skinuo mu jedno parcence plastike i sad je 60 HP. Razlika u ceni izmedju ova dva motora skoro 1000 eur, a sve isto...
Recimo, na interesntnim trzistima za proizvodjace motora, porez za 50 i 60 konja se drasticno razlikuje, a proizvodjacu jeftinije da pravi 2-3 motora isto i da ih samo malo ogranici nekim parcetom lima ili plastike...

Van mreže shomysss

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 288
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #17 poslato: 26, 02, 2018, 21:21:13 posle podne »
Nakon detaljnog objasnjenja Vase shvatio sam sistem I puno mu hvala  k5..  Pozvao sam  i Elco servis u Futogu da pitam da li slucajno oni imaju neki motor na prodaju I posto nemaju 99% cu kupiti ovaj 6-8, naravno ako se nesto ne izjalovi.. Kroz pricu im pomenem da imam jedan potencijalni ali da bi ga trebalo odblokirati I objasnim im o cemu se radi. Oni mi kazu da ima I hondi koje su tako radjene narocito za trzista koje imaju neke zabrane kada je broj konja u pitanju. Konkretno mi je naveo primer Svajcarske gde do 6ks nije potrebna dozvola...

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #18 poslato: 27, 02, 2018, 10:17:09 pre podne »
Svaki NOV motor ima blokadu i ona se skida posle nekog odredjenog vremena u ovlascenom servisu. Mislim da ovde jednostavno niko nije nista skinuo. Za dobijanje vise konja znam da se menja karburator. Ne dizna, nista, vec bas karburator. Sto se tice potrosnje, mnozis konji x 0.350.

E sad, mozda nisam dobro upucen... ali znam da se tako prave sa 9.9 na 15ks ako je isti blok itd itd..

Van mreže kole

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 107
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #19 poslato: 27, 02, 2018, 10:37:15 pre podne »
Nema SVAKI nov motor blokadu.

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #20 poslato: 27, 02, 2018, 10:39:53 pre podne »
Prosle godine sam video dva nova motora. Tohatsu i Suzuki. Oba imaju i skinute su posle prvog ili drugog servisa.

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #21 poslato: 27, 02, 2018, 12:23:18 posle podne »
Danas se pravi puno vise motora koji su smanjeni snagom. Jedan od razloga jesu trzista i zakonske regulative po pitanju registracije...poreza...itd itd. A ujedno i proizvodjaci su jednim motorom prosirili paletu proizvoda kojim se predstavljaju. Velika vecina novih motora prvih dvadesetak sati treba odraditi s umanjenim brojem obrtaja. Kod motora s direktnim ubrizgavanjem to obicno elektrinika odradi sama a mi posjetimo servisera cisto da nam uzme novac. Kod manjih motora ta zastita je mehanicka. Sto se tice motora tipa yamahe npr modela 40/70 zastita je isto mehanicka ba samom usisu...i najednostavnije funkcionira na nacin da kad skinete zastitu motor dobije vise zraka a elektronski sklop doda dovoljno goriva da mi smjesa bila odlicna i vi dobijete motor s recimo 60 posto vise snage...ali svakako to ste u startu vec platili tako da nista nije besplatno

Van mreže yopatami

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 116
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #22 poslato: 27, 02, 2018, 20:09:54 posle podne »
Da li je naznačeno kod takvih novih motora da postoji ta varijanta ili to otkrivamo naknadno (sami ili uz pomoć) ?

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #23 poslato: 27, 02, 2018, 21:05:58 posle podne »
Da li je naznačeno kod takvih novih motora da postoji ta varijanta ili to otkrivamo naknadno (sami ili uz pomoć) ?
Ne samo da je naznaceno, vec ima i uputstvo kako da se sve sredi ....
E jes ti pitanje....

Van mreže yopatami

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 116
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #24 poslato: 27, 02, 2018, 21:30:09 posle podne »
Pa kakve onda veze ima proizvodnja takvih motora sa zakonskom regulativom, propisima i porezima?

Van mreže yopatami

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 116
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #25 poslato: 27, 02, 2018, 23:24:46 posle podne »
Svejedno je
Recimo da se zezam i ozbiljno pitam
Na kraju krajeva
Pitao sam mavericka
Čoveka koji zna znanje
« Poslednja izmena: 28, 02, 2018, 06:09:44 pre podne yopatami »

Van mreže kole

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 107
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #26 poslato: 28, 02, 2018, 06:12:37 pre podne »
Ima ljudi koji poštuju zakonska ograničenja, pa ne skidaju te blokade.

Van mreže shurivoje_bordilovich

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #27 poslato: 15, 07, 2018, 10:07:11 pre podne »
https://www.kupujemprodajem.com/Plovni-objekti/Vanbrodski-motori/Yamaha-8-63585633-oglas.htm?filter_id=167376214

Kakva su iskustva sa ovim motorima? Razmisljam se izmedju Tomos 10ke i ovog. Nemam previse iskustva sa motorima pa se dvoumim koliko su ove yamahe pouzdane i na sta obratiti paznju kada se kupuje.  Od papira ima carinsku deklaraciju i racun, uz kupuprodajni ugovor to je sve sto treba za registraciju nadam se?

https://www.kupujemprodajem.com/Plovni-objekti/Vanbrodski-motori/tomos10-dugacka-osovina-sa-papirima-63114591-oglas.htm?filter_id=129812631
ova 10ka mi je opcija takodje, covek kaze da je u dobrom stanju

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #28 poslato: 15, 07, 2018, 11:05:41 pre podne »
Yamaha je vrlo kvalitetan motor za koji mogu da se nabave kvalitetni delovi. Sa Tomosom to nije slučaj, svi delovi su mala privreda i ne traju dugo. Tomos 10 ima oko 7.5 konja, tako da je Yamaha 8 jača, a siguran sam i da je dosta manji potrošač.

Imao sam i Tomosa 10, a evo sad I Yamahu 20 autolube dvotaktnu. Tomos je za tu Yamahu 8, debelo zastareo motor.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Yamaha 6-8 ili neka druga
« Odgovor #29 poslato: 15, 07, 2018, 12:08:21 posle podne »
Kao sto rece Bakara izmedju ova dva ne bih uopste razmisljao. Razliku u ceni ces brzo da nadoknadis odlascima kod majstora i nervirajuci se jer velika je razlika u kvalitetu ta dva motora.
Ako je i T10 deklarisan i upsian u plovidbenu bas kao 10ks a ne 9,9ks onda prelazis u sledeci kategoriju po pitanju poreza tako da je i tu prednost za Yamahu.
Ja bih samo proverio sta kazu u nadleznoj kapetaniji po pitanju papira za upis u plovidbenu.