Мишљења сам да је мотор од 15 КС идеалан за тај чамац.
Произвођач препоручује мотор максималне снаге од 20КС.
Наравно, људи често окаче нешто јаче моторе. Ипак, треба имати на уму да је даска која носи мотор од пластике и да она има своју носивост. Јачи, па самим тим и тежи мотори, посебно ако се вози већим брзинама, више оптерећују спојеве пластичне крмене плоче и ваздушних комора и пода чамца.
Свако мора сам да процени где су границе безбедности па зато нећу више покушавати да вас одговорим од куповине понуђеног мотора (мада ми се чини да је цена мотора мало јача - ја не бих за тај мотор понудио више од 600 евра ако ми се учини да је баш добар).
Нов чамац стиже купцу у комплету са седиштем, алуминијумским подом, паром весала, прибором за крпљење и ножном пумпом за надувавање.
Ако све то добијате у комплету, онда цена није дискутабилна (ипак обратите пажњу на то где чамац губи ваздух - коморе и кобилица на надувавање су од двослојног пе-ве-це-а).