Изгледа да је неки ранији власник прилично улагао у опремање чамца. Питање је колико је од те опреме исправно?
Нисам видео димензије чамца али не делује ми велико, можда као Елан, испод пет метара.
Међутим, корито је глисерско и мислим да с мотором испод 10 КС не би пловио брже од десет километара на сат, "орао би", па би и потрошња била велика.
Овај мотор од 60 КС гарантује овом кориту велику путну брзину, вероватно и изнад 40 км/сат. Кад изглисира, пронађе се оптимална потрошња.
Али остаје проблем знатно веће цене регистрације и пореза...
Оно што мене више иритира код оваквих огласа је зашто купци прихватају обавезу прве регистрације увезених половних чамаца?
Ту увек дође до неких сметњи и проблема. Зашто не тражите да човек који је увезао чамац заврши све а ви купите чамац који је регистрован и преведете га на ваше име? Платићете мало више те трошкове прегледа и регистрације али избећи ћете честе проблеме који обично прате овакве куповине.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk