Autor Tema: Ojačanje krmenog zrcala  (Pročitano 10760 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sloba_NS

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #15 poslato: 12, 03, 2018, 22:05:18 posle podne »
Hvala LSI.

Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže alexdja

  • Vanbrodski veliki
  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 80
  • Pol: Muškarac
    • Alexdja - Izrada sajtova - PC administracija...
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #16 poslato: 12, 03, 2018, 22:21:38 posle podne »
Koja je cena PE daske i gde se može nabaviti?
       Nema više divljeg bučka. no125

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #17 poslato: 12, 03, 2018, 22:44:04 posle podne »
Фирма: ИПАС ДБ, Земун, Новосадски пут
Власник: Бора
Телефон: +381 63 226119
Цена: Не сећам се.

Мислим да ме је табла од око 40 х 130 х 2,5 цм коштала, са сечењем и урезивањем жљебова, мање од 4.000 динара.

Табла је изрезана на три дела, три трапеза, на сваком су била укопана по два жљеба квадратног пресека 10 х 10 мм читавом дужином... Ипак је то нека врста "више" обраде.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Van mreže Sloba_NS

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #18 poslato: 12, 03, 2018, 23:01:16 posle podne »
http://www.kristalgold.com/proizvod_detalj.php?id=186

Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže Sloba_NS

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #19 poslato: 12, 03, 2018, 23:16:53 posle podne »
Слобо, не знам да ли је боље али ја сам, кад сам сређивао алуминијумски чамац, уместо иструлеле дрвене даске, ставио баш ту пластичну.
И на новом чамцу имам пластичну таблу на коју је окачен мотор од 25 КС тежак 72 кг.
Ја сам задовољан.

Пластика је довољно тврда и масивна. Не трули и не рђа. Увек је чиста и лако се опере.
Толико од мене.
Jesi li šrafio PE tablu za zrcalo sa tri ili četiri šrafa plus platne s obe strane?

Torbani ili..?

Da li si i motor posebno-dodatno pričvrstio i šrafovima kroz njegove rupice na nosaču pa kroz zrcalo?

Ne znam koliko je dobro izbušiti toliko puta i tablu i zrcalo..(?)



Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže alexdja

  • Vanbrodski veliki
  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 80
  • Pol: Muškarac
    • Alexdja - Izrada sajtova - PC administracija...
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #20 poslato: 12, 03, 2018, 23:17:54 posle podne »
Фирма: ИПАС ДБ, Земун, Новосадски пут
Власник: Бора
Телефон: +381 63 226119
Цена: Не сећам се.

Мислим да ме је табла од око 40 х 130 х 2,5 цм коштала, са сечењем и урезивањем жљебова, мање од 4.000 динара.

Табла је изрезана на три дела, три трапеза, на сваком су била укопана по два жљеба квадратног пресека 10 х 10 мм читавом дужином... Ипак је то нека врста "више" обраде.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


http://www.kristalgold.com/proizvod_detalj.php?id=186

Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka




Hvala momci!
       Nema više divljeg bučka. no125

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #21 poslato: 13, 03, 2018, 07:29:00 pre podne »
Крмена табла на мом чамцу није уобичајено решење и да није слика, тешко бих објаснио како то заиста изгледа али на сликама које прилажем види се како то изгледа на овом чамцу од пластике.
Дакле, дебела пластична табла која носи мотор, причвршћена је с четири велика и јака завртња с матицама и подлошкама за пластику на крми чамца. Мотор сам набацио на пластичну таблу и причврстио га са шест јаких завртања с матицама. Мислим да нема шансе да ми мотор спадне с носача. А конструкција је таква да кроз рупе у пластици вода не улази у чамац ни под каквим условима.

Мишљења сам да је код класичних решења крмене табле, као што је на вашем чамцу, довољно поставити пластичну таблу на крму причвршћену с четири завртња. Ја бих ишао с класичним завртњима с подлошкама и матицама на супротној страни и све бих залио силиконом. Верујем да би то било довољно да спречи продор воде кроз рупе. А што се тиче носивости - овде мотор не би био обешен на пластичну таблу него на саму крмену плочу, која је пројектована да носи тежину мотора. Убацивањем пластичне табле у ствари тежина мотора мало би се распоредила по површини крмене табле.

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #22 poslato: 13, 03, 2018, 08:13:16 pre podne »
Ja sam stavio drvenu ali jer nisam imao nista tada.  Plan je da je zamenim plasticnom. Jel i vama spor forum, kucam a ono nista se ne desava, kasnije samo izadju slova. Jako kasni.

Van mreže Sloba_NS

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #23 poslato: 13, 03, 2018, 09:16:27 pre podne »
Ja sam stavio drvenu ali jer nisam imao nista tada.  Plan je da je zamenim plasticnom. Jel i vama spor forum, kucam a ono nista se ne desava, kasnije samo izadju slova. Jako kasni.
Nisam primetio.

Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže Sloba_NS

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #24 poslato: 13, 03, 2018, 09:23:32 pre podne »
Hvala LSI na iscrpnom odgovoru.

U mom slučaju tabla bi ipak bila ta koja bi nosila i težinu motora jer planiram da ga podignem za oko 2 cm. Visina zrcala je nešto manja pa mi je kavitaciona ploča motora malo ispod donje tačke korita čamca. Podizanjem bih i to rešio.

Planiram da po gornjoj ivici postavim alu ili inox L profil. Inox šrafove...kontam da je 6 mm dosta(?)

Čamac je Premix Titel Super Shark namenjen za motor do 15 KS, a ja mu sad stavljam Johnson od 50 kg. Pre tog sam ga lepo vozio sa T18 koji ima 36 kg.

Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #25 poslato: 13, 03, 2018, 14:50:15 posle podne »
Kavitaciona ploca i treba da je ispod dna korita...2-5 cm
proveri tacno koliko je, mozda nema potrebe podizati... ako podignes previse hvataces vazduh posebno u zaokretima...
Dunav je moje more.....

Van mreže Sloba_NS

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 44
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #26 poslato: 13, 03, 2018, 15:15:07 posle podne »


Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #27 poslato: 13, 03, 2018, 15:29:13 posle podne »
Ma da, to zavisi i od korita i od camca. Meni na Tiger Sharku je cak bilo ili u ravni sa koritom, ili mozda 1cm iznad.
I ja sam prvo probao 3cm ispod, pa sam na kraju dosao do tih -1cm. Stvar je samo u testiranju, bez toga nista  hi
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #28 poslato: 13, 03, 2018, 20:53:13 posle podne »


Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka



glisersko korito je u pitanju i koliko vidim samo pravolinijska voznja...  u svakom slucaju treba probati vise opcija
moj savet je ne postavljati plocu dok se ne proba u raznim visinama...
probaj na njegovom zrcalu bez icega pa onda dodaj letvice od 1 pa 2 cm pa kad nadjes najbolju opciju onda tek na tu visinu dodaj plocu i fiksiraj
Dunav je moje more.....

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Ojačanje krmenog zrcala
« Odgovor #29 poslato: 13, 03, 2018, 21:41:51 posle podne »
Podržavam predlog thumbup
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek