Autor Tema: Bayliner 2052  (Pročitano 2224 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zox

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 882
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #45 poslato: 26, 01, 2018, 19:42:57 posle podne »
Рачва-кућиште термостата после механичког одстрањивања површинске корозије и боје.
Исти поступак као и раније. Ово је фаза пре и после чишћења спољне површине нитро разређивачем непосредно пре бојења.

Van mreže Zox

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 882
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #46 poslato: 26, 01, 2018, 22:27:58 posle podne »
Обојена рачва.  Спремна за уградњу термостата, заптивки и монтажу на издувну грану.

Van mreže zankiki

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1525
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.5
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #47 poslato: 27, 01, 2018, 09:48:59 pre podne »
Čime se farbaju takvi delovi i na koji način?

Van mreže Zox

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 882
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #48 poslato: 27, 01, 2018, 13:01:39 posle podne »
- Каменац је уклоњен потапањем у сирћетну киселину (кухињску), а остаци уклоњени  ритационом челичном четком постављеном на бушилицу. Ако би негде остао дебљи слој користио сам  дугачак одвијач и куцкао по њему малим чекићем, затим ротациона четка и тако у круг до задовољавајућег резултата. На крају део је испран млазом воде.

- Спољна површинска корозија и боја уклоњене су брусном плочом монтираном на брусилицу, затим ротационом челичном и на крају ротационом месинганом четком постављеном на бушилицу.

- Није коришћен "антирост" нити било које друго хемијско средство за одстрањивање рђе.

- Непосредно пре бојења пребрисана је  спољна површина памучном крпом натопљеном нитро разређивачем. Одрађено је неколико пута и промењене су 3 крпе због запрљања. Овим поступком уклоњене су нечистоће и масноћа.

- Бојено је у 3 танка слоја. Размаци између наношења слојева су око 10-15 минута ако је спољна температура 23 степена целзијуса. У просторији је било између 12 и 15 степени  целзијуса, па је временски интервал између наношења био имеђу 30 и 40 минута. Ова боја потпуно очврсне када се запече. То се ради када је у потпуности сува. Може се запећи у пећници на 160 степени, али ће се то свакако догоди кад се први пут покрене мотор и достигне радну температуру. Ова боја штити бродски мотор од спољне корозије.

- Боја је у спреју за специјалне намене  -бојење мотора. Има их разних, од оних које издржавају 150, 300 па до 600 степени целзијуса. Изабран је овај последњи, термо најотпорнији у црној боји. Он је уједно и најскупљи.

"Body Heat Super 600C" (Слика у прилогу)


Van mreže Zox

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 882
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #49 poslato: 14, 02, 2018, 23:54:16 posle podne »
Ремонтован је алтернатор. Замењен колектор и лежајеви, а четкице су одличне. Вероватно су мењане.

Van mreže Nikola Calasan

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 35
  • www.mojaladja.com
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #50 poslato: 15, 02, 2018, 16:17:56 posle podne »
Pogledao sam temu, svaka cast na pedantnosti. Ovako nesto radi samo neko ko to voli i uziva u tome :)

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока