Autor Tema: Bayliner 2052  (Pročitano 10337 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1132
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #45 poslato: 26, 01, 2018, 22:27:58 posle podne »
Обојена рачва.  Спремна за уградњу термостата, заптивки и монтажу на издувну грану.

Na mreži zankiki

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1728
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #46 poslato: 27, 01, 2018, 09:48:59 pre podne »
Čime se farbaju takvi delovi i na koji način?

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1132
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #47 poslato: 27, 01, 2018, 13:01:39 posle podne »
- Каменац је уклоњен потапањем у сирћетну киселину (кухињску), а остаци уклоњени  ритационом челичном четком постављеном на бушилицу. Ако би негде остао дебљи слој користио сам  дугачак одвијач и куцкао по њему малим чекићем, затим ротациона четка и тако у круг до задовољавајућег резултата. На крају део је испран млазом воде.

- Спољна површинска корозија и боја уклоњене су брусном плочом монтираном на брусилицу, затим ротационом челичном и на крају ротационом месинганом четком постављеном на бушилицу.

- Није коришћен "антирост" нити било које друго хемијско средство за одстрањивање рђе.

- Непосредно пре бојења пребрисана је  спољна површина памучном крпом натопљеном нитро разређивачем. Одрађено је неколико пута и промењене су 3 крпе због запрљања. Овим поступком уклоњене су нечистоће и масноћа.

- Бојено је у 3 танка слоја. Размаци између наношења слојева су око 10-15 минута ако је спољна температура 23 степена целзијуса. У просторији је било између 12 и 15 степени  целзијуса, па је временски интервал између наношења био имеђу 30 и 40 минута. Ова боја потпуно очврсне када се запече. То се ради када је у потпуности сува. Може се запећи у пећници на 160 степени, али ће се то свакако догоди кад се први пут покрене мотор и достигне радну температуру. Ова боја штити бродски мотор од спољне корозије.

- Боја је у спреју за специјалне намене  -бојење мотора. Има их разних, од оних које издржавају 150, 300 па до 600 степени целзијуса. Изабран је овај последњи, термо најотпорнији у црној боји. Он је уједно и најскупљи.

"Body Heat Super 600C" (Слика у прилогу)


Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1132
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #48 poslato: 14, 02, 2018, 23:54:16 posle podne »
Ремонтован је алтернатор. Замењен колектор и лежајеви, а четкице су одличне. Вероватно су мењане.

Van mreže Nikola Calasan

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 45
  • www.mojaladja.com
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #49 poslato: 15, 02, 2018, 16:17:56 posle podne »
Pogledao sam temu, svaka cast na pedantnosti. Ovako nesto radi samo neko ko to voli i uziva u tome :)

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока


Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1132
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #50 poslato: 03, 03, 2018, 19:44:32 posle podne »
Хвала Никола.



...


Поред толико продавница резервних делова, у Србији није могуће купити зупчасти каиш и затезач за бродски мотор "Ford OMC 2.3L".
Дистрибутер "Dayco" производа у Србији ово нема на стању, нити може прибавити зупчасти каиш "Dayco 95014". О затезачу да и не причам...

Нашао сам овде две стварчице у Немачкој. Сет кошта 125,90€. (Слика бр. 1)

Сетих се да је на парче папира продавац бродског мотора записао Интернет адресу америчког предузећа које продаје резервне делове за све аутомобиле које су до данас конструисани.  Скренуо је пажњу да је мотор "Ford OMC 2.3L"  идентичан мотору који се убацивао у аутомобил "Ford Renger 2.3" и да ту могу наћи све резервне делове, уосталом пре пар година и он је поручивао сет за генералну.
Питао сам га зашто није поручио у Немачкој кад ту живи. Одговорио је да је Америка мноооого јефтинија.

Посетио сам страницу и уверио се да зупчасти каиш и затезач коштају само 18,50€.  (Слика бр. 2)

Невероватна је разлика у цени. Наручио сам одмах 2 сета.  (Слика бр. 3)
Поштарина износи 29,25€.
Комплетан рачун (2 зупчаста каиша, 2 затезача и поштарина) износи 66,29€.


Интернет страница: www.rockauto.com
Погледајте шта је "онлајн" продавница аутомобилских резервних делова. Имате све моделе икада произведене, укључујући и за аутомобиле са почетка 20. века. Имате делове и за "Ford T"!

Многи бродски мотори идентични су аутомобилским па се јефтини, а квалитетни делови могу наћи и за друге моделе.



Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 231
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #51 poslato: 03, 03, 2018, 23:36:45 posle podne »
Taj tvoj Motor je proizveden u SAD

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1132
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #52 poslato: 04, 03, 2018, 11:19:22 pre podne »
Матице и вијци на мотору нису у цолима. Сва растављања и састављања обављена су стандардним алатом. Претпостављам да је Бејлајнер радио и  за европско тржиште.

Na mreži zankiki

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1728
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #53 poslato: 04, 03, 2018, 17:08:18 posle podne »
Bilo koji ozbiljniji uvoznik auto delova ti je to mogao poručiti i izašlo bi te 20-ak eura....
Ali ok, nije to poenta priče  jh

Van mreže DuleN

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 909
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #54 poslato: 04, 03, 2018, 18:21:49 posle podne »
Bilo koji ozbiljniji uvoznik auto delova ti je to mogao poručiti i izašlo bi te 20-ak eura....
Ali ok, nije to poenta priče  jh
Ja sutra dolazim na servis, pa misli gde da pijemo pivo i razmatramo ko bi to mogao da uvozi....

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1132
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #55 poslato: 04, 03, 2018, 18:28:04 posle podne »
@zanikiki

Причао сам са неколико фирми које су дистрибутери  делова из иностранства и нико не може набавити јер каталошки број који имам они немају у свом каталогу, а нема га ни предузеће у иностранству од ког поручују робу.  На њиховим страницама при опцији претраживања, појављује се  одговор да тражени каталошки број не постоји. Конкретно за произвођача "Dayco". Иста ситуација и са осталим произвођачима каишева.

Страница за претраживање делова по каталошком броју коју користе наши добављачи www.daycogarage.com/catalogue/en-us/search-product-by-code?t=1&c=95014 јавља да нема производа под тим  каталошким бројем, али зато на www.daycoproducts.com/part?category_id%3D1084%26year%3D%26make%3D%26modeltype%3D%26model%3D9%26description%3D%26part_number%3D95014 наравно такав каиш постоји.

Из тог разлога нико не може да поручи, јер га добављач из ЕУ  нема у каталогу.

Произвођач и каталошки број: Dayco 95014  (ако можеш -јави где се може купити)

А, о затезачу (шпанеру) да и не говорим...

Реди се о америчком Форду. Тај мотор је користило више фордових модела аутомобила. У Европи није био нити један модел који је користио овај мотор. Јесте Форд Капри, Сиера, Шкорпио и др. али код њих је мотор од 2300ccm био са 6 цилиндара у "V" распореду, а ово је линијски са 4 цилиндра. Овај се убацивао у Ренџера, Мустанга и др. моделе.

Na mreži zankiki

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1728
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #56 poslato: 05, 03, 2018, 08:12:24 pre podne »
A znači ipak si uradio domaći  sajkaca
Ako je tako - tako je... Bitno da delovi stižu  thumbup

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1132
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #57 poslato: 13, 03, 2018, 13:50:13 posle podne »
Данас је стигао пакет из САД-а са два сета зупчастих каишева и затезача. Један одмах уграђујем, а други је за резерву.
Царина и порез износили су 1235 динара.

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1132
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #58 poslato: 21, 03, 2018, 16:53:34 posle podne »
У међувремену одлучио сам ремонтовати  и "Z" ногу. Добра је, али одлучио сам променути све заптиваче и семеринге у горњем и доњем делу као и на звону (трансому). Мења се и централни лежај, сви протектори...   Да скратим -мењам све!

Један део делова стигао је из иностранства, а понешто се нашло и на нашим просторима. Најефтинији делови су наравно у Америци.

Занимљиво је да сви резервни делови са ознаком  НАУТИЧКИ имају бибер цену. Нађете ли идентичну робу без поменутог назива -цена је бар дупло или тродупло нижа, а у неким случајевима нижа је и до 10 пута.

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2446
  • Pol: Muškarac
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #59 poslato: 22, 03, 2018, 09:59:40 pre podne »
Zox, svaka cast na ulozenom trudu.
Moram reci da je ovaj momenat sa biber cenom za nauticku robu stari sindrom...