Autor Tema: Bayliner 2052  (Pročitano 17297 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6145
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #30 poslato: 12, 01, 2018, 23:28:50 posle podne »
Зоране, нисам пре стигао да одговорим на постављено питање: "Добијам на поклон једну гуртну (молим помоћ ЛСИ-а да ми напише како се ово каже на српском језику), два одлична пропелера и две гуме за кардан."

Реч "гуртна" се код нас преводи као: каиш, ремен, трака... и у том контексту се подразумева било која широка трака за затезање или подизање терета.

"Проблем! код ове речи је што се у истом облику пре доста година код нас користила у мајсторском жаргону кад су говорили о потрошном делу на пакнама за добош кочнице. То је онај део налепљен на металну подлогу који се трошио приликом кочења.
Данас су те кочнице мање више превазиђене па се та реч све ређе чује у том значењу.

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #31 poslato: 13, 01, 2018, 13:47:22 posle podne »
Горе описани систем са панцир траком као заптивачем издрчао је 5 сати. Након чега је сирће продрло до навоја. Испразнио сам издувну грану, очистио површину где је била трака и поновио поступак.
« Poslednja izmena: 13, 01, 2018, 14:16:23 posle podne Zox »

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #32 poslato: 22, 01, 2018, 14:54:18 posle podne »
Други мотор који сам купио у Немачкој. Ради се припрема за убацивање у чамац.

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 231
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #33 poslato: 22, 01, 2018, 15:46:32 posle podne »
Други мотор који сам купио у Немачкој. Ради се припрема за убацивање у чамац.
Je li isproban napolju?

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #34 poslato: 24, 01, 2018, 14:43:18 posle podne »
Мерена је компресија. Притисак је око 130PSI (око 9 bar) на сва 4 цилиндра.

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #35 poslato: 24, 01, 2018, 18:35:34 posle podne »
Давач притиска уља.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 955
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #36 poslato: 24, 01, 2018, 20:20:45 posle podne »
mozda nebi bilo na odmet da neki majstor skine karter i pogleda stanje lezajeva i radilice ima li riseva i lufta...posle kad ga spustis u camac i povezes da si siguran da je tu sve dobro
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #37 poslato: 24, 01, 2018, 22:14:06 posle podne »
Размишљао сам о томе, али сам узео у обзир добар и уједначен притисак у цилиндрима. Два параметра која би требала бити меродаван показатељ доброг мотора.
Нећемо мрачити...   ;)

Van mreže Mornar u kanalu

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 178
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #38 poslato: 25, 01, 2018, 07:00:08 pre podne »
mozda nebi bilo na odmet da neki majstor skine karter i pogleda stanje lezajeva i radilice ima li riseva i lufta...posle kad ga spustis u camac i povezes da si siguran da je tu sve dobro
Непотребно губљење времена , тај горе сензор на слици ако већ нема манометар , може на њега да монтира и притисак уља ће му све показати . На "леру" кад је загрејан не сме бити испод 1 бар . Мерење компресије се врши на загрејаном мотору , када скинеш свећице заверглаш 4-5 пута кратко да избаци остатке уља и гасова па мериш редом по цилиндрима .

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 955
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #39 poslato: 25, 01, 2018, 09:22:20 pre podne »
Ma ok...obicno je preporuka ako imas nepoznat motor pre ugradnje skidanje kartera i provera lezaja i stanja radilice je stvarno jednostavan posao . Kad motor ugradis i upalis da nabije temperaturu i tada otkrijes da ne drzi bas najbolje pritisak golem je posao zamena lezajeva jer camac na kanal da nateras i odozdo izvrsis popravku....nema nista od toga .
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #40 poslato: 25, 01, 2018, 11:31:50 pre podne »
@Mornar u kanalu
Мерена је компресија сваког цилиндра са изврнутим свећицама. Сензор притиска уља је фабрички. На њега иде ел. манометар.

@mesechar
Тако је. Кад га убациш, било какав рад око доњег дела строја захтева поновно вађење.
Ремонтован је 2013, а извађен из чамца 2015 године. Од тада се налази у приватној гаражи/радионици на свом покретном сталку. Тако сам га и затекао.
Мала је вероватноћа да шваба држи неисправан мотор на оваквом месту годинама и да је баш по његовој мери конструисао покретни сталак.
Дао ми је Интернет  адресу одакле је наручивао делове. www.rockauto.com. Мотор је исти као у Форд Ренџеру 2.3, а цене повољне.

Свемир је двосмеран. Оно шта одашиљемо, хтели или не -враћа нам се. 

Само позитивно!    :)   

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 955
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #41 poslato: 25, 01, 2018, 12:17:22 posle podne »
U pravu si skroz al sta ces ja sam covek najgoreg scenarija al radim na sebi....trudim se :-):-):-)
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #42 poslato: 26, 01, 2018, 19:25:26 posle podne »
Рачва-кућиште термостата пре потапања у кухињску сирћетну киселину. Монтира се на издувну грану. Лако се могу запазити наслаге каменца.

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #43 poslato: 26, 01, 2018, 19:35:48 posle podne »
Унутрашњост пре потапања у кухињско сирће (слика изнад) и након вађења и механичког одстрањивања  остатака каменца ротационом челичном четком (слика испод). Било је потопљено 24 часа.
Може се приметити да је каменац уклоњен.

Van mreže Zox

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1253
Odg: Bayliner 2052
« Odgovor #44 poslato: 26, 01, 2018, 19:42:57 posle podne »
Рачва-кућиште термостата после механичког одстрањивања површинске корозије и боје.
Исти поступак као и раније. Ово је фаза пре и после чишћења спољне површине нитро разређивачем непосредно пре бојења.