Кад човек тако региструје приколицу, шта је следећи корак?
Па само ставити чамац на њу и возити се по граду до бесвести или док има горива у резервоару. Јер, како другачије показати људима да је све могуће и да се и чуда дешавају?
Колетов коментар је коментар здраворазумског расуђивања - пре него што нешто хоћеш да урадиш, добро се распитај.
Али, Коле, дешава се често у нашој земљи да то није довољно. Постоје ствари које су стављене у закон а које немају много додира са здраворазумском логиком.
Ово је типичан случај кад је администрација јача од логике. Приколица није стара онолико времена колико је прошло од њене производње и њеног пуштања у промет, већ онолико колико пише у последњем важећем документу!
Писао сам о томе већ у некој другој теми, имао сам две теретне приколице, обе атестиране од стране Машинског факултета и на основу тих атеста обе су биле уредно регисроване и имале су своје саобраћајне дозволе и налепнице. И шта сте догодило? Истекле су ми саобраћајне, прошло је више од 30 дана од истека важности и... Због новог закона(!) више није било могуће регистровати те приколице...
Набавио сам и ја за једну (та је била фабрички произведена у фабрици "Брако" из Македоније) фабрички сертификат - ништа није помогло. Администрација је јача од свега. На моју жалост, ја нисам имао толико живаца и среће као Зокс и ја више немам приколице које сам поштено и зарадио и платио.
И онда се све сведе на то да се и у таквом галиматијасу појави неко ко има још мало разума и ко хоће да помогне саветом или неким конкретним чињењем, али некад ни то није довољно.
Зокс, драго ми је што се све завршило и што је тај проблем решен.