Autor Tema: Преглед чамаца у 2018. години  (Pročitano 57955 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #75 poslato: 14, 12, 2017, 13:24:49 posle podne »
Projekat za uvozno fabricko plovilo??? To je ravno trazenju projekta od uvezenog polovnog Mercedesa... Opet pajseri neobrazovani i neotesani rade isto sto su radili i prosle godine kad su trazili da se visetonska plovila bukvalno dovuku na prikolici do Kapetanije. Malo nas je al smo govna
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #76 poslato: 14, 12, 2017, 13:28:52 posle podne »
i sada se plovilo mora dovesti ispred kapetanije u određeno radno vreme ili u zakazani termin u nekoj marini po rasporedu tehničkih komisija za određene marine.
Po dvorištima ili priručnim radionicama (kvazi majstora koji su stručnost prvo stekli kao bravari za kapije i ograde)   tehnički pregledi se neće obavljati, kao ni do sada, mada......

Brodogradnja se želi vratiti tamo gde joj je i mesto: u manja ili veća brodogradilišta.
Bezbednost kod izrade plovila sve više izbija u prvi plan. clap
Naravno i poreska disciplina se tako povećava u ovom delu preduzetništva.
Uvoz evropskog otpada u vidu "plovila" će se polako smanjivati, pa time i prihodi od carine i pdv-a od istih.
Tome će se obradovati zastupnici novih plovila, a i vlasnici do sada registrovanih plovila koji se u nameri da ih prodaju. Verovatno će doći i do promena cena na tržištu polovnih plovila ovde , možda blagog a možda i ne tako blagog.
Da li je ta matematika ispravna i isplativa zakonodavcu, videće se. XKJHDGASED
Nautičarima i onima koji to tek nameravaju da postanu se sigurno neće. 25648
« Poslednja izmena: 14, 12, 2017, 14:31:32 posle podne Misha D »
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #77 poslato: 14, 12, 2017, 13:56:48 posle podne »
Misa je ovde napisao dosta istina, na zalost... Kazem na zalost, jer ce za sve ovo biti potrebno dosta vremena da se normalno primeni, a posto ce verovatno sve ponovo biti "na vrat na nos",  da bi se ispostovao datum, ponovo ce biti 1001 sporna stvar, fali jedan papir,... Posto sam optimista, ipak se nadam da sa registracijom plovila ne udjemo u situaciju kakva je sa registracijom prikolica...
Ipak, u svom ovom kosmaru, postoji i jedna pozitivna stvar: ministarstvu i drzavi ce uvek trebati pare, a ako nema registracije nema ni para, pa ce verovatno izmizliti neku varijantu, pogodnu za obe strane ...

Van mreže JazzyMC

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 43
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #78 poslato: 14, 12, 2017, 16:00:49 posle podne »
Dok oni to srede proci ce sezona no125
Nisam ni kupio camac (na srecu, izgleda) a vec odustajem. Ovoj sacici registrovanih camaca ce da skoci cena brutalno dok ce ovo ostalo moci da se uzme za sicu i da se vozi neregistrovano. Ispada da bi lakse dobio dozvolu da napravim nuklearni reaktor u podrumu nego da kupim polovnog smederevca za 300e da se provozam po Savi. Od smederevca cu izgleda videti jedino onaj na drva 7645218764198
Nadam se da to nece biti bas tako kako najavljuju hvauWJRFKLADSHF
Da li znate kakva je situacija sa domacim proizvodjacima tipa aqua lux, dunas lux, tajmen...da li oni nude sve papire potrebne za registraciju po tom novom zakonu?

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #79 poslato: 14, 12, 2017, 16:06:04 posle podne »
Aqualux je registrovana firma i njene proizvode prihvataju.
Tako ce biti i sa svim drugim firmama koje posluju po propisima.
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #80 poslato: 14, 12, 2017, 16:36:35 posle podne »
Da bi se preslo iz stanja koje si naveo i kome i sam pripadas ako si pripadnik istog a ne neki provokator sa strane, moraju se postovati neka pravila koja vladaju u drugim sredinama koje su tebi ocigledan primer.
Bilo bi kulturnije da vise u svom recniku upotrebljavas zamenicu JA, ostavi ostalima da zakljucuju gde su i ko su.
Bilo bi dobro da se samoukines malo na neko vreme.
Tamo gde mislis da je bolje nego ovde pozuri, jedva cekaju.
Ovde se ljudi trude da prevazidju neke probleme a ne da vode glupe politicke rasprave.
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #81 poslato: 14, 12, 2017, 17:13:22 posle podne »
Samogradnja je dozvoljeni nacin gradnje u evropskim zemljama. Bio sam na 3 sajma u Friedrichshafen_u i gledao kako ljudi izlazu svoje gradnje. Naravno da se uradi tehnicki pregled pre prve registracije ali nemaju uslov da mora izgradnju uraditi sertifikovana radionica. Uostalom zato se i prodaju toliki projekti Brus Robertsa i  slicnih... Svi se mogu uveriti na bilo kom Holanskom sajtu koliko ljudi samostalno gradi svoj brod tako da ta prica o redu ne pije vodu. Takodje nije potrebno za plovila do 15 ks imati ni polozen ispit  a da ne govorim da se hobi nautika i ne oporezuje pri prvoj registraciji. Jedno je komercijala drugo samogradnja. KOd nas je ocigledno na snazi potkivanje koze odnosno prosirivanje poreskih dazbina na svaki segment drustva pa zasto ako na bebi mleko u prahu se placa pdv ne bi i na nautiku. Ja prvi postujem sve sto je u cilju bezbednosti i opstog dobra al ovo je cista nesposobnost da se uredi oblast a da gradjani zbog kojih zakoni i postoje budu zadovoljni. Taprica o registracijama u marini znamo kako se zavrsila, znamo svi kako to prolazi i o cemu se radi. Samo se pravi prostor da se zakon jos vise ne postuje jer i nije po meri coveka a da razni muljatori pocnu da "prodaju" planove, pecate i ateste sto se vec pocelo raditi. Vec se zna tarifa pecata na projekat i tarifa pecata na "fakturu". Ne donose se tako zakoni , ne radi se po meri digitrona vec po meri ljudi.
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže kole

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 107
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #82 poslato: 14, 12, 2017, 19:52:00 posle podne »
Овом ће се веселити једино трули богаташи, док ће 95% осталих да сиса...

Ми смо као народ обично г.вно.
Piši u svoje ime.

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #83 poslato: 14, 12, 2017, 20:56:12 posle podne »
Potrosio sam dva ipo dana da procitam ove zakonske i pod zakonske akte, uredbe, odredbe,...Iako sam dosta solidno obrazovan i rukovodim  nekoliko firmi, nisam uspeo da pokhvatam kraj s krajem... Kao zakljucak nakon citanja mogu da izvedem dva zakljucka:
- Ili je ove dokumente pisalo neko drustvo nepismenih
- Ili je bukvalno prevedeno sa nekog jezika, verovatno preko Google prevodioca...
Potrosih sate da uporedjujem zakon koji stupa na snagu od prvog januara sa popravkama zakona. Ma to je totalna budalastina... Tamo su i brodovi i splavovi i burici i bove... Bog sveti ne moze da se snadje...
Ono sto mogu da kazem kao covek koji je prirodom posla primoran da svakodnevno cita sluzbene glasnike, zakone i njihove popravke je: ovim zakonom nista nije niti ce biti regulisano ! Zakonodavac je morao zbog tranzitne plovidbe inostranih BRODOVA da se usaglasava sa zakonima ES, ali to je totalno nakaradno regulisano i mislim da ce biti problema u svim segmentima napisanog...
U stvari, prosto receno, nas nauticara u tom zakonu i nema...
Nas status ce verovatno biti regulisan nekim pod zakonskim aktom, pa kako nam bude.
S obzirom da zakonodavci vec 5 godina ne mogu da regulisu kakve takse ce placati automobili nad 2000 kubika , koji su 10x masovniji nego mi nauticari, ne nadajte se brzom i kvalitetnom resenju...

Van mreže yopatami

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 116
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #84 poslato: 14, 12, 2017, 20:58:07 posle podne »
Brzo može i da bude
Al kvalitetno jok

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #85 poslato: 14, 12, 2017, 21:19:20 posle podne »
Овом ће се веселити једино трули богаташи, док ће 95% осталих да сиса...

Ми смо као народ обично г.вно.
Nisi jedini koji tako misli i nazalost si u pravu. Ko ne vidi da smo kao narod u svakom pogledu dotakli dno i da nas niko nece ne vidi dalje od svoje avlije ili palube. Svi propisi koji se izmisljaju na kraju koriste samo maloj (mada za moje pojmove velikoj) grupi ljudi za jos vece bogacenje ili za jos vecu bahatost. Tako ce biti vrlo verovatno i sa ovom zavrzlamom oko registracije i samogradnje. Pustim Dunavom i Savom ce uzivati i jurcati elita sa jahtama i gliserima bez bojazni da ce naleteti na neki smederevac od 300e jer takav za razliku od ovih prvih ne ispunjava uslove za registraciju.     

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #86 poslato: 14, 12, 2017, 21:27:27 posle podne »
Bez obzira na sve sto se desava, milsim da je osnivanje udruzenja dobra stvar, jer mi ljubitelji vode i nemamo neki drugi nacin da uticemo na zakonodavca. Licni kontakti, pisanje, ... nece doneti bog zna koliko.. Malo vecu tezinu ima kada se obratimo od strane udruzenja, pa ma koliko to udruzenje ima clanova (to ne treba ni objavljivati iz razumnjivih razloga)...
Iz tog razloga smatram da je prvi i osnovni zadatak udruzenja forsiranje jasne i proste procedure za registraciju plovila !
Ovde se ogradjujem, da ovaj zadatak treba da bude za vec registrovana plovila ili plovila napravljena u radionicama i fabrikama koje vec imaju neophodnu dokumentaciju.
Koliko god nekome ne odgovaralo, tek na sledece mesto stavljam samogradnju. To je iz razloga sto i samogradnja treba da ima neka pravila, a sada ih nema.
Nije realno da svaki dokon zavarivac preko zime pravi u garazi plovila i da je nezadovoljan sto neko ne zeli to da registruje. I tu se nesto MORA menjati za dobrobit svih ljudi koji kupuju ta plovila...

PS
Naj ljubaznije bih zamoli da se u ovoj temi ne pise: kakav smo usran narod, koliko smo jadni i bedni, srbistanci i slicno..
Ja sam Srbin, rodjen na Ravnoj Gori,  pravoslavac, patrijahalno vaspitan i pripadam narodu koji je na svojim ledjima izneo svakakve gadosti ali je i danas ziv i ponosan!
Ponosim se time i molim vas da ne  karakterisete nas narod svojim kompleksima i nedostatcima !!!

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #87 poslato: 14, 12, 2017, 21:45:46 posle podne »
Ne znam DuleN na koje komplekse i nedostatke mislis i cemu to isticanje gde si i sta si....i ja sam to isto i sta onda. Taj ponosit narod o kome ti pricas koji je svasta izneo na svojim ledjima vise ne stanuje ovde na zalost, savio se pod teretom sopstvenih briga i pukog prezivljavanja.

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #88 poslato: 14, 12, 2017, 22:00:37 posle podne »
Zveki66,
Ja ne bih mnogo da filozofiram. Odgovaram ti cisto iz postovanja prema tebi:
Ovo je nauticki forum, a nautici se posvecuju ljudi koji imaju viska sredstava, manje ili vise svejedno, jer nautika je skup hobi...
Oni koji imaju viska, nemaju pravo da kukaju (osim ako vise nemaju nacin da jos malo prevare drzavu).

Ljudi koji imaju optimizma i ZNANJA i razume se zele da rade, nemaju problema da prezive i u ovoj nasoj drzavi. Dosta ljudi se "savilo" jer vise brinu sta se desava kod komsije nego kod sebe, a jedan covek moze da zivi samo jedan zivot - dva , tri cetri mu je mnogo...
I to je to..
Ja cu u buduce ignorisati sve politicke i politikanske postove, jer me politika ne interesuje i o tome ne zelim da pricam , a isto tako ne zelim da citam postove clanova koji kukumacu, a ipak mogu da odvoje par hiljada evra godisnje za svoj hobi - NAUTIKU...

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #89 poslato: 14, 12, 2017, 22:19:57 posle podne »
Slažem se sa Duletom i za to sam da politiku, i razne etikete treba izbegavati na forumu. Razumem i neke članove koji su ogrčeni stanje u društvu, ali ne vredi kukakti i samo kritikovati. Ja inače ne volim da pričam o politici nigde a kamoli ovde na forumu.
Pametnije bi bilo da se iskusni nautičari koji se dobro razumeju u nautiku i propise dogovore pa zajedno napišu neko pismo zakonodavcu, mail, ili šta drugo, može i u ime udruženja koje smo skoro osnovali,  sa svim primedbama i predlozima kako da se zakon usaglasi, uprosti, napravi u ime i za nautičare. Bolje da se donošeenje zakona i malo odloži nego da bude nakaradan. Nemam ništa proriv plaćanja registracije, pa bila ona na godinu ili tri godine, normalno ako je ona u skladu sa našim standaardom, da ne bude sada neko finansijsko dranje. Dobro kažete da se red mora uvesti u nautici, ne može svako praviti čamce i ne može svaki napravljen čamac ploviti. Mi možemo ovde pisati danima, ali ako se ne uključimo negde da bar zakonodavac shvati da postojimo, ništa od priče, i dalje će registrovati ko je registrovao i pre, onaj ko nije ranije, neće ni ubuduće, i sve ostaje isto.