Autor Tema: Преглед чамаца у 2018. години  (Pročitano 23837 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ljuba

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 724
  • Pol: Muškarac
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #60 poslato: 10, 12, 2017, 22:31:11 posle podne »
Stvarno nema smisla
Mi mladi ljudi se borimo kao lavovi da isplivamo iz problema koji ste nam vi 50+ godina napravili...

Eno Laza je kriv, prvi je priznao hahaha.
Ali bez šale, tako je! Još smo mi ispali i najgori u međugeneracijama, naši roditelji (a Bugijevi dedovi) bili su lepo uredili društvo, kakvo takvo ali znao se neki red, mogao si da spavaš u parku i nisu trebala blindirana vrata na stanu. Kako mi preuzesmo ode sve u tri lepe. Sada mi odlazimo i još kao nešto kukamo, "ma kaki smo ni za disi nismo" stri

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3109
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #61 poslato: 11, 12, 2017, 00:08:57 pre podne »
Jedan od znakova kvazi državne aparature je kad ne može da naplati na mostu onda naplati na ćupriji.

Znači PDV - Porez na DODATU vrednost.
Se plaća na NOV proizvod ili na proizvod koji se prodaje SKUPLJE nego što je kupljen.

Kod polovnjaka bilo kog oblika NIKAD nemamo slučaj da se polovan auto ili čamac prodaje skuplje nego nov.
Tada država ne može da naplati PDV onda izmisli neki drugi porez koji plaća kupac prilikom kupovine.
To imate i u svim oblicima nepokretnosti, kuće stanovi i sl.

U normalnoj zemlji se plaća samo trošak preregistracije, pa se čak uvažava važenje aktuelnog tehničkog pregleda
ako se vozilo/plovilo proda registrovano, dva meseca nakon tehničkog, novi kupac nema tehnički dok predmet trgovine ne ispuni taj uslov
tj dok mu ne istekne zakonski rok važenja tehničkog progleda.

Dok mi u Srbiji teramo na tehnički pregled i novi Ferari, Roys-Roys, auto od par stotina hiljada eura GANC NOV ide na tehnički,
pa sigurno ovi u Ferariju nemaju pojma ili FiAT, Peugeot, FORD .. sve jedno, pa im se možda potkrade neispravno NOVO vozilo..

O primenama zakona, bilo kog oblika i njegovom tumačenju .. SPRDNJA.

U gornjem podunavlju Apatin konkretno, ako idete na PECANJE morate da se prijavite pograničnoj policiji 24h UNAPRED.
Ako idete istim čamcem na kupanje, na isti deo reke, nemate nikakvu obavezu prijavljivanja?!

Evo pre mesec dana uveli TRAJNU (od sad pa dok se ne ukine Šešeljeva taksa.. otprilike) ZABRANU REKREATIVNOG PECANJA na nekih 7-10km Dunava,
ALI samo za pecaroše, na tim istim delovima reke PRIVREDNI ribolov je DOZVOLJEN i dalje.

Ko ovde koga hebe u zdrav mozak?!

Uvek je postojao način da se neko obogati tako što je u sprezi za državnim organima,
tako posluje 95% "USPEŠNIH" privatnika.

Ali da država omalovažava svoj narod, hvali se kako je stručan i bedno plaćen i kao takav pogodan za izrabljivanje!  56568
Ali najbolje od svega je što su neke svetske kompanije počele da koriste foru DOMAĆE cene rada kad vas plaćaju za rad preko interneta.
Radite za njih, za njihovo tržište po cenama RADA koje je uredila NAŠA VLADA, naravno cena je malo veća recimo 3-5eura na sat umesto 1.1 eur ali to je cena za nas iz SRBIJE!

Naravno ima i gorih, pa kad se pogleda koliko se plaća neki Filipinac ili iz neke tamo jadne uboge zemlje onda smo mi još i dobro plaćeni.

Inače mislim da je neka dužina plovila do 7-8m i do 20km/h treba da ide u trajnu registraciju.
Inače u svetu postoji i NAUTIČKA NAFTA i BENZIN, bez akciza za putarine i sl..
Znači da ne bi bilo kome koliko, napravi se kalkulacija prosečne potrošnje po KW/L godini sve se lako izračuna.
Recimo za motor od 25hp ti pripada bon od 200L benzina po povlaštenoj ceni. Dobiješ malu karticu pa kad kupuješ benzin to se lepo odbija do nule.
Kad prekoračiš 200L onda plaćaš auto benzin full price i sve OK.

Mene će baš interesovati kako će moj ćale registrovati samogradnju metalnog čamca kome je istekla registracija u avgustu ili septembru.
A planirao je da ga registruje na proleće. Čamac je registrovan al mu je istekla registracija. Baš me zanima ..

Van mreže Drivee

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 622
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #62 poslato: 11, 12, 2017, 09:04:51 pre podne »
"Za nov čamac od proizvođača budi spreman da će ti trebati još poneki papir kao recimo dokaz iz APR da je taj još aktivan, ma koliko suludo ti to izgledalo jer šta ti imaš sa tim."

Ovo je nešto novo..  sha 56568 sos6

Evo kolega osetio to na svojoj koži
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,15978.msg162882.html#msg162882


Idem sutra da registrujem moj Liman pa javljam sta kazu. Kapetanija NS.

Van mreže vasa

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 60
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • No name
  • Brod tip: Rucna izrada
  • Marina: Kovin
  • Veličina: 12x2.8
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #63 poslato: 11, 12, 2017, 10:08:09 pre podne »
"Za nov čamac od proizvođača budi spreman da će ti trebati još poneki papir kao recimo dokaz iz APR da je taj još aktivan, ma koliko suludo ti to izgledalo jer šta ti imaš sa tim."

Ovo je nešto novo..  sha 56568 sos6

Evo kolega osetio to na svojoj koži
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,15978.msg162882.html#msg162882


Idem sutra da registrujem moj Liman pa javljam sta kazu. Kapetanija NS.
Sve što ti je Saša dao ti je dovoljno za registraciju,naravno moraš imati tehnički pregled kapetanije.
Ja sam imao lošu sreću i iskustvo u Pančevu,ali su ipak pristali da ga registruju.

Van mreže Drivee

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 622
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #64 poslato: 11, 12, 2017, 11:30:10 pre podne »
naravno moraš imati tehnički pregled kapetanije--??? Sta je to?

Inace, kazu da su svi isli pre u pancevo da registruju jer je tamo moglo sve i svasta. Kad oni prave pitanje, sta li ce biti sa ostail..ili se kapetan promenio :D
« Poslednja izmena: 11, 12, 2017, 12:00:30 posle podne Drivee »

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1533
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #65 poslato: 11, 12, 2017, 14:42:42 posle podne »
-promenio se propis: sada se može registrovati plovilo samo u kapetaniji koja pokriva tvoje mesto stanovanja
-kapetan te kapetanije se nije promenio, suspendovan je sa tog mesta oops
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6479
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #66 poslato: 11, 12, 2017, 15:23:04 posle podne »
Занимљиво је прочитати све што смо писали у овој и у другим темам које се баве проблемима с којима се суочавамо приликом регистрације.
Свима нам је, обично, тешко да будемо објективни али неко ко све ово прочита, а нема личног интереса, може да изведе једноставан закључак: код нас много тога не ваља и много тога треба мењати и побољшавати.

Са стране државе, потребно је учинити напоре:
- да сваки закон буде праћен свим пратећим документаима, упутствима и правилницима;
- да у свим капетанијама на исти начин примењују важеће прописе;
- да систем наплате такси и пореза учини праведнијим и логичнијим.

Кад је држава у питању, задржаћу се на те три ствари. Само то да држава уради, свима би нам било много лакше јер:
- не би било простора за неразумевање, расправе и тражења "обилазних" решења;
- не би људи једну исту ствар на различите начине завршавали у било којој капетаниј;
- изменом садашњег система који не би луксузом проглашавао пловила стара више деценија, од којих је далеко највећи број склепан по мајсторским раионицама, дошло би се до тога да власници не би, овако као сад, на сваки начин избегавали обавезу плаћања.

Све то није ни мало лако и једноставно изменити, али мислим да ми, кроз рад нашег удружења наутичара, треба да се сконцентришемо на ова три проблема и да покушамо да за сваки понудимо неко решење које би било прихватљиво великој већини власника пловила.

Већ у коментарима у овој теми, појавило се неколико занимљивих идеја и размишљања.
Зашто свако од нас, ко је овде писао о нечем, не би то мало сложио и уобличио и доставио на адресу удружења mojaladja@udruzenjenauticara.org, да о томе поразговарамо и формирамо заједничке предлоге?

О томе које проблеме видим с ове - наше - стране, требало би ми мало више времена и простора.
Ипак, истакао бих оно што ће нам бити највећи проблем, а то је наша навика да све што дође од државе дочекамо на нож и на сваки начин покушавамо да заобиђемо и избегнемо.
Ваљда је то последица тога што деценијама држава не поштује нас као грађане, кориснике услуга државе, што је довело до тога да ми грађани не поштујемо и покушавамо да изиграмо државу.
Кад с тим рашчистимо и прихватимо да у једној држави постоји власт коју треба испоштовати, имаћемо и морално право да од те исте државе тражимо да и она поштује нас и слуша шта имамо да јој кажемо.

Хајде да се сви мало потрудимо па да наше уживање у бављењу наутиком буде потпуније.

Van mreže Drivee

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 622
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #67 poslato: 12, 12, 2017, 12:22:21 posle podne »
Sad dodjoh iz kapetanije. Polaganja nema do Marta sto znaci da lekarski mogu da bacim. Sto se tice registacije mog camca Liman, nema problema ali covek kaze, ostavi to za januar pa ces registrovati sve na 3 godine. Znaci, registracija ide svakih 3 godine. Placamo odjednom registraciju koja traje 3 godine. Bice novi cenovnik uskoro..

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #68 poslato: 12, 12, 2017, 14:25:28 posle podne »
Da li to znaci da ce za nesto sto bi placali jednom godisnje x 3 godine sada po novom da nam uzmu pare odjednom na gomili. Sasvim mi je svejedno da li cu camac da registrujem svake godine ili jednom u tri godine ali mi nije isto ako moram sada da izdvojim odjednom iznos za tri godine unapred.  kuku

Van mreže hbojan

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Titel Specijal 80
  • Marina: Nautički klub RADECKI-Zemun
  • Veličina: 5,65 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #69 poslato: 12, 12, 2017, 14:27:09 posle podne »
Mozda dozvole u III rate da se plati  ha ha ha ha

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #70 poslato: 12, 12, 2017, 14:33:42 posle podne »
i to sto kazes komsija, na tri jednake godisnje rate  stri

Van mreže Drivee

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 622
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #71 poslato: 12, 12, 2017, 14:49:41 posle podne »
Uglavnom, covek mi kaze, za cenu ne znam ali bice jednom u 3 godine i to je to. E sad, uzece pare na gomili, istina. Koliko ce biti..znacu za 40 dana:)

Naravno, psotoje i agencije preko kojih registovati na rate. Ja cu lako.. bice 100 evra.

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #72 poslato: 12, 12, 2017, 15:05:04 posle podne »
Bice nama za 40 dana  56568

Van mreže hbojan

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Titel Specijal 80
  • Marina: Nautički klub RADECKI-Zemun
  • Veličina: 5,65 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #73 poslato: 12, 12, 2017, 18:36:47 posle podne »

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1533
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #74 poslato: 14, 12, 2017, 13:13:24 posle podne »
u najavi je još malo komplikacije kod upisa i prve registracije svih plovila:
- obavezan je projekat plovila, domaćeg proizvođača ili stranog, bilo da je fabričko ili no name plovilo ( za mlađa plovila to je još uvek izvodljivo dobiti od proizvođača pod uslovom da hoće da na taj način otkriva svoje poslovne tajne, za one koji se najčešće kod nas uvoze, u dubokoj mladosti od 30-40 god, nisam siguran da se to može pronaći, recimo,  kod urednih Skandinavaca ili Holanđanina, pod uslovom da ta fabrika još uvek postoji, a šta znači pojam "projekat" tek će se videti)
- kod domaće samogradnje projekat i izvedbu mora uraditi licencirani projektant/proizvođač, a komisija koju formira ministarstvo ili nadležna kapetanija (još uvek nema uputstva ni za ovaj detalj) dolazi i prati svaku bitnu fazu izrade plovila i to odobrava ili ne, ukoliko se odstupa od prethodno odobrenog projekta (verovatno ovaj pojam projekta i "projekat" iz prethodnog stava nisu isti, videće se)

Koliko će ljudi ovo sve moći da ispuni, videće se.
Koliko će to povećati broj ne registrovanih plovila, videće se.
Koliko će se povećati i pooštriti kontrola i kaznena politika, videće se.

Uputstvo se čeka po kapetanijama, do daljnjeg prve registracije su zamrznute.
Naravoučenije : samo je uputstvo kapetanije bitno, sve priče po forumima su delimično tačne, pa i ova gore navedena.
Današnji dan je početak ostatka moga života....