Autor Tema: Преглед чамаца у 2018. години  (Pročitano 57949 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #135 poslato: 10, 01, 2018, 14:16:12 posle podne »
Nisu mi bas jasne ove dve cifre, da li ti je ova prva registracija a ova druga porez za camac sa motorom do 7,34kw.

Van mreže igagula

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 6
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #136 poslato: 10, 01, 2018, 17:47:24 posle podne »
Prva je samo camac,druga camac sa pentom,u oba slucaja porez koji je najznacajnija stavka

Van mreže yopatami

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 116
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #137 poslato: 10, 01, 2018, 18:11:22 posle podne »

Minus na starost plovila ...

Van mreže vepar

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 827
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: SREU Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #138 poslato: 10, 01, 2018, 18:51:25 posle podne »
 Koja je razlika izmedju brodova i jahti i camaca sa kabinom??? Razlika u ceni je katastrofa!
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #139 poslato: 10, 01, 2018, 19:26:07 posle podne »
У закону о пловидби дата је ова дефиниција:
20) jahta je plovilo koje služi za rekreaciju, sport i razonodu, koje može da se koristi za lične potrebe ili za privrednu delatnost;

Na mreži DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #140 poslato: 10, 01, 2018, 19:56:43 posle podne »
Pa sta tu Laki ima sporno?
Mozes da je koristis za licno uzivanje : plovidbu, spavanje, zezanje...
Moze i kao privrednu delatnost: droga, prostitucija,... I od toga se privredjuje...

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #141 poslato: 10, 01, 2018, 20:11:40 posle podne »
Uh po Lazinom onda sve sto ima jaci motor od 7.35 kw i kabinu dodje "jahta"...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #142 poslato: 10, 01, 2018, 20:28:09 posle podne »
Црни ви, шта сам вам ја толико згрешио?

Душко пита шта је мени ту спорно?
ЗоранТ каже да је то по мом (с опроштењем)...

Па, нисам ја писао ту тачку у закону!
Ја сам само цитирао шта је законодавац написао.
Хтедох да помогнем, да лакше схватите...

Е сад, што вама није јасно шта је законодавац хтео, то са мном нема никакве везе.

И није то случајно.
Сад у капетанијама никад не знате, док не платите, да ли региструјете чамац или јахту.
Онај иза пулта сад може и за мој чамац да каже да је јахта.

Таквим законима доприносимо смањењу могућности за корупцију (кад би се шалили).

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #143 poslato: 10, 01, 2018, 20:33:54 posle podne »
Nemojte mnogo da pominjete te jahte, da ne izađe na zlo  tamburanje

Van mreže bugi

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 643
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Galija Visnjica
  • Veličina: 5.25
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #144 poslato: 10, 01, 2018, 20:35:56 posle podne »
 cap

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #145 poslato: 10, 01, 2018, 20:40:41 posle podne »
Ma već sam jednom rekao to, ta klasifikacija do 5 metara  bez kabine и sa kabinom mi je bez veзe, svaki smederevac je duži od 5 metara, do te dužine bi se trebali čamci jednom registrovati radi evidencije i ništa više, a prva kategorija i najjeftinija bi trebala biti do 10 metara. Kakav je crni luksuz u tome. Zna se dobro šta je luksuz, a ne naše šiklje, pasare od 30 i više godina, razni metalni čamci sa kabinom ili bez, sve je to naša razonoda i beg od svih stresova u životu. Umesto da je država zadovoljna što idemo na reku, što smo zadovoljni s to malo opuštanja i uživanja, ona nas dere i pravi još više stresnim.

Van mreže Kolibri

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 107
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #146 poslato: 10, 01, 2018, 20:51:31 posle podne »
Pozdrav svima.
U vezi policijske kontrole na unutrašnjim plovnim putevima. Oblast koju detaljno treba proveriti sa aspekta prava. U postojećem pravnom okviru, MUPu je povereno samo traganje i spasavanje. Sve što se tiče plovidbe spada pod Inspekciju plovidbe. Odnosno policajac nije ovlaćen niti kvalifikovan da uoči postojanje prekršaja Zakona o plovidbi. (mrzime da kucam pun naziv).
Policija ima ovlašćenje da stupi na plovilo u sledećim slučajevima:
Po pozivu sa plovila
U slučaju opšte opasnosti
Ukoliko uoče izvršenje krivičnog dela koje se goni po službenoj dužnosti.
Po sudskom nalogu
Prilikom pružanja asistencije drugom državnom organu koji je ovlašćen da stupi na brod
U slučaju kad gone izvršioca krvičnog dela koji je ušao na plovilo.
Otprilike to je to, sve van toga predstavlja povredu komile zakona i pravilnika.
U slučaju da imate problem sa njima, prvi korak je sajt SUK, sektor unutrašnje kontrole, imaju opciju online podnošenja predstavke na postupanje policajaca. Naša velika greška je što uglavnom ne podnosimo prijave protiv likova koji misle da su iznad zakona.
Pristup plovilu u svakom trenutku mora da se omogući samo licima koja poseduju sledeće legitimacije:
Inspektor Besbednosti plovidbe, Ministarstvo Građevine, Saobraćaja i Infrastrukture
Pripadnik odeljenja za suzbijanje krijumčarenja na vodnim putevima, Carina tj Ministarstvo Finansija
Pripadnik Pogranične policije na graničnom prelazu.

:

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #147 poslato: 10, 01, 2018, 21:00:16 posle podne »
Vidim ja da ce da nam camci preko noci porastu u jahte !
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #148 poslato: 10, 01, 2018, 21:07:48 posle podne »
Полако. Не бојте се унапред.
Тако сте закукали и кад сам написао да ће се прегледи обављати сваке треће године.
И шта се догодило? По свему судећи, овог пута ће и нас сунце мало огрејати.

А што се тиче дефиниције јахте, та дефиниција је унета у закон о пловидби и лукама на унутрашњим водама још 2016. године.
Да су хтели да нас ... у мозак, могли су то у претходном периоду. Али - нису!
Можда неће ни сада.

Или можда још нису приметили шта пише у уводном делу закона? Ко би га знао? Ваља сачекати...

Van mreže Kolibri

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 107
  • www.mojaladja.com
Odg: Преглед чамаца у 2018. години
« Odgovor #149 poslato: 10, 01, 2018, 21:18:23 posle podne »
Princip rada im je zašto jednostavno kad može komplikovano. Trenutno su na snazi i Uredba vlade i Zakon.
Pod čamac spada sve do 20m dužine i 100 tona istisnine.
Uredba Jahtu predviđa do 24m.
Problem nastaje u pravilu da kada se Zakon i Uredba razlikuju postupa se po Zakonu.
Stim što je u proceduri ponovo nova izmena i dopuna Zakona.
Teorija zavere oko ovih 24m kaže da je to verovatno rešenje za likove koji su pokupovali od vojske brodove koji su uglavno 20m do 24m