Autor Tema: Јефтин, а добар чамац  (Pročitano 714 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mornar u kanalu

  • Velikotrbusasta Savska Pivopija
  • ***
  • Poruke: 131
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #15 poslato: 02, 11, 2017, 14:54:23 posle podne »

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5497
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #16 poslato: 02, 11, 2017, 15:30:33 posle podne »
Kao što piše u naslovu teme i još bolje poklanja čovek .  https://www.anibis.ch/de/d-boote-segelboote--711/segeljolle-flying-fish-2-gratis--21729130.aspx?view=2&pi=2&fcid=711

Стварно пише - гратис...

Још само да човек плати транспорт и царину...

Шалим се, али ово заиста лепо изгледа за неког ко има децу и са њима жели да се бави једрењем. Колика је објективна вредност такве једрилице?

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5497
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #17 poslato: 02, 11, 2017, 22:08:12 posle podne »
Враћам се опет на ову тему...
Ако се не варам, кад би се десило да неки наш једриличарски клуб увезе ту једрилицу - мислим да би био ослобођен плаћања царине. Ето лепе прилике да клуб добије лепу и добру једрилицу по цени транспорта.

Van mreže Zox

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 673
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #18 poslato: 02, 11, 2017, 23:15:16 posle podne »
Ето и поклањају једрилице...   :))   Као што ЛСИ рече -добро би дошао чамац неком једриличарском клубу.
Ако неко познаје неког таквог могао би му проследити линк.     :)

Van mreže Zox

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 673
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #19 poslato: 02, 11, 2017, 23:40:35 posle podne »
Ovde se govori o CH francuski deo(zapadni),a ti stalno pricas o Nemackoj sto nije isto.

Подразумева се да причамо о чамцима из теме који би се увезли из "CH".  Поменута рута SRB-D-SRB је пример потрошње горива и дужа је од релације SRB-CH која је у оба смера око 2800km: https://www.google.com/maps/dir/%D0%A1%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%BE%D1%80/2016+Cortaillod,+%D0%A8%D0%B2%D0%B0%D1%98%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0/@46.6690368,10.7447927,7z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x475cb590d0545f03:0xe7cfa5c7aea6c69b!2m2!1d19.1151469!2d45.773295!1m5!1m1!1s0x478de08f1f3ae495:0x5fd9869491246fa0!2m2!1d6.851638!2d46.946033!3e0

Кад се иде за овај део Швајцарске (са севера државе), пролази се кроз Мађарску, Аустрију, Немачку, а затим улази у Швајцарску. Цена горива је доста већа него у Немачкој (бензин 1,5€), али то је небитно, јер се натанкује у Немачкој, а Швица је мала држава и где год да идеш, резервоар не можеш испразнити.   :)

Из Београда је најближе преко Хрватске, Словеније, Италије, а дужина оба смера је исто 2800km. Ако се иде преко Мађарске, истом рутом као ми са севера пут је дужи за оба смера 240km што не представља велику километражу у смислу потрошње горива, као ни много дужег путовања, јер се вози аутопутем. Већина се одлучује управо за ову варијанту, јер је друмарина неупоредиво јефтинија. Већ сам навео да вињете за "HU" и "A" укупно износи укупно 23,90€ и важе 9 дана плус дан кад је купљена уз неограничен број пролазака.
Све ово добро познајем, јер сам у материји преко 5 година.   :)

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 220
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #20 poslato: 03, 11, 2017, 09:52:16 pre podne »
Ja sam u toj prici vec 40 godina i zivim u CH.Put se mora putovati da bi dobio realna saznanja.Ja proracun nisam radio na pamet vec iz prakse.Pre mesec dana sam putovao kuci sa prikolicom.Vidim da ne znas dadjbine ako se putuje preko Italije ili Austrije ikoliko se placa ulaz u CH,a ne pznajes niti niti konfiguraciju.Svajcarci naplacuj i vazduh i to akoje nesto gratis moze biti zamka.Ja sam parputa tako naleteo.Zovem coveka koji je dao Telefon,pitam da li je to tacno da je gratis, dogovorim zakacim prikolicu,napravim 200 km,dolazim na mesto,a drugi covek vec natovario camac.I tovam je taj vas posteni zapad o kojem pricate samo hvalospevma.Ovo je samo jedanslucaj.Kad dodje za desetak dana u Apatin u koji dolazim cesto pa ako zelis mozemo popricati.

Van mreže Zox

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 673
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #21 poslato: 03, 11, 2017, 10:51:17 pre podne »
Млађо друже поштени милион и по километара друмом, од тога пола милиона у ЕУ довољно је да особа може рећи да има искуство. Могао бих додати да сваке недеље прорачунавам раздаљину и израђујем план путовања за једно до два возила која прелазе у просеку преко 3000km, имају 6 успутних адреса, 3 дуже паузе, а на свака 3 сата мање током једне вожње, а пролазе кроз Србију, Мађарску, Аустрију, Немачку, неретко кроз Швајцарску, Белгију, Луксембург. Ту је и Словачка, Чешка... Ако нема околности које су изван наше разумне контроле возила стижу тачно на време, као јапански воз. Околности које ће се сматрати да су изван разумне контроле запосленог особља:

- рат или могућност рата, несреће које изазову кашњења приликом превоза, изузетно лоши временски услови, поступање према одредби полиције, царинских и државних органа, службених лица и безбедносних служби, смрти и саобраћајних несрећа, вандализма и тероризма, непредвиђених саобраћајних кашњења, штрајкова/радничких немира, нереда и локалних немира, проблема који изазову други клијенти, превозног средства који је задржан или касни због полицијског службеника, царинског или државног службеника, доказа надлежног одељења у земљама које могу бити одбијене на основу националне безбедности и сл., као и друге околности које утичу на безбедност путника.

 Посетио сам Швајцарску  много пута и никада нисам платио улаз. Долазио  сам из Немачке аутопутем, заустављала нас је понекад контрола ради прегледа и то је то. Остале ни не заустављају, само нас са SRB и сл. таблицама. Ако се улази са неког обичног друма ниже категорије -људска контрола не постоји (или је возно особље и путници никада нису видели), само камера која снима 24 часа,а тај прелазак изгледа овако:
- Излазиш из немачког насеља и одмах улазиш у швајцарско без да приметиш да је то друго насеље. Ту је немачка кућа, а затим наилази швајцарска, као комшија до комшије у истој улици, немају ни ограде. Да не постоји табла са натписом CH, танком попречном линијом  преко друма која означава раздвајање две државе и оне мале камере на стубу не бих имао појма да сам прешао границу. Људског обезбеђења нема.

Нисам у Апатину, у Сомбору сам. Ајд кад будеш пролазио јави се па да попијемо пиће и све ово још једном претресемо, јер могуће да обојица грешимо.    :)       Уздравље и позз....