The world of sailing - Svet jedrenja > Korisni linkovi

.

<< < (2/3) > >>

LSI:
Зокс, приказана математика није добра.
Код обрачуна трошкова приликом царињења, поступак је следећи:
1. Царинска вредност робе (цена из каталога уколико Царина не прихвати износ из приложеног рачуна) - минимална - 171.633,60 РСД  максимална - 681.261,70 РСД
2. Процењена висина трошкова допреме до границе (ако није исказана на рачуну) - претпоставимо да је 2.000 евра - 240.000,00 РСД   
3. Царина (5% на царинску вредност) - минимално - 8.581,68 РСД   максимално - 34.063,09 РСД
4. ПДВ (20% на износ који се добија сабирањем ставки под 1 и 2) - минимално - 82.326,72   максимално - 143.064,96 РСД

Укупан трошак је:
1. Набавна вредност - 3.000 евра
2. Царина - 72 евра (минимално) или 284 евра (максимално)
3. ПДВ - 686 евра (минимално) или 1.192,10 евра (максимално)
4. Транспорт - 2.000 евра

Стварни износ би вероватно био мањи од максималног због обрачунате амортизације али у сваком случају то би се завршило негде око оне цифре која ми је била у глави кад сам прочитао поруку, око 6.000 евра.
На то долазе трошкови сређивања мотора.
Видим да и Месечар има резерве - он бар има искуства са сређивањима чамаца. У сваком случају, треба добро размислити.

Наравно, све ово не значи да сам против! Никако.
Само сам хтео да кажем да треба добро проценити све јер то ипак нису мале паре. Мислим да ко нема и није спреман да уложи до 10.000 евра у чамац такве класе, боље да се не упушта у то.

Уместо тога, треба сам са собом да разјасни шта жели од чамца, да ли хоће глисер или депласманца, да ли кабинаша или отворени труп...
Видео сам у последње време код нас у огласима више чамаца између шест и осам метара, с кабинама, опремљене, у пловном стању по ценама од три до пет хиљада евра... Као да се повећала понуда по разумнијим ценама него што је то био случај пре нпр. само пет година. Чини ми се као да продавци реалније сагледавају куповину моћ будућих власника на нашем тржишту.

DuleN:
Gledati plovilo na slici i plovilo uzivo su dve dosta razlicite stvari... Ove cene u inostranstvu, koje su po meni povoljne, mogu sluziti iskljucivo kao povod da se ode na lice mesta i da se vidi i proceni vredi li kupovati ili ne. Ako vredi, bacaj naprikolicu i ajdeeee...
Mislim da je neuputno uporedjivati ovaj Windy sa kupujem prodajem i camce koji se nude preko stranih oglasa, iz prostog razloga sto taj Windy nije kupljen po toj ceni po kojoj se prodaje, vec daleko nizoj, da bi se isplatio njegov transport i zaradila neka para... Prema tome, gledajuci cenu po kojoj se sada prodaje, on je kupljen za nikakve pare, pa verovatno toliko i vredi...

LSI:
Зоране,

То што ви кажете да вас кошта 300-350 евра, то је зато што не узимате у обзир и остале трошкове при путовању.
Али кад сами возите, онда можете да калкулишете и тако што ћете рачунати само цену горива или ћете томе додати и експлоатацију возила и вињете и оно што поједете на путу и трошак ноћења...

Колико ја знам, транспорт може да кошта око 1-1,5 евро/пређеном километру - зато сам рекао да је трошак транспорта око 2.000 евра. Све је то релативно.

Доста тога је и Алекса написао о куповини у иностранству и трошковима транспорта. Мислим да би свако ко размишља о куповини требало да има све то на уму - ово о чему смо сад писали поводом овог огласа, као и оно што је раније писано. Па кад се све сабере и одузме - следи одлука.

mladjo:
Za ceo put troskovi vinjeta i ostalih placanja je oko 130eur,auto koji moze da vuce prikolicu predvidjenu za taj teret trosi vise od 5l dizela,plus tamo treba platiti utovar.Ne mozes putne troskove racunati olovkom i papirom.

mladjo:
Ovde se govori o CH francuski deo(zapadni),a ti stalno pricas o Nemackoj sto nije isto.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju