Autor Tema: Novi brodić - Albin 25  (Pročitano 84412 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #90 poslato: 12, 11, 2017, 18:30:19 posle podne »
Cena je baš visoka... Ja pratim kod nas, i iskoče ponekad dvocilondrični od 24 konja, ali budu ili očajni ili skupi a bez ičega(anlasera, alternatora) Kako god, izbor na oglasima i nije neki. Verovatno bi nešto moglo da se nađe kod ljudi koji to servisiraju ili ugrađuju.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #91 poslato: 12, 11, 2017, 18:49:12 posle podne »
ALEXA kad ja budem rešio da menjam Pasaru, Tražićeš mi Normana 20, mislim da je to mera za mene, ni mnogo velik niti mali. Onda idemo zajedno za njega   6589

Kako ti kazes Mileta  ok. Pricali smo, a nadam se da cemo uzivo to da apsolviramo kad se vidimo. Velika su to trzista, ziva, nije velika lova za njih i to se brzo prodaje. Kupuju tinejdzeri od dzeparca tako reci. E sad` sto je za nas i ta cifra 5-10 h eura cesto nedostizna... to je nas problem. Sustina price je, treba imati spremne pare i reagovati brzo. Dovoz i ostalo je posle manji problem. Pozz

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #92 poslato: 16, 11, 2017, 07:25:07 pre podne »
Bakara, evo prilike  thumbup

https://www.blocket.se/goteborg/Volvo_Penta_MD_3_76584024.htm?ca=11&w=3

Wizair  Nis - Malme bude i za 20-25 eura, odatle vozom do Geteborga i nazad do Malmea. Tu postoji carinski punkt gde uvek ima nasih kamiona ili autobusa. Jeste da deluje komplikovano ali je izvodljivo. Ili jos bolje ako imas nekog u Geteborgu kod koga bi to ostavio na paleti i onda dogovoriti sa nekim vozacem autobusa da se to donese do Bgd-a. Ili brate sednes u pikapa i pravac Geteborg, tovaris i nazad. Ides na Dansku jer ti je jeftinije mostovima nego trajektom, tamo i ovamo 5000 km x 7 lit = 350 lit dizela plus putarine i mostovi - ukupno cca 500 eura.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #93 poslato: 16, 11, 2017, 08:03:37 pre podne »
Lep motor  eek

Meni deluje komplikovano jer nisam to nikad radio i ne znam nista oko procedura, a sto je najgore ne mogu da odvojim toliko vremena jer to podrazumeva nekoliko dana :)

Hvala ti na informaciji Alexa, 850e za ovaj motor tamo je stvarno povoljno  thumbup
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #94 poslato: 16, 11, 2017, 08:34:40 pre podne »
Pa da, vredi se potruditi, ako uzmes u obzir da ih u Srbiji skoro uopste nema a u Hrvatskoj se pojavi po neki ali ne jeftinije od 2500-3000 eura.
Procedura i nije nesto komplikovana, napravi se ugovor izmedju prodavca i tebe i to overi kod notara. U nekoj od spedicija se uzme izvozna carinska deklaracija i to je to. Kod nas mozes da ga carinis na granici ili u nekoj carinarnici u unutrasnjosti gde ti odgovara. Nista posebno, to je dovoljno da se nakon ugradnje upise u plovidbenu dozvolu.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #95 poslato: 16, 11, 2017, 08:55:32 pre podne »
Bakara hoćeš da te ja povežem a jednim drugom živi u Göteborgu, kolko sam razumeo Alexu motor se nalazi u blizini, pa da vidiš sa njim ima li šanse da pogleda taj motor i da se dogovorite da ti ga nekako pošalje u Srbiju. Naravno prvo bi ga ja pitao da li hoće da se bavi time.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #96 poslato: 16, 11, 2017, 09:04:23 pre podne »
Више пута сам раније правио неке калкулације за куповину чамца у иностранству и дешавало се да дођем до калкулације која ми се чинила повољном али онда се суочим с проблемом - треба то све ускладити.

Ево и у овом случају, рекао бих да за мотор није много 850 (или нешто мало више) евра. Можда се та цена може и мало оборити?

И што каже Алекса, око 500 евра за гориво и путарине.
Али то може ако имате сопствени превоз и ако сами возите.

Томе треба додати бар 8 дана потребних за путовање и боравак тамо.
Оволико је потребно неком возачу који није професионалац и који не би требало да дневно вози више од 700 км и да у самом Гетеборгу има бар два дана за закључење уговора и израду пратећих папира.

На том путу треба рачунати са 6 ноћења, што би могло да кошта још неких 300 евра.
Треба нешто и појести за тих осам дана - нека то буде још 300 евра (знам да може и за мање ако се човек одлучи за сендвич и воду, али мислим да на таквом путовању треба имати бар два солидна оброка).

Кад се све то сабере, стижемо до цифре од 1.950 евра трошкова, којима треба додати и трошкове царинског поступка (што са таксама и ПДВ-ом може да изађе на још неких 100-200 евра.

И ето нам коначне калкулације од мало испод 2.200 евра (ако не буде никаквих ванредних, непланираних, трошкова.


Након такве анализе, ја сам увек одустајао од такве идеје.
Међутим, ако неко има неког свог у Гетеборгу или околини, неког ко може да оде и заврши послове око уговора и папирологије и ако нађе начин да му све у вези допреме заврши нека шпедиција или договори с неким возачем аутобуса, онда ови пратећи трошкови могу бити доста мањи и тада је куповина таквог једног мотора права ствар.

А овај мотор, судећи по слици у огласу, изгледа веома добро. Репариран или нов, тешко је рећи по слици. Рекло би се да није употребљаван, или се то мени као лаику тако чини.

Na mreži DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #97 poslato: 16, 11, 2017, 09:07:49 pre podne »
Pre nego sto udjete u kojekakve kalkulacije koliko ce kostati gorivo, putarina,.... ne bi bilo lose da se javite nekoj od spedicija koje rade grupazne prevoze za Evropu i iz Evrope... Ima ih mnogo, lako ih je naci na Guglu... Ja radim sa Interevropom i recimo za 3 sanduka (velicina euro palete i visina 70 cm) ukupne tezine oko 3t iz Zreca Slovenija do pazove placam oko 300 eur transport... Spedicija zavrsava sve papire i robu doterava na mesto...

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #98 poslato: 16, 11, 2017, 09:21:31 pre podne »
Mileta, hvala na predlogu  hi

Ne bih se sad upustao u takvu operaciju, a i ne mogu da znam kakav je u stvari motor. Na slici lepo izgleda... Ako bih se odlucio za tu varijantu, vise mi se svidja ovo sto Dule pominje, a izgleda i kao povoljnija varijanta. Za sad jos nisam resio da uvozim, cekacu jos malo da se neke stvari rese pa cu onda da odlucim sta da uzimam. Saveti koje sam dobio ovde su mi dosta znacili.

Jos jedna stvar, nakon kupovine, uvoza i papirologije, sledi i ugradnja... Kome to poveriti i koliko to moze da kosta, ne znam, ali to bi bio jos jedan problem koji me ceka. Za sad vise naginjem nekom High Trust vanbrodskom motoru koji ce biti dovoljan za sledecu sezonu, jer mi je to najjednostavnija opcija da sto pre zaplovim, a dovoljna za trenutne potrebe.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #99 poslato: 16, 11, 2017, 10:26:02 pre podne »
Izvini ako je suprotno tvojim namerama, ali da je moj brod ja bih vozio sezonu sa johnsonom i spremao se da sledeće zime ugradim brodski.
Mislim da je to jedina ispravna opcija na tako lepom brodu!

Ako staviš neki HT, i izuješ pare za njega, onda će to da radi posao, a ti ćeš iz sezone u sezonu odlagati ugradnju brodskog, što je jedina ispravna odluka sa obzirom da je brod projektovan da ima brodski motor....

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #100 poslato: 16, 11, 2017, 11:10:24 pre podne »
Slazem se sa zanikikijem... i johnson ga lepo gura 10+kmh uzvodno...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #101 poslato: 16, 11, 2017, 11:19:40 pre podne »
To uvek stoji kao opcija. Videcu, nije zurba a mozda iskoci nesto zanimljivo u medjuvremenu a da je brodsko  hi
Brodski motor je svakako krajnji cilj.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Na mreži DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #102 poslato: 16, 11, 2017, 11:23:23 pre podne »
Bakara
Kako god da radis na kraju ces zakljuciti da si POGRESIO  stri
Zato kreni sa jeftinijim varijantama, da te greske ne kostaju mnogo  114

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #103 poslato: 16, 11, 2017, 11:34:25 pre podne »
Stvar je u tome sto sam ga tek uzeo, pa nemam puno provedenog vremena na vodi sa njim da bih znao sta mu treba, tacnije, sta je optimalna alternativa za brodski motor. Johnson ga tera stvarno dobro, ali pitanje je kako ce ga terati sledece sezone kad se doda jos tezine na njega, i kad malo krenu alge, kad se nadjem na nekom vetru koji duva u pramac a ja idem uzvodno itd. Elisa na Johsonu je neka brza, a teretniju nisam uspeo da nadjem, da bih dobio malo vise potiska.

Kad sve to pogledam, onda pomislim da je bolje i da uzmem 9.9ht, koji cu verovatno lako i prodati kad dodje vreme da ugradim brodski...
Mislim da necu tako lako odustati od brodskog motora, jer sto kaze zankiki, to je jedino ispravno ugraditi na ovaj brodic a i to mi je zelja od ranije.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #104 poslato: 16, 11, 2017, 12:59:13 posle podne »
Bakara, ovo sto Zox kaze je ono sto bih ja uradio da sam u slicnoj situaciji kao ti. Imas vec motor, proveren i po meni za Albina dovoljno izdrzljiv za neku normalnu plovidbu. Znas mu istoriju i moguce kvarove tako da bi sa te strane bio opusteniji. S druge strane ako resis da kupis neki polovan HT ulazes pare u nesto sto je macka u dzaku i pitanje da li ces ga lako prodati onog momenta kada budes zeleo jer to su motori koji ne trebaju bas svakom.
Po meni postoje samo dva izbora, onaj sto ti je predlozio Zox i drugi da ako kupujes vec neki vanbrodski, HT ili bilo koji drugi, prelomis,  kupis nov ili sto noviji i samim tim odustanes od ugradnje brodskog motora. 
Sve drugo je po meni bacanje para.