Autor Tema: Novi brodić - Albin 25  (Pročitano 84557 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže popeye

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 178
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Popaj
  • Brod tip: Shetland
  • Marina: Sava
  • Veličina: 6,5
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #30 poslato: 24, 09, 2017, 09:15:11 pre podne »
Mnogo lep brodic!
Obe opcije imaju svoje prednosti. Naravno bitna je i cena.
I dobar vanbrodski kosta. Ali je lakse i brze resenje. Malo taj balans zeza. Ponavljam vec sto je receno, ali navijam za opciju vanbrodskog.
Imas li informaciju koliko je tezak?
Sa srecom da ga koristis....

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #31 poslato: 24, 09, 2017, 10:05:31 pre podne »
Hvala! Sa brodskim motorom i fabričkim enterijerom težak je 1.5t. Pretpostavljam da je sad bez motora težak oko 1.2t
Balans ću da rešim, mislim da to nije problem jer ima dovoljno mesta ispod poda za to. Pročitao sam meni zanimljivu stvar u uputstvu vezano za balast. Piše da ako se dodaje balast, npr zbog jedrenja, da se rasporedi tako da bude skoro po bokovima, a ne po sredini. Možda je to normalna stvar, ali je meni bila nepoznata :)
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #32 poslato: 24, 09, 2017, 10:48:43 pre podne »
Nikakav balast-teret po bokovima...to na vecim jedrilicama su vodeni rezervoari koji se pune i prazne u zavisnosti od strane na kojoj jedri...na manjim obicno posada seda na privetrinsku stranu...
     To nema veze sa tvojom ladjom...treba ti olovo koje ce se izliti u ploce i rasporediti po unutrasnjosti kobilici...objasnit cu ti kako...slicno kao na Miletovoj pasari
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #33 poslato: 24, 09, 2017, 12:16:30 posle podne »
U tehnickim podacima pise da je tezina 1,6 t, medjutim ja sam svoj merio na vagi i tezak je 2370 kg. Motor bi trebalo da je tezak oko 300 kg i pozicioniran je na sredini broda ispod poda tako da ne utice puno na polozaj u odnosu na vodenu liniju. Svakako da je u proracun opterecenja u smislu balasta uzeta u obzir tezina motora jer se "Albin" nije proizvodio sa vanbrodskim motorima. Sto ne pitas ovoga sto ti je prodao sta se desilo sa originalnim motorom i zasto je izvadjen. Mozda to stoji negde u CH, to bi bilo idealno da stupis u kontakt i eventualno kupis i kompletiras.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #34 poslato: 24, 09, 2017, 12:32:42 posle podne »
Kako majku mu po bokovima balast, da ti je brod jedrilica pa hajde a ovako samo po najnizoj tacki, samo je problem sto olovo nije ni malo jeftino, dodje to dosta para, ja sam mislio da menjam kod mene ali ipak ostaje beton, blokovi, granit

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #35 poslato: 24, 09, 2017, 15:39:20 posle podne »
Ja sam ipak za opciju brodskog motora.
Može da se plovi i sa ovim dok se ne pripremi sve za ugradnju brodskog.

Dobar četvorotaktni motor od 25KS ne košta malo... Naravno novije proizvodne.
Verujem da se može ubaciti brodski motor za nešto veće novce od toga.

Van mreže neptun

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 525
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #36 poslato: 24, 09, 2017, 16:50:12 posle podne »
Nikad mi nece biti jasna ta razlika u tezini u tehnickim podacima i kad se ode na vagu,al u svakom slucaju svi su tezi nego sto pise u katalogu.
Pa ako ne ide brod na more,onda bi mogao i vanbrodski motor.neki ht varijanta.ali brodski dizel je prava stvar.a moguce da bi se izbegao taj dodatni balast,ako bi se stavio dizel motor.


Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #37 poslato: 24, 09, 2017, 18:17:47 posle podne »
Sigurno je bolje sa dizelom nego vanbrodskim al za pocetak nek ga tera johnson i sledecu sezonu dok se oporavi "psihicki" od nabavke broda...sta god od balasta stavi to mora i da izvadi kad dodje dizel...ako je olovo skupo pa posle ga moze i prodati...moze i beton al mora i da se izvadi...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Mornar u kanalu

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 260
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #38 poslato: 24, 09, 2017, 18:47:42 posle podne »
 Олово се тешко налази јер легално нико не сме да прода приватном лицу него само фирмама које се баве прометом тих метала . Цена на  црно је негде око 200 и више динара по килу , бар сам ја толико плаћао отпадне цеви и плоче које могу да се топе . Да подсетим да тај процес није нимало једноставан ни добар за здравље онога који то ради  ,треба се максимално заштитити поготово је штетан за плућа . Вероватно знате али није на одмет да се подсетимо .

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #39 poslato: 24, 09, 2017, 18:56:54 posle podne »
@Alexa
Znam samo da ga je uvezao tako, bez motora i da je u Svajcarskoj uradjena restauracija i zadnja platforma(valjda). Sta je sa motorom ne znam, u plovidbenoj pise da je bio onaj od 20 konja.

@broker975fx
Mozda nisam lepo objasnio, u uputstvu pise da, u slucaju da se koristi za jedrenje, onda ako se dodaje dodatni balast da se ne stavlja po sredini, nego van sredine po stranama.


Inace, sto se tice opterecenja, to cu da ubacujem pred sledecu sezonu, jer cu ga ove zime vaditi. Imam ideju da pesak napakujem u najlon dzakove i da to lepo rasporedim tamo gde treba, ispod poda. 6 dzakova po ~ 50kg bi trebalo da vrate to opterecenje na sredini trupa gde je nekad motor stajao. Znace mi vasa misljenja...iskreno, najvise bih voleo da sam ga vec kupio sa brodskim motorom, ali sta je tu je. Videcu sta mogu da priustim, a da bude adekvatno za ovakav camac. Ako se ispostavi da je resenje sa brodskim motorom preskupo, onda cu da trazim vanbrodski. Vanbrodski bih uzeo 25 ili 30 konja, a ako nista, to je bar lako kasnije prodati i zameniti boljim/novijim/ili high trustom....

Kako sad stvari stoje, necu raspolagati nekim velikim budzetom za motor...ali videcemo. U krajnjem slucaju,mislim da i ako nabavim npr Yamahu Autolube od 30hp sa tri cilindra i odgovarajucom elisom, nece imati nikakvih problema da ga veoma lepo gura, i to sa pola gasa i pristojnom potrosnjom.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #40 poslato: 24, 09, 2017, 21:15:28 posle podne »
Pa nisam znao za tu opciju nabavke olova...mislim ono je najbolje jel dodje oko 11.5t/m3 pa posle celik 7,8t/m3 beton je oko 2,5t/m3 sam pesak oko 1,8t...generalno treba rasporediti i spakovati sto vecu tezinu (oko 150-200kg) na sto manji prostor i to sto je moguce nize...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #41 poslato: 24, 09, 2017, 21:29:01 posle podne »
@ZoranT
Kad se vidimo sledeci put kod mene, procenicemo na licu mesta gde bi to moglo da dodje  thumbup
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #42 poslato: 25, 09, 2017, 07:40:32 pre podne »
To sa peskom sam video kod Holandjana. Kada sam jedan camac vukao iz Holandije oni naravno pojma nemaju koliko je tezak i ja im trazim da u racunu upisu tezinu koja meni odgovara zbog uklapanja u dozvoljenu nosivost prikolice mada sam imao utisak da je tezi. Imao sam kontrole na putu i policija je to prihvatila kao validno a ja molim boga da me ne teraju na vagu. Kada sam stigao kuci i malo bolje zagledao unutra nadjem 5-6 dzaka peska u dnu trupa kuku .
Ja mislim da je platforma radjena ovde jer mi je Slavko slao slike na kojima je nije bilo. Takodje ni tende, bilo je golo korito. Nazalost, nisam sacuvao, mozda slucajno imam u jednom tabletu, provericu i ako ima, poslacu ti ih. Na kraju krajeva, nebitno je, mislio sam da on mozda zna istoriju camca, sta se desilo u Svajcarskoj da je sve demontirano i gde je zavrsio enterijer i motor.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #43 poslato: 25, 09, 2017, 08:56:32 pre podne »
Da, za korito sam siguran a za platformu ne znam gde je radjena, mislio sam da je i to tamo odradjeno.... Za motor i enterijer cu ga pitati, trebalo bi da se vidimo krajem nedelje  thumbup
Mozda sa njim nadjemo i neku opciju da se uveze brodski motor, kao onaj sto si mi slao link, pa cemo popricati i oko toga.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Novi brodić - Albin 25
« Odgovor #44 poslato: 19, 10, 2017, 19:29:09 posle podne »
Neke stvari sam odradio u medjuvremenu, ali ne toliko velike. Pošto sam rešio da sledeću sezonu guram sa vanbrodskim, samo nekim jačim i novijim od Johnsona 15, onda je pala odluka da se poklopac brodskog motora odstrani iz kabine...! Pošto je on veličine jednog solidnog kućnog frižidera, oslobodio je dosta prostora i to na zgodnom mestu. Ulaz i izlaz iz prednje kabine je sad mnogo lakši i slobodan celom širinom, a u kokpitu ima više korisnog prostora. Umesto poklopca sam poravnao pod sa još jednom šperpločom, i proširio stepenik u prednjoj kabini. Uglavnom, zadovoljan sam rezultatom.

Na pod u kokpitu sam stavio linoleum za sad, jer je prijatnije za boravak, i lako se briše. Pre par dana sam menjao i krmenu dasku na platformi, jer je bila za kratku nogu a Dzonika je duga. To je trajalo dobra dva sata jer sam zavrnuo 3 šrafa lagano, a taj četvrti nije hteo nikako... Na kraju sam ga nekako namolio da uđe kroz dasku i nosač, i sve pritegao. Definitivno ću ići na motor sa dugom nogom za sledecu sezonu, jer sad tek stoji kako treba sa višom daskom, i to liči na nešto. To kažem jer ovo nije fabričko rešenje, originalno je brodski motor, ali šta je tu je. Videću koliko ćemo biti na vodi sledeće sezone, pa ću onda znati da li ima potrebe da ugrađujem brodski motor.

Rešio sam da zimu provedem na vodi, ali u zimovniku, pa sam uzeo pesak u džakovima, kao balast koji će da dođe ispod poda na mesto brodskog motora, da bih ga vratio u "prirodan" položaj i da bi možda dobio malo na stabilnosti. Za sad sam ga rasporedio uzdužno po sredini na mestu nekadašnjeg motora, i ka napred i vidi se razlika očigledno. Konačno je lepo legao na vodu, i dosta je stabilni tj, ako se zaljulja od talasa, brzo se smiri.

U međuvremenu sam jedva nabavio duže sajle gasa/menjača za Johnsona, i to sa jednoručnom komandom pa je to za sad selo u blizini volana. To je svakako privremeno jer se planira drugi motor. Ono što su mi neki prioriteti za dalje sređivanje: tapaciranje, ograda i struja(akumulator, solarni itd..)

Danas su nam na brodiću u gostima bili Mileta i njegova gospođa, i prijatno smo se ispričali o nama uvek interesantnim, nautičkim temama  114
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek