No, da se vratimo na temu...
Hajd sad da probam da odgovorim svima redom...
Z noga na tom čamcu jeste fabrička, ali smo uglavnom nalazili da na brodu bude benzinac od oko 80KS... I motor na brodu izgleda kao da je fabrički tamo, ali jbg, Holandjanin star preko 30 godina, ko zna šta je sve tu menjano...
Znam da su gubici na Z nozi veći, ali ne verujem toliko.
Sad kad si se Vepre i ti javio, pa i ti si terao kubotu na 1800 obrtaja, a kad si digao na 2000 bio si tu negde brzinom kao i ja... A ta kubota je duplo slabija, a brod ti je duplo teži i još je taban za razliku od ove kombinacije... Za otprilike istu brzinu. Zato nešto mislim, da bi ovaj to isto morao da radi sa manje obrtaja.
Vrlo je verovatno da je tu nekad motor zamenjen, a nije ništa drugo... Da je kopča i elisa nasleđena od nekog benzinca.
Pošto se sa kopčom sigurno nećemo igrati, probaćemo sa elisom.
Problem je što je ta elisa već ograničena prečnikom na Z nozi, a već je poprilično "brza"... Možda bi bilo najbolje naći neku 4-kraku sa manjim korakom, jer kao što znamo manji korak je za deplasman bolji....
Ništa dok se ne isproba, kao i mnogo puta do sada.