Autor Tema: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem  (Pročitano 10929 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #15 poslato: 04, 05, 2017, 12:01:49 posle podne »
Primera radi, razliku sam video kod šolje i ploče impelera kao i kod onog prostog priključka za gorivo.
Šolja (ajd da kažem od Kineza) uopšte nije ulivala poverenje, jeste prohrom ali ko zna kakva legura, ma golim okom se videlo da će posle godinu dana opet morati zamena. Original je bio ne samo deblji nego se videlo da je to neka druga legura.

Priključak goriva kupim u jednoj radnji ovde, jedva ulegne u ležište onaj zub, mora baš na silu. Uzmem u Platneru, sve normalno.
I sad budi pametan.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #16 poslato: 04, 05, 2017, 13:27:09 posle podne »
Ne eksperimentiši previše i nepotrebno.
Tebi karburator ne zadržava gorivo nakon stajanja već ili vraća u rezrvoar ili negde iscuri (ispari). Preispitaj sva creva i sve sastave od rezvoara do karburatora. Možda i nivo goriva u karburatoru (iglica koja reguliše nivo goriva u karbu). Da je membrana ne bi povukao gorivo nakon pumpanja već bi se ugasio čim potroši gorivo koje si napumpao pumpicom.
Sve ostalo nema veze sa stajanjem motora t.j. vremenom pauze između paljenja.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #17 poslato: 04, 05, 2017, 14:48:06 posle podne »
Ne eksperimentiši previše i nepotrebno.
Tebi karburator ne zadržava gorivo nakon stajanja već ili vraća u rezrvoar ili negde iscuri (ispari). Preispitaj sva creva i sve sastave od rezvoara do karburatora. Možda i nivo goriva u karburatoru (iglica koja reguliše nivo goriva u karbu). Da je membrana ne bi povukao gorivo nakon pumpanja već bi se ugasio čim potroši gorivo koje si napumpao pumpicom.
Sve ostalo nema veze sa stajanjem motora t.j. vremenom pauze između paljenja.
Zorter. Menjan je i karburator... imam dve identicne yamahe... i identicno se ponasa kada zamenim karburator.. e sad sta je pojma nemam.. mozda neki spoj... al kad se motor zagreje sve radi kako treba...

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk


Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #18 poslato: 04, 05, 2017, 17:09:32 posle podne »
recimo ugasim motor , kresnem ga pola sata kasnije sve radi kako treba .. ugasim motor,  kresnem sutra , onda Jovo nanovo intravenozno dosipanje goriva....

Ako se identično ponaša sa drugim karbom onda je logično da problem nije u njemu već pre ili posle njega  6589
Pošto je karb na usisnoj grani tu proveriti dihtovanje mada ako je skidan/montiran u tom procesu bi se videlo da li nešto ne valja.
Očigledno da gorivo ne stiže u karb kad je motor hladan a doprema ga pumpa goriva, kada se zagreje a pumpa pri tom napuni gorivom onda nema problem.
Ja bih išao na membranu pumpe kao i creva do pumpe.

P.S.
Probaj da zagreješ pumpu goriva pre prvog paljenja ujutru, recimo sipaj lonče kipuće vode preko nje.

Na mreži Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #19 poslato: 04, 05, 2017, 18:31:33 posle podne »
Tako je to kad prodaš pravi motor(Evinrude) pa uzmeš nešto savremeno... :D :P
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #20 poslato: 04, 05, 2017, 20:04:04 posle podne »
Jbte,  sad videh da je 4t. Problem je u usisu. Pregledaj ventile, dihtung glave.... nemoj lutati oko karburatora. Pumpicom povecas pritisak u dovodu goriva i nasilno uteras gorivo u usisnu granu. Kad se ugreje zatvori zazor i pravi vaakun da bi usisao gorivo. Mozda je los dihtung usisne grane pa vuce fals vazduh. Probaj samo da dotegnes usisnu granu. Ako se pomeri sraf, bilo koji, za cetvrt kruga, moze da resi problem.

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #21 poslato: 04, 05, 2017, 21:10:16 posle podne »
Kupovao sam tu pumpu od kineza...nije yamaha ali je ista na parsunima...mozda ne traje cijeli zivot ali traje poprilicno poprilicno dugo. Mada mozda sam imao srece....ali ajd...

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #22 poslato: 05, 05, 2017, 11:02:03 pre podne »
Obicno pumpa tj membrana ako je porozna ne baca dovoljno goriva ali tek kad se ugreje...hladna jos i radi kolko-tolko ali za noc procuri gorivo iz creva u rezervoar a u loncetu karburatora ostane gorivo dovoljno da se motor javi...tebe zeza prvo paljenje posle pali i radi normalno...menjao si karburatore i sve je isto...nije znaci do njega...ako su ti dobre svecice(i dobro stegnute),dobra kompresija,nemas fals vazduh zahebava te automatski saug...on je zaduzen za prvo paljenje i jedini na motoru radi po principu toplo hladno...naplju je vreme ni toplo ni hladno pa ni on ne funkcionise idealno...ili zatvara skroz ili otvara skroz a treba joj malo ili nesto izmedju...probaj rukom saugh da otvoris-stelujes malo za prvo paljenje...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #23 poslato: 06, 05, 2017, 09:25:13 pre podne »
gde se steluje saug ?

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #24 poslato: 06, 05, 2017, 10:28:28 pre podne »
@Zox... ma skidali smo i cistili, sve je to ok ... ali niej dalo rezultata..

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #25 poslato: 06, 05, 2017, 10:36:51 pre podne »
@Zox... ma skidali smo i cistili, sve je to ok ... ali niej dalo rezultata..
Po svemu sudeci, verujem da ce se i Yamaha zapanjiti uzrokom kvara...

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #26 poslato: 06, 05, 2017, 11:08:38 pre podne »
@Zox gde procita da menjam karburator?
izmenjao sam karburatore izmedju dve moje Yamaha (imam dve identicne) i nije se pokazalo da su neipravni, ujedno su sredjeni/oprani...

pricao sam o eventualnoj zameni pumpe, a fals vazduh mi se cini kao najverovatniji... medjutim manometar nemam .. tako da cu za pocetak da promenim pumpu goriva, i da pokusam da proverim creva koliko se moze...

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #27 poslato: 06, 05, 2017, 11:18:17 pre podne »
:) a zamisli kako je meni ..
sad razmisljam koja apoteka na Karaburmi moze da ima veci izbor dugackih igala i spriceva bez gumenog dihtunga (benzin razbije tu gumu)... da kupim 3-4 komada da preguram sezonu :D

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #28 poslato: 06, 05, 2017, 12:37:24 posle podne »
gde se steluje saug ?


 Opcija 1--automat za saug je obicno pored karburatora (kao neka metalna bocica ili sl) a blizu motora i vezan je nekom sipkicom-polugicom za leptir sauga na karburatoru...na toj sipkici bi trebalo da ima navoj i matica za eventualno stelovanje...rukom je radi probe malo pomeri da otvoris saug 1-2mm da prodje malo i vazduha i goriva...ako je do toga nasteluj saug tako da kad je hladan tj zatvoren leptir ostane malo otvoren radi protoka...
   opcija 2--integtisan saug u dekli karburatora (kao neka pecurkica sa strane ili odozgo) a kratkom sipkicom povezano vertikalno za osovinu leptira tu nema stelovanja samo proba rukom...ako je do sauga na samom leptiru sauga ima 2 srafceta za stelovanje pa ga opet nastelujes leptir sa malo lufta zbog protoka...to je najverovatnije Mikumi karburator (japanska kopija webera)...slican problem sam imao sa weberom i automatskim saugom...piaggio free bio u pitanju...na minus palio na +25 palio a na 15 nece a suva svecica kao da ne dobija gorivo...probaj prvo rukom...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Yamaha8 4T- Problem sa paljenjem
« Odgovor #29 poslato: 06, 05, 2017, 12:49:18 posle podne »
Slikam danas ili sutra karburator pa kacim.. ako ne uspem da uhvatom packeta.

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk