На претходним сликама могли сте запазити и четири канистера из којих сам источио свеже гориво, 20 литара, у резервовар. По плану, то би требало да утрошим у наредне две недеље.
Од монтаже филтера за гориво сам одустао јер нисам имао одговарајуће завртње, а има и нешто што морам питати Бусу, како би филтер био правилно постаљен (постоје по два улаза и излаза - које треба затворити да би филтер исправно радио с једним резервоаром?).
А онда је дошао велики тренутак - чамац је спуштен у воду. Пумпом сам спровео гориво до мотора, подигао сауг и окренуо кључ у контакт бравици...
На прву! Ни закашљао се није...
Али радост није потрајала баш дуго. Отприлике толико колико сам мислио да треба да ради под саугом. Како сам спустио ручни гас, после неколико минута, тако се мотор угасио на леру...
Пробао сам још неколико пута, оставио сам да ради још мало дуже по саугом али није вредело. На леру се гаси.
Једва сам га одвозао од рампе до понтона јер практично, чим одузмем гас, мотор се угаси...
Изгледа да је проблем до малог броја обртаја или је запушена лер дизна.
Одлучио сам да не експериметнишем сам, јер ја и не знам да ли постоји једна или више лер дизни, на сваком од три карбуратора. Ипак ће то морати да погледа неко стручнији.
Узгред, док је мотор радио, додавао сам гас али - казаљка на обртомеру се није померала.
Е сад више не знам да ли је до жица и повезивања или можда обртомер није исправан? Мораће то неко да погледа.
И сад би неко могао помислити да сам се разочарао али није тако.
Како бити разочаран кад човек погледа ту лепоту: