Taj švans nije tu bez razloga, i normalno je da brod malo potopi krmu... E sad pitanje je da li je to malo, ili previše, pa počinje da "ore"... Moj predlog je da voziš tako kako je, sem da pomeriš nazad motor koliko treba. Kada se upoznaš sa brodom posle mnogo sati plovidbe sam ćeš najbolje znati odgovor na ova pitanja, nešto što mi teško možemo da ocenimo na osnovu nekoliko slika i bez snimaka broda u plovidbi...
Ako primetiš da kad stanu 2-3 osobe u vožnji na pramac i brod se "poravna", ako primetiš da osetno ubrza onda se vredi igrati sa švansom. Ne bih da nikad izbacio, ali onda se može ublažiti, ako ništa postoji prelazno rešenje sa flapsovima da se ne dira korito... Ali otom potom.
Sa obzirom da je prilično uzan brod, verujem da mu je ovih 9,9 dovoljno...
Kavitaciona ploča treba da bude par cm ispod korita... To što tebi izgleda da je motor duboko, nema veze. Ako ga podigneš višlje, neće lepo dobijati vodu na elisu.
Po ovoj brzini koju si dao (a to je najneprecizniji način merenja, pisao sam o time više puta) to korito bi moralo malo brže. Mogu samo da zaključim da ga na optimalnom gasu voziš oko 10km/h u odnosu na vodu (merenje na stajaćoj vodi je jedini normalan način merenja, jer je recimo mojoj Marissi na optimalnom gasu brzina uzvodno 4-11 km/h zavisi gde merim).
Brzina tog korita, ako računamo da na vodenoj liniji ima 8m, je nešto preko 11km/h. Ima dužine, uzano je, sa jačim motorom bi moglo da stigne i do 12. E sad, pitanje je koliko si precizno merio, i da li si sa trenutnom brzinom zadovoljan. Ako jesi, ne diraj ništa.