Autor Tema: Иновације у свету наутике  (Pročitano 1553 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zox

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 609
  • Pol: Muškarac
Иновације у свету наутике
« poslato: 19, 03, 2017, 10:25:09 pre podne »
Пловидба на један сасвим другачији начин...

https://www.youtube.com/watch?v=YXO4BtJQFes
« Poslednja izmena: 19, 03, 2017, 11:36:24 pre podne Zox »
Пожели другима добро. Њихов успех неће умањити твој.

Van mreže da se čovek pita

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 780
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Pasara, Istranka
  • Marina: Nautički klub RADECKI-Zemun
  • Veličina: 5 m
Odg: Иновације у свету наутике
« Odgovor #1 poslato: 19, 03, 2017, 10:42:19 pre podne »
Kakva su ovo čuda koja idu ovako po plitkoj vodi punoj peska i kamenja. Kako se ne oštete?

Van mreže Zox

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 609
  • Pol: Muškarac
Odg: Иновације у свету наутике
« Odgovor #2 poslato: 19, 03, 2017, 10:53:50 pre podne »
Kakva su ovo čuda koja idu ovako po plitkoj vodi punoj peska i kamenja. Kako se ne oštete?
Нисам то запазио, ал` вероватно мислиш на ово: https://www.youtube.com/watch?v=HtrUBzeDgvg ванбродски мотори који уместо пропелера имају турбину.
Ево једног таквог двотактног Ивинруда, И-Тек серија.
https://www.evinrude.com/en-US/engines/jet/jet-series.html#tab=1
Цена? Ситница...    sajkaca

Могуће да ти је укључен "Autoplay" на Јутјубу па ти се покреће аутоматски следећи видео.
« Poslednja izmena: 19, 03, 2017, 22:44:10 posle podne Zox »
Пожели другима добро. Њихов успех неће умањити твој.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5390
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Иновације у свету наутике
« Odgovor #3 poslato: 19, 03, 2017, 13:06:37 posle podne »
После посете сајму, питао сам се зашто су нови мотори толико скупи. Прочешљао сам мало расположиве информације и таман сам помислио да у теми о моторима објавим нешто од тога што сам прочитао, кад... појавите се вас двојица с овом темом која се савршено уклапа у оно што сам имао на уму. Па зато, да не отварам нову, у овој теми ћу дати свој прилог.

Али пре тога, само да кажем Милети да и Хонда има те џет моторе који су намењени пловидби у веома плитким водама. То су модели БФ150J/105 Џет, БФ90Ј/65 џет и БФ60J/40 Џет. У овим ознакама мотора прва бројка је снага пропелерског мотора, а друга је снага џет верзије.


Е а сад, ево моје приче о новитетима код Хонде:

На изглед, својим углађеним, аеродинамичним линијама, Хондини ванбродски мотори споља не личе ни на један други. Ма колико атрактивни били, међутим, рачуна се само оно што је скривено унутра.
Док будете читали ове редове, обратите пажњу на реч „Ексклузивно“. То значи да ту карактеристику неће наћи било где на другом месту.

Тренутно убрзање – Ексклузивно
BLASTBoosted Low Speed Torque
Брзо кретање вентила активира БЛАСТ систем, агресивно унапређујући криву паљења. „Холшот“ (Holeshot), што би у слободном преводу значило – полазак с места, знатно је побољшан јер већа снага брже издиже корито у положај за глисирање. Ово постоји код свих модела од БФ250 до БФ40.

Ефикасност снаге и горива – Најбоље од оба – Ексклузивно
VTEK ТехнологијаValve Timing & Lift Electronic Control (VTEC)
Хондино варијабилно подешавање вентила и систем електронске контроле подизања вентила дају ширу, равнију криву обртног момента и мирнију расподелу снаге широм радног опсега мотора. ВТЕK је „замена за замене“, што пружа изванредне перформансе без ниске ефикасности потрошње горива при ниском броју обртаја већих замена које нуди конкуренција. ВТЕK обезбеђује снагу где је и кад је потребна. То је могуће зато што ВТЕK мења подизање и трајност усисних вентила како би испоручио оптималне перформансе при свим брзинама.

ВТЕK користи две клацкалице за покретање усисних вентила. Ниско-подижуће клацкалице за тренутак обезбеђују велик обртни момент при ниском броју обртаја. Снага при високом броју обртаја постиже се ангажовањем треће високо-подижуће клацкалице, што за резултат има супериорну комбинацију снаге, обртног момента и ефикасног искоришћења горива. Ово постоји код модела БФ250, БФ225, БФ150, БФ100 и БФ90.

Ефикасно крстарење – Олакшање за ваш новчаник – Ексклузивно
Контрола сагоревања
Ова карактеристика повећава ефикасност искоришћења горива сагоревањем линеарне смеше ваздух-гориво. На крстарећој брзини, Хондини мотори троше 21% горива мање од осталих мотора упоредиве снаге. Ово се налази код свих модела од БФ250 до БФ40.


Видите податке о вашем мотору на екрану ГПС-а или сонара
НМЕА 2000 (NMEA 2000) је електронски протокол отворене архитектуре за поморску индустрију који дозвољава размену података између уграђених уређаја. Хондиним ванбродским моторима нису потребни скупи излазни уређаји, какве користи највећи број конкурената, да би повезали НМЕА 2000 на инсталирану мрежу. Нижа цена и могућност повезивања с великим бројем уређаја различитих марки електронских уређаја који се користе у поморству предност је НМЕА 2000. Ово је присутно код свих модела од БФ250 до БФ40.

Сачувајте акумулатор
АМП+ (AMP+) – Ексклузивно
Кад при раду мотора у месту (у „леру“) електрични уређаји захтевају додатну амперажу, електронски контролни модул аутоматски подиже брзину мотора за 100 обртаја у минути за производњу додатних 9 ампера. АМП+ спречава пражњење акумулатора због истовременог рада већег броја уређаја, што је веома важно док пецате километрима далеко од обале. Ово постоји код модела БФ250.

Хладнији ваздух, више коњских снага
Двоструки круг усиса ваздуха – Ексклузивно

Први круг користи се за хлађење критичних компоненти мотора. На врху постављен вентилатор за хлађење усмерава ваздух преко алтернатора, побољшавајући његов рад. Други круг усмерава ваздух у круг око тела карбуратора. Хладни ваздух даје више снаге. Код модела БФ250




Van mreže Zox

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 609
  • Pol: Muškarac
Odg: Иновације у свету наутике
« Odgovor #4 poslato: 19, 03, 2017, 13:42:37 posle podne »
Супер су Хондини мотори, уствари сви јапанци имају добре и поуздане моторе. Видим да имају вариабилно отварање вентила и др. што поспешује повећању снаге и смањењу потрошње, мада је и  Ивинруд  развио И-Тек двотактне моторе који немају везе са предходницима и значајно је успео смањити потрошњу горива првенствено електронском убризгавању и компјутеру који све то контролише.
Ови мотори су ми омиљени и надам се да ће следећи који будем поседовао бити управо Ивинруд И-Тек.
Многи ће рећи да су четворотактни бољи, јер рецимо имају мању потрошњу, али моја маленкост има једно  "обољење", а оно се своди на следеће:

- Фасциниран сам   једноставним конструкцијама у механици, али и електроници и то је једини разлог.
Наиме, дуг део живота сам и аудиофил где сам "утукао" баснословне суме новца.
Ова област нема везе са наутиком, али уређаји који су екстремно скупи, обично су једноставне конструкције, фантастичног природног звука и врхунског квалитета делова од којих су склопљени и остављају (код лаика) утисак предимензионисаности, али то је један од кључева успеха.
Исто је и са механиком, тј. моторима са унутрашњим сагоревањем. Што једноставнија конструкција, што мање покретних делова, доводи до веће снаге, мање могућности за квар, а то за собом повлачи већу поузданост. Наравно, у случајевима кварова и лакшу и јефтинију поправку.
Наглашавам да је сем физике овде заступљена и нека врста личне филозофије.

А, од аудиофилских уређаја, остали су ми само "трансмишнлајн" звучне кутије. Све остало сам распродао и уложио у наутику, тако да сам по питању ове "тонске" области остао "го ко пиштољ".   thumbup
Пожели другима добро. Њихов успех неће умањити твој.

Van mreže yopatami

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 79
  • www.mojaladja.com
Odg: Иновације у свету наутике
« Odgovor #5 poslato: 19, 03, 2017, 20:08:46 posle podne »
После посете сајму, питао сам се зашто су нови мотори толико скупи. Прочешљао сам мало расположиве информације и таман сам помислио да у теми о моторима објавим нешто од тога што сам прочитао, кад... појавите се вас двојица с овом темом која се савршено уклапа у оно што сам имао на уму. Па зато, да не отварам нову, у овој теми ћу дати свој прилог.

Али пре тога, само да кажем Милети да и Хонда има те џет моторе који су намењени пловидби у веома плитким водама. То су модели БФ150J/105 Џет, БФ90Ј/65 џет и БФ60J/40 Џет. У овим ознакама мотора прва бројка је снага пропелерског мотора, а друга је снага џет верзије.


Е а сад, ево моје приче о новитетима код Хонде:

На изглед, својим углађеним, аеродинамичним линијама, Хондини ванбродски мотори споља не личе ни на један други. Ма колико атрактивни били, међутим, рачуна се само оно што је скривено унутра.
Док будете читали ове редове, обратите пажњу на реч „Ексклузивно“. То значи да ту карактеристику неће наћи било где на другом месту.

Тренутно убрзање – Ексклузивно
BLASTBoosted Low Speed Torque
Брзо кретање вентила активира БЛАСТ систем, агресивно унапређујући криву паљења. „Холшот“ (Holeshot), што би у слободном преводу значило – полазак с места, знатно је побољшан јер већа снага брже издиже корито у положај за глисирање. Ово постоји код свих модела од БФ250 до БФ40.

Ефикасност снаге и горива – Најбоље од оба – Ексклузивно
VTEK ТехнологијаValve Timing & Lift Electronic Control (VTEC)
Хондино варијабилно подешавање вентила и систем електронске контроле подизања вентила дају ширу, равнију криву обртног момента и мирнију расподелу снаге широм радног опсега мотора. ВТЕK је „замена за замене“, што пружа изванредне перформансе без ниске ефикасности потрошње горива при ниском броју обртаја већих замена које нуди конкуренција. ВТЕK обезбеђује снагу где је и кад је потребна. То је могуће зато што ВТЕK мења подизање и трајност усисних вентила како би испоручио оптималне перформансе при свим брзинама.

ВТЕK користи две клацкалице за покретање усисних вентила. Ниско-подижуће клацкалице за тренутак обезбеђују велик обртни момент при ниском броју обртаја. Снага при високом броју обртаја постиже се ангажовањем треће високо-подижуће клацкалице, што за резултат има супериорну комбинацију снаге, обртног момента и ефикасног искоришћења горива. Ово постоји код модела БФ250, БФ225, БФ150, БФ100 и БФ90.

Ефикасно крстарење – Олакшање за ваш новчаник – Ексклузивно
Контрола сагоревања
Ова карактеристика повећава ефикасност искоришћења горива сагоревањем линеарне смеше ваздух-гориво. На крстарећој брзини, Хондини мотори троше 21% горива мање од осталих мотора упоредиве снаге. Ово се налази код свих модела од БФ250 до БФ40.


Видите податке о вашем мотору на екрану ГПС-а или сонара
НМЕА 2000 (NMEA 2000) је електронски протокол отворене архитектуре за поморску индустрију који дозвољава размену података између уграђених уређаја. Хондиним ванбродским моторима нису потребни скупи излазни уређаји, какве користи највећи број конкурената, да би повезали НМЕА 2000 на инсталирану мрежу. Нижа цена и могућност повезивања с великим бројем уређаја различитих марки електронских уређаја који се користе у поморству предност је НМЕА 2000. Ово је присутно код свих модела од БФ250 до БФ40.

Сачувајте акумулатор
АМП+ (AMP+) – Ексклузивно
Кад при раду мотора у месту (у „леру“) електрични уређаји захтевају додатну амперажу, електронски контролни модул аутоматски подиже брзину мотора за 100 обртаја у минути за производњу додатних 9 ампера. АМП+ спречава пражњење акумулатора због истовременог рада већег броја уређаја, што је веома важно док пецате километрима далеко од обале. Ово постоји код модела БФ250.

Хладнији ваздух, више коњских снага
Двоструки круг усиса ваздуха – Ексклузивно

Први круг користи се за хлађење критичних компоненти мотора. На врху постављен вентилатор за хлађење усмерава ваздух преко алтернатора, побољшавајући његов рад. Други круг усмерава ваздух у круг око тела карбуратора. Хладни ваздух даје више снаге. Код модела БФ250
Motori su skupi zato što nemamo para.