Despote, dobro dosao ! ajmo
Da mu je upravljacki deo zatvoren da moze da se vozi i po hladnijem vremenu
Da je motor malo jaci, da moze eventualno da me izvuce iz manjih talasa i vetra (cak bi bio i sa 20-30KS zadovoljan, ovaj mi deluje preveliki)
Da je motor vanbrodski, opet cini mi se da je odrzavanje lakse
Da je camac plastican (jednostavno mi se odrzavanje cini laksim i sigurniji je zbog komora)
Da nije preveliki, tj da je velicina takva da moze i da se izvesla, da mogu da ga izguraju 3 coveka kad se nasuce isl...
za tu ladju sa oglasa ta honda je bas kako treba ... Oblak se ne slaze, ali taj motor je mali potrosac , siguran je, u exploataciji ces ga u 90% slucajeva koristiti na 1/3 gasa sto znaci manju potrosnju ... a kad zatreba dace ti dodatnu snagu i koji km/sat vise , sto nije zanemarljivo...
kombinacija sa manjim motorom , ne znam sta bih ti rekao , ja licno ne bih ...
spusti ti njemu cenu na 6000 i pazari ...
ovaj sa slike inace NE MOZES da izveslas nikako ... suvise je tezak , i visok, da bi mogao na reci da manevrises veslom a kamoi da ga pogonis , a i na stajacim vodama tipa rukavci ako dune malo jaci vetar veslo ce sluziti samo da ga odbijes od prepreke, velika je povrsina camca, tezak je dosta da bi veslo imalo nekog uticaja ... u slucaju kad motor odkaze, koristi se pomocni motor (u ovom slucaju nesto do 9.9konja i 2 takta recimo, cena zavisno od stanja i proizvodjaca od 300-500 evra)
sto se tice izguravanja to je tema za sebe ... obicno je dno na nasim rekama muljevito i ako ti ostane van vode ceo camac, ili deo camca, racunaj kao da si ga lepkom zalepio ... efekat se desava zbog svojevrsnog vakuma koji mulj pravi u dodiru sa ravnim povrsinama ... tu sad ima milion nekih tehnika manje ili vise uspesnih .. posto je V korito, na ovom camcu sa oglasa, tu si u prednosti jer ces ga lakse "odlepiti" ... e sad dal ces moci sam ili sa deset ljudi to zavisi od milion drugih stvari ... za svako to zalepljivanje vazi "tiha voda , breg roni"...