Ovako,
kod čamca specijal 80 se spušta zrcalo iz sledećeg razloga;
taj čamac ima veliki švanc,to je tako rađeno jer kad je taj čamac napravljen najčešći motor u Srbiji bio je T4...da bi čamac sa T4 imao zadovoljavajuću brzinu napravljeno je korito sa velikim švancom i velikim sužavenjem po dnu... e sada, mi kakvi smo, dosetljivi....volimo da Specijal 80 može i da glisira, izmislili smo da se na čamcu sa švancom isti okreće u kontru,tj. izliva se kontrašvanc,.... a kada se to uradi čamac dobije višlje zrcalo za razliku između švanca i kontrašvanca... A onda umesto da stave motor sa dugom nogom stavljaju motor sa kratkom, a da bi taj motor imao kavitacionu ploču nižu od dna čamca mora da se spusti zrcalo...
e to je razlog zašto se na čamcu Specijal 80 useca zrcalna daska niže nego što je to fabrički napravljeno....