2005 godine sam imao ruski plasticni camac sa dzet pogonom kao sto je ugradjen na ovoj samogradnji, do duse sa originalnom klapnom za rikverc. Imao je originalni motor od Volge i trosio je kao lokomotiva. Sto se tice upravljivosti i uopste plovnih karakteristika u odnosu na brodove koje sam posle posedovao su nikakve. Sam dzet pogon trazi velike obrtaje motora, prosto dzet je jedna vodena pumpa koja gura vodu usmereno prema potrebi. Vecina je nosila dvotaktne Rotaxove motore koji su gurali viskoke obrtaje a skuteri novije generacije poseduju agregate od motorcikala Yamaha 1000 i vise kubika koji su isto tako visokoobrtni. Na malim obrtajima ovakav pogon trazi ceste korekcije. Skuteri nove generacije imaju zglob na samoj izlaznoj cevi resen sa smanjenim gubicima u odnosu na ruski izum pa je i upravljivost poboljsana. Sve ovo opet kazem ima smisla kad motor vrti 3000 i vise obrtaja , ispod toga je besmisleno voziti. Naravno, posto rekom moze sve plivati i ovo se moze koristiti kao alternativan pogon ozbiljnim propulzijama. Okretanje po toku i nije neko merilo maritimnih svojstava plovila vec plovidba po teskom vremenu, uplovljavanje u prenatrpanu marinu itd ali to dosta zavisi i od samog korita plovila. Inace, ovaj brod je letos potonuo, licno sam tu noc pokusao sa ostalim prisutnima da ga spasim ali jedino sto smo spasli su stvari koje su isplivale iz tonuceg camca. Na srecu nivo reke u marini je bio nizak pa ga je Bane sa Ade sutradan uz pomoc njegovog plovka uspeo izvaditi u roku od nekoliko sati.