Подржао бих Бакарин приступ.
И мени су мајстори саветовали исто: да проверим да ли је дошло до продора воде у уље одвртањем завртња на доњем крају осовине. Да пустим да истече и да допуним уљем, по потреби.
Ово се ради да не би, у току зиме, због мраза, дошло до залеђивања воде и пуцања цеви.
Уколико нема воде, а уље је у року (по броју сати колико је мотор радио или по датуму предвиђеном за употребу) нема потребе да се мења, без обзира што није толико скупо.
А ако је уљу истекао рок, онда га треба мењати пред сезону, па га користити док је свеже.
Ипак, ја сам раније, а тако намеравам и на пролеће, пред почетак сезоне, пре спуштања чамца у воду, мењао уље у мотору и мењачу. Обично бих пред сезону однео мотор у сервис код Пеке и замолио га да га погледа, прештелује по потреби и замени уља. Тако је све много једноставније него кад се мотор окачи и кад се чамац спусти у воду.
Но, то сам радио док сам имао јамаху "осмицу". Она је била релативно лака и није било тешко сместити је у пртљажник и однети је мајстору.
Сада, с овим мотором који је тежак колико и ја - мало се вајкам шта ћу на пролеће.
Вероватно ћу пре спуштања чамца у воду "преварити" неког мајстора да дође до Сланкамена и "уради сервис" на приколици.