Колико ја видим, овај тврди кров је фиксно постављен изнад управљачког простора изнад улаза у кабину.
Онај рам позади је независтан и може се померати уназад - вероватно је идеја да се између тврдог крова и тог рама разапне нека сложива тенда која би правила сенку над задњим делом кокпита.
Сама конструкција тврдог крова је врло лака (не верујем да је тежа од 5 кг), а причвршћена је цевима за кров кабине.
Клиритни ветробран тешко да је тежи од 3 кг, сва три дела.
Практично, највећи отпор је на ветробрану код ветра из правца прамца ка крми, док бочни ветар не би представљао неку сметњу.
Обзиром на те тежине (како их ја процењујем) таква конструкција не би требало да значајније подиже тежиште пасаре и да има значајнијег утицаја на стабилност.
Мени је то решење и лепо и употребљиво. Ја бих само скратио "прозоре". Спустио бих ветробран до висине која даје заштиту управљачу од ветра, мада, пасара тешко да развија брзине веће од 10-12 км/ч при пуном гасу па ни тај ветар при вожњи не смета.