Anketa

Prikolica za camac

Pozdrav svima! Imam par pitanja ako neko zna da odgovori.Kupio bi prikolicu za camac od 6m sa ravnim dnom.Gde bi to mogao da nadjem jer koliko sam video po oglasima najcesce se prodaju bez papira i atesta ili su skuplje nego sto bi me izasao nov camac.A s
0 (0%)
Pozdrav
0 (0%)

Ukupno glasova: 0

Autor Tema: PASARA ISTRANKA  (Pročitano 104320 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #30 poslato: 14, 10, 2016, 19:26:09 posle podne »
Nisi zakeralo Georgije ni u kom slučaju  6589, Gledao sam taj post što si mi preporučio. To je više nego savršeno, i ta platforma je super odradjena. Meni bi to za sada bila velika investicija, ali da je dobro nema govora. Čovek je to profesionalno odradio. Ja mislim samo da mi mesto za motor ostane na zrcalu, ali tu nema nikakvog ojačanja, nema unutra blažujke koju obično stavljaju, gore je čovek stežući motor čak izbušio rupe u obliku dva kruga toliko je zatezao šrafove. Sutra sve to slikam i postavljam. Ja sam mislio pošto je zadnja strana dostupna, kroz tu komoru u kojoj kažeš obično stoji rezervoar, akumulator i ostale potrepštine, da ošmirglam plastiku, dobro očistim, iz jednog komada ukrojim blažujku, premažem je dobro smolom, podvučem tako upasovanu zalepim za zadnju stranu čamca, ona će dohvatiti gore do vrha plastike, tj.spoja i biće toliko debela da udje izmedju zadnjeg dela plastike i tog bunarčića kuda izlazi voda, sve će se to sa unutrašnje strane ponovo premazati smolom zalepiti koji sloj onog mata ili rovinga kako se već zove, nekoliko cm će se nastaviti prema bokovima čamca da se sve ukruti i bolje drži. Kada sam danas pričao sa jednim plastičarem, on podržava ovo, ako se sve dobro odradi, mislim da se posle može kačiti i 100 kila pozadi i da će izdržati. Vidim na ovom postu da je zatvoreno mesto gde se kačio motor, i motor pomeren na novoizgradjenu platformu, dok ja za sada želim da mi motor ostane na čamcu, tj, na fabričkom mestu krmene daske. E sada sve ja to lepo pišem i zamišljam, nadaam se da ću sprovesti u delo i da će dobro ispasti. U svakom slučaju propratiću rad slikama i tekstom. Šteta što ranije nisam uzeo čamac, dok je bilo toplije, jer ne bi morao da čekam do proleća i odgovarajuće temperature za rad sa plastikom. Ali ne brinem, biće posla i zimus u garaži se u svakom slučaju može šmirglati drvenarija, vrata i deo oko vrata, kabinska pregrada.

Van mreže steps

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 154
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Ljubica
  • Brod tip: Adriatik
  • Marina: AJK
  • Veličina: 8.90
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #31 poslato: 14, 10, 2016, 19:43:15 posle podne »
Imam resenJe.
Uvedi centralno grejanje u garazu  ha
Kad bi Dunav bio vreo, svak' bi riblje corbe jeo.- J.J.Zmaj

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #32 poslato: 14, 10, 2016, 19:50:57 posle podne »
Dobra ideja, razmisliću o tome  thumbup

Van mreže steps

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 154
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Ljubica
  • Brod tip: Adriatik
  • Marina: AJK
  • Veličina: 8.90
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #33 poslato: 14, 10, 2016, 19:57:34 posle podne »
A sto se tice daske zrcala, ona mora da postoji, jer je "temelj" motora. U ovoj restauraciji koju pominje Georgije se vidi na jednoj slici da je ta daska kompletno istrulila, i da je zamenjena sa jednom daskom iz cela i nekoliko gde se kaci zadnja platforma. Sve su naravno sa unutrasnje strane zrcala.
Ispravite me ako gresim....
 114
Kad bi Dunav bio vreo, svak' bi riblje corbe jeo.- J.J.Zmaj

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #34 poslato: 14, 10, 2016, 20:10:10 posle podne »
Jeste tako je, ali kod mene je nema. Posto je šovek prvi vlasnik čamca izgleda da nikada nije ni bila. Spolja je bila neka veličine 30 x 20 cm, sa unutrašnje jedno parce aluminijumskog lima, sve spojeno kroz plastiku šrafovima. Prvo što sam uradio to sam skinu jer je daska polutrula, lim ružan. Prvi vlasnik je imao tomos 4,5 koji je lagan, i nije mu trebalo ojačanje ali za moju yamahu 8 ks 4 takta treba i te kako.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #35 poslato: 15, 10, 2016, 08:23:47 pre podne »
Taman zimi za smirglanje da se zagrejes...nemoj onako da izbacujes motor na platformu...kad si mogo celu vodicanku da rasklopis i sastavis mozes i ovu sperku da zalepis iznutra sam samo ti treba malko toplije vreme za plastiku...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #36 poslato: 15, 10, 2016, 08:42:45 pre podne »
Ja ne bih stavljao blažujku već takođe poliester...ocrtati celo zrcalo i napraviti ploču od poliestera pa je onda zalepiti smolom iznutra na zrcalo i zalaminirati..onda je to za večito... a blažujka će za desetak godina početi da propada sigurno... Možda je ovo malo skuplja investicija ali je daleko bolja... slično je rađeno na mojoj Dalmatinki pre 4 godine...
Dunav je moje more.....

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #37 poslato: 15, 10, 2016, 10:09:28 pre podne »
Ja ne bih stavljao blažujku već takođe poliester...ocrtati celo zrcalo i napraviti ploču od poliestera pa je onda zalepiti smolom iznutra na zrcalo i zalaminirati..onda je to za večito... a blažujka će za desetak godina početi da propada sigurno... Možda je ovo malo skuplja investicija ali je daleko bolja... slično je rađeno na mojoj Dalmatinki pre 4 godine...

1000%  tacno i u pravu... 114
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #38 poslato: 15, 10, 2016, 21:09:11 posle podne »
Samo vas slušam i pamtim šta pričate. Blažujka je jedna od opcija, ali razmišljam da uradim celu zadnju stranu od poliestera, jer je baš slaba. Videću možda isečem taj saj zadni deo gde je zrcalo, i ako negde ima kupim gorovu poliester ploču sve lepo zalepim, sa unutrašnje strane. Ali doći će neko ko već to već bolje zna od mene pa ćemo razraditi taktiku radova. Šta je dobro a šta ne.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #39 poslato: 15, 10, 2016, 21:25:06 posle podne »
Милета,

Мислим да није велики проблем наћи таблу од полиетилена, полипропилена или поликарбоната али од полиестера... Тешко.

Коју год од набројаних табли да нађеш, на крају је мораш уклопити и спојити с боковима и дном чамца.

Ту ће полиестер (смола и мат) одиграти важну улогу, да све то повежу.

Што више слојева, јачи ће бити спој. Неки кажу да су доста два, три слоја. Мислим да се у свету сертификати издају за ламинате с више слојева али у овој варијанти кућне радиности, ја не бих био сигуран у јачину споја уколико не бих ставио бар пет-шест слојева и то укрштено (дијагонално, попречно укрштање мата се препоручује за постизање највеће јачине спојева). Цена такве ламинације далеко је мања од штете коју човек може претрпети због слабог споја.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #40 poslato: 15, 10, 2016, 22:40:19 posle podne »
Smislićemo nešto Lazo, nešto se raditi mora. Za sada prikupljam informacije, slušam savete i uputstva, a kada dodje vreme da se zasuču rukavi, nadam se da neće biti greške. Da li te table od полиетилена, полипропилена или поликарбоната prihvataju lepljenje mata i smole radi učvršćivanja za stranice i pod čamca.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #41 poslato: 16, 10, 2016, 09:57:23 pre podne »
Drugar prodaje poliester kabinu od Zastava Pick up isečenu u tri dela za 30 e.... e na primer tako nešto iseći po meri i zalaminirati, za sva vremena.... Ne verujem da bi cela investicija prešla 100 evra
Dunav je moje more.....

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #42 poslato: 16, 10, 2016, 11:19:43 pre podne »
1 sloj 300g mat tkanja kad ga postavis sa smolom daje debljinu oko 0,7mm...300g(po m2) mat potrosi otprilike isto toliko smole po m2 i otprilike je to ta tezina...izmeri kolko ti treba pa racunaj...kilo smole je oko 3-4e kg i mat tkanje otprilike tolko(zaboravio sam dal m2 ili kilo)...moze to sve da se izvede kod tebe u grazi...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #43 poslato: 16, 10, 2016, 19:57:24 posle podne »
Bundes72, i ja sam razmišljao da bi se od kabine pik.apa mogla napraviti natkabina. Možda bih razmišljao da uzmem tu od tvog drugara, ali budžet mi se istanjio kupovinom Istranke tako da u ovom trenutku nisam spreman da potrošim ni jedan euro, što ne znaši da u narednom periodu ne nabavim nešto tako pa da se igram i pravim natkabinu.


Zorane, sve ti to meni lepo objašnjavaš, ali kako nisam nikada radio plastificiranje, morao bih prvo da malo smetam nekom majstoru, da ukradem malo plastičarskog zanata, pa da onda budem sam svoj majstor  6589

Danas sam ceo dan proveo u garaži, dvorištu i ispod čamca. Prebacivao sam Istranku sa stare prikolice na novu, kombinovao valjke s jedne na drugu prikolicu. Kiša se svim silama trudila da mi pokvari posao, ali nije uspela. Istranka sada lepo čuči na novoj prikolici, ostalo još neke sitnice da se dotegnu i biće super. Stara prikolica je takodje u funkciji i čeka da izvuče Vodičanku iz reke, to bi trebalo da se uradi do kraja meseca  6589

Van mreže ivankoni

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 29
  • Pol: Muškarac
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #44 poslato: 16, 10, 2016, 20:57:20 posle podne »
Na mojoj staroj Istranci sam dasku na zrcalu zamenio sa komadom gradjevinske vodotporne šperploče. Ta "nova" šperploča je bila deblja od originalne, pa malo štrči u odnosu na plastiku koja je oivičava sa gornje strane, medjutim to ne pravi nikakav problem. Taj zamenski komad je i dan-danas je u odličnom stanju - posle više od 10 godina od kako je montiran.

Inače, originalna - fabrička daska na mojoj Istranci je takodje bila od šperploče, pa sam odatle i ukrao ideju.

Najteža stvar od svega mi je bila da izbušim odgovarajuću rupu (pod odgovarajućim uglom) za odliv vode iz "koritanceta" koje je ispred zrcala i da tu rupu učinim vodonepropusnom.

P.S. Želim ti puno uživanja na novoj ladji! Istranka je po mom mišljenju čamac koji ima najbolje osmišljen raspored i najveći komfor za svoje dimenzije.