Anketa

Prikolica za camac

Pozdrav svima! Imam par pitanja ako neko zna da odgovori.Kupio bi prikolicu za camac od 6m sa ravnim dnom.Gde bi to mogao da nadjem jer koliko sam video po oglasima najcesce se prodaju bez papira i atesta ili su skuplje nego sto bi me izasao nov camac.A s
0 (0%)
Pozdrav
0 (0%)

Ukupno glasova: 0

Autor Tema: PASARA ISTRANKA  (Pročitano 103665 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #15 poslato: 12, 10, 2016, 16:16:53 posle podne »
Hvala svima na lepim željama, biće nadam se lepog vremena pa ću se nauživati radeći oko Istranke.

Lazo sad si i mene zbunio šta sa prikolicama kuku  6589 . Mislim da će se nova prikolica koja je stara spremiti za vadjenje vodičanke iz reke. Dok će na staru prikolicu koja je nova lepo leći novi čamac. Sa nove koja je stara neki valjci idu na staru koja je nova, i sve to ostaje sa novim čamcem. Ima da je upasujem da može ako treba ići preko sedam gora do nekih novih mora i reka i jezera. Nova prikolica koja je stara ali funkcionalna ide u prodaju sa Vodičankom, ili možda i samostalno, a Vodičanka sama bez prikolice. Jel ovo jasno ha .
 Mada danas me pitao jedam kolega da li bih ja to prodao sve u kompletu: Vodičanku, prikolicu komande i motor. Žao mi motora, dobro radi, ali ako bude ponuda dobra ko zna. Onda sve iz početka kupuj komande, motor, montiranje. Ali sve to ide u radni staž uživanaja sa čamcem i plovidbom.

Van mreže steps

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 154
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Ljubica
  • Brod tip: Adriatik
  • Marina: AJK
  • Veličina: 8.90
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #16 poslato: 12, 10, 2016, 18:05:30 posle podne »
Ovaj Mileta menja camce k'o carape  ha clap 114
Kad bi Dunav bio vreo, svak' bi riblje corbe jeo.- J.J.Zmaj

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #17 poslato: 12, 10, 2016, 18:23:08 posle podne »
Jesi li ti išao danas da gedaš one Istranke što smo pominjali, Jaste da je kiša ali ja ne bih izdržao da ne odem i pogledam

Van mreže steps

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 154
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Ljubica
  • Brod tip: Adriatik
  • Marina: AJK
  • Veličina: 8.90
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #18 poslato: 12, 10, 2016, 19:06:25 posle podne »
Nisam bio. Cekam da stane ova kisa. Imam jos jednu u planu, pa cu da zaredjam.... Hvala  thumbup
Kad bi Dunav bio vreo, svak' bi riblje corbe jeo.- J.J.Zmaj

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #19 poslato: 13, 10, 2016, 19:48:38 posle podne »
Danas malo prao i glancao pasaru, sve detaljno pregledao, ima nekih stvari koje bi trebalo popraviti. Najsumnjivija mi je krmena daska, tj, mesto gde se kači motor, jer daske i nema. Bila neka blažujka sa spoljne strane koja je istrula od vlage. Odmah sam to skinuo. Sa unutrašnje strane nema daske, samo jedan sloj plastike. Prateći forum koliko sam zapazio tu bi trebalo da bude vodootporna daska ulivena u smolu.

Možete li da mi preporučite nekog plastičara u Beogradu,koji bi mogao da mi pogleda čamac, i da savet šta da radim, a ako nije skupo da mi to profesionalno uradi. Ne bih se tu zezao jer ipak treba da nosi motor od oko 50 kila, možda i merdevine.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #20 poslato: 13, 10, 2016, 20:33:32 posle podne »
Милета, то треба добро урадити и то треба поверити мајстору који зна како се ради с пластиком.
Недалеко од Београда, преко пута Титела, налази се мало место, Книћанин. Тамо постоји радионица за израду пластичних чамаца "Антон пласт". Власник је г. Антон.
Његов телефон може се наћи у огласима (није ми тренутно при руци; пишем ово на телефону). Потражи у КупујемПродајем огласе А-Пласта.
Јави му се и договор све с њим. Све остало може да буде импровизација и да само изгледа добро.

Sent from my P9000 using Tapatalk


Van mreže steps

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 154
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Ljubica
  • Brod tip: Adriatik
  • Marina: AJK
  • Veličina: 8.90
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #21 poslato: 13, 10, 2016, 20:53:59 posle podne »
Pocelo je JFAOITHAJFA k5
Kad bi Dunav bio vreo, svak' bi riblje corbe jeo.- J.J.Zmaj

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #22 poslato: 13, 10, 2016, 21:02:12 posle podne »
Hvala Lazo, pobaću da nadjem telefon, ako ti pronadješ prosledi mi.
Steps pa jednom se počet mora. Taman misliš da nema posla ali kad pogledaš boje, uvek ima. Biće bar zanimljivo. Samo da se konsultujem sa nekim plastičarem. Ne daju mi se baš neke velike pare. Dosta sam se istrošio kupovinom, valjda ima nekog ko mi može dati upustva pa da sam odradim uz njegov nadzor.

Van mreže georgije

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 18
  • www.mojaladja.com
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #23 poslato: 14, 10, 2016, 01:12:29 pre podne »
Mileta,

Prvo cestitke na prosirenju a onda i pitanje: kakav to motor planiras od 50 kila na Pasaru? Nemoj se trositi na nikakav veliki motor.
Negde na forumu cini mi se ima stara tema a evo linka iz napisa u casopisu 'Motonavis'. Pasara je takav camac da se brzina nece
znacajno povecati s vecim motorom a potrosnja goriva bogme hoce. Nekih 9-10 KS je sasvim dovoljno za prijatnu voznju na pola gasa.

Sto se stabilnosti tice - za pecarose nije strabilna, uvek ima pCovanja sto se posada ne smiri vec jednom jh. Inace opsta stabilnost je u redu.

Nosac - dasku motora mozes da napravis i od par bankiraj (tikove) daske iz 'Uradi sam'. Pristup sa unutrasnje strane camca je lagan i tu mozes
da montiras nekakav pocinkovani ili prohrom lim - sipku - flah, iste ili malo vece duzine od duzine dasaka spolja. Time imas vrlo cvrst nosac.
Uz malo silikona ispod dasaka i prohrom zavrtnjiima, imaces dobar oslonac motora godinama. Plastika je skupa, poprilicno.

Pozz

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #24 poslato: 14, 10, 2016, 09:55:36 pre podne »
Rekao sam onako 50 kg, motor. Imam yamahu 8 ks 4 takta, ona je teška otprilike 45 kg, pa sam shodno tome rekao da tu težinu treba da izdrži krmena daska. Inače prethodni vlasnik je na njoj imao tomos 4,5, I kao pomoćni tomos 4, pa nije imao potrebe da to ojačava. Sad hteo sam da pitam da li umesto vodootporne daske moze staviti neka cvrsta plastike debljine par cm. Mislio sam da je ukrojim celom dužinom I širinom krme, napunim silikonom I zavučem, a onda unutra preko nje laminiram  20 cm prema bokovima da bolje I čvršće drži. Valda sam to dobro objasnio kako sam zamislio. U svakom slučaju prvo ću konsultovati par plastičara, prvo da vidim koja ce biti cena da mi oni to urade, a I da mi daju savet ako bih to hteo sam da radim. Svaki predlog I savet ovde mi je dobrodošao.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #25 poslato: 14, 10, 2016, 10:27:39 pre podne »
Mileta cestitam ti na kupovini! Svaka cast sto si uspeo da uzmes bas to sto si nameravao. Da li je to ona pasara sto je bila na suvom vezu na Radeckom? Gledao sam je pre par meseci, bas je neko trazio na forumu da kupi pasaru...ta pasara je dobro izgledala.

Nekom prilikom mi je @maverick rekao za jedan interesantan materijal koji on koristi da ojaca postojecu krmenu dasku ako je stara, a to je plastika za mesarske daske. On mi je pricao da to mogu da zasrafim celom povrsinom sa spoljne strane krmene daske(camca) i da ne brinem. Strasno je cvrsta i otporna. Cene ne znam, i ja jos ne moram nista da radim na svom Tiger Sharku pa i ne mogu da ti prenesem neko iskustvo. Ima jedna firma koja to kod nas prodaje: http://www.tehnikakb.rs/srl/proizvodi/oprema-i-delovi-po-granama-industrije/industrija-za-preradu-mesa-oprema-i-delovi/mesarske-daske/

Treba se raspitati da li je to dobra zamena za vodootporni sper koji se inace koristi kao krmena daska na vecini camaca od fiberglasa, ili je samo dobra kao ojacanje postojece - lose daske :)

Pozdrav i srecno!
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #26 poslato: 14, 10, 2016, 12:50:47 posle podne »
Hvala Lazo, pobaću da nadjem telefon, ako ti pronadješ prosledi mi.
...
Милета,

Видим да си решио да радиш сам...
Ја сам у овој фирми купио полипропиленску даску коју сам убацио између две алу-табле на крми кад сам радио реконструкцију мог претходног чамца.
Табла је била дебљине око 3 цм (не сећам се више тачно). Веома је тврда - жилава, лако се буши.

Ipas DB - inženjerska plastika, profili, polietilen, polipropilen, šipke, ploče

Ipas DB je porodična firma osnovana 1992. godine u Beogradu, čija je osnovna delatnost proizvodnja mašinske plastike od sledećih materijala - poliamid, polietilen i polipropilen.
Proizvodni program obuhvata sledeće proizvode:
         • Standardni proizvodi: - puni profili (šipke), cevi, ploče
         • Po porudžbini: točkovi, panjevi za meso (sa postoljem prohromskim ili običnim), zupčanici, vijci, pumpe, ventili, slavine
         • Sve od plastike po uzorku ili crtežu - mašinska industrija i prehrambena industrija
         • Nova posebna ponuda ploča raznih dimenzija za klaničnu industriju: odbojnici za zidove, odbojnici za stubove i odbojnici za vrata. 

Telefon 1: 011 787 0644
Telefon 2: 011 787 0646
 Autoput Beograd - Novi Sad 286, Beograd, Zemun, Srbija


А што се тиче г. Антона из Книћанина (и даље мислим да би то било паметније) ево његових контаката:

Anton Šarkezi
Knićanin, Partizanska 47, Srbija
telefoni +381(0)63/ 86 - 33 - 180, +381(0)63/ 538 - 481;
info@anton-plast.com

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #27 poslato: 14, 10, 2016, 15:09:21 posle podne »
Danas zvao jednog majstora plastičara, kaže rade čamce, može ojačanje krme na čamcu, biće bolje i jače nego fabričko. Cena sitnica, 200 eura, možda za njega za mene dosta skupo. Ali ne brišemo telefon, ko zna kad će zatrebati. Video se sa drugim, objasnio mu šta me muči. Čovak pričljiv, objasnio mi sve šta treba od ukrajanja blažujke, čišćenje mesta gde se lepi, leplenja itd. Pao dogovor da ja pripremim blažujku, ukrojim je celim zadnjim delom čamca, očistim plastiku, on dodje i zalepi sve to sa unutrašnje strane, posle sve preko zalaminiramo, dohvatim malo i boka čamca da bude jače. Cena -čašica razgovora, piće, ja kažem da još padne roštilj i gotova stvar. Mora se samo čekati proleće i temperatura oko 2o stepeni, jer je kaže niska temperatura loša za rad sa smolama. Još jednom se pokazalo da lepa reč i dogovor gvozdena vrata otvaraju. Još ćemo videti za ove plastične ploče, to zavisi da li neka od njih dobro prihvata lepljenje mata poliestersdkom smolom ili nečim sličnim. U svakom slučaju plastika bi bila bolja jer je večitija od blažujke.

Van mreže steps

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 154
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Ljubica
  • Brod tip: Adriatik
  • Marina: AJK
  • Veličina: 8.90
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #28 poslato: 14, 10, 2016, 18:13:13 posle podne »
Mileta, prijavljujem se  da budem "segrt" pri ovoj operaciji. ( da malo ukradem zanat, ako majstor nema nista protiv  tamburanje, u zamenu ce biti dovoljna gajbica piva i neko mesishte za na zar). p071456
Pozdrav 114
Kad bi Dunav bio vreo, svak' bi riblje corbe jeo.- J.J.Zmaj

Van mreže georgije

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 18
  • www.mojaladja.com
Odg: PASARA ISTRANKA
« Odgovor #29 poslato: 14, 10, 2016, 18:45:56 posle podne »
Opet ja. Nisam zakeralo al' ne vidim smisao ojacavanja s unutrasnje strane. Ako je to Pasarica kao ova u temi 'Restauracija Istranke P-500" ti imas udubljenje bez daske zrcala (slika 3 & 4 prvi post teme).
Kako ce se kaciti nosac / kandza motora? Tu je i cevka - odvod vode sa te male platformice a ispod je prostor za akumulator, rezervoar i gomilu potrepstina. Pravi posao bi se uradio bas kako je covek napravio,
otvoriti zadnji deo, nafilovati ojacanje a onda zazidati. Nazad platforma za motor, za ulazak u vodu, tusiranje itd. Licno ne posedujem Pasaru ali provodim leta vec 12-15 god bas na takvoj pa bih rekao da je
dosta dobro 'poznajem'.

Pozz