Prvi put sam stavio antifriz u rashladni sistem već kad je bilo oko 0 stepeni, a u motorni prostor, uz sam motor sam ostavio flašu vode... Pošto mi je motor većim delom u kobilici koja je duboka, njega voda greje... Tek kad je temeratura pala ispod -12 čini mi se, i ta flaša se smrznula...
Od tada već duži period zimi pratim prognozu, i ako ima najave za veći minus odem do broda, spremim 3-4 litre antifriza i pustim ga da prođe kroz sistem... Ovo se za celu zimu obično ne dešava više od 2-3 puta jer nisu česti takvi minusi, prošle zime ne znam da li sam to i jednom radio...
Webastom grejem samo kabinu, nisam ni probao sve da grejem, ne znam koliko bi učinka bilo.
Naravno, ovo je za svaki brod drugačije, svako treba da vidi za sebe. Pošto WC nije u kobilici njega pri prvim temperaturama oko nule napunim antifrizom, isperem, skinem creva, napunim ventile antifrizom (da neki slučajno ne pukne pri minusu, to je vrlo čest razlog potapanja brodova zimi) i ne koristim do proleća.
Potrebe za grejanjem kokpita nemam, jer mi ni sam brod nije po konepciji pravljen za neke duže plovidbe zimi. Webasto mi služi za prijatnije spavanje pri pecanjima i slično u periodu kad su spoljne temperatura 10-15 stepeni, a noću dolaze na 0-5. Kada ode u minus uglavnom su to plovidbe od sat-dva, pa par sati na obali oko vatre i slično, pa nazad... Za toliko nema potrebe grejati.