Da se samo malo ukljucim u ovu temu. Teret na prikolici mora da bude izbalansiran tako da tezisna tacka bude cca 20 cm prema napred u odnosu na sredinu izmedju dve osovine ili u odnosu na osovinu ako prikolica ima samo jednu. To znaci da opterecenje na kuki (kugli) ne prelazi 75 kg za manja auta odnosno 100 kg za teza vozila (kombi i dzip). Bruto masa vucnog vozila i prikolice je upisana na plocici na vucnom vozilu. Kada se od nje oduzme tezina vucnog vozila (sa opterecenjem - putnicima i teretom) dobije se dozvoljena bruto tezina prikolice. Sama kuka isto ima oznake (D-wert) koje oznacavaju dozvoljenu bruto tezinu prikolice. Ako se to sve uklopi nebi trebalo da bude problema jer bi to znacilo da je teret uskladjen sa vucnom snagom vozila, opterecenjem u smislu stabilnosti i kapacitetom kocionog sistema. Sto se same tehnike voznje skupa vozila tice, treba naglasiti da se sve radnje moraju blagovremeno preduzimati (blago kocenje ranije u odnosu na solo vozilo, prebacivanje u nizi stepen prenosa pre uspona, preticanje zapoceti sa vece udaljenosti od vozila ispred i to samo ako je 100 % pregledno jer nemozete bas lako da se vratite u traku - ubacite i, naravno, striktno i blagovremeno koriscenje signalizacije u najavi radnji koje nameravate da izvrsite. Ovo verovatno svi znaju ali ne koriste svi. Moje zapazanje na putovanjima evropskim putevima je da vozaci kamiona ovo postuju kao "deca u skoli" sto se za vozace putnickih automobila nemoze uvek reci. Jer, najvaznije je da drugi ucesnici u saobracaju na vreme znaju vase namere, tako vam mogu pomoci da odredjene radnje obavite bezbedno. Nije na odmet da skup vozila obelezite rotacionim svetlom ili zitum blinkerima, tako cete druge upozoriti da na vreme obrate paznju na vas. O samom osiguranju tereta nema potrebe govoriti, to se podrazumeva. Najgore sto moze da vam se desi je da se teret prilikom transporta pomeri i tako izazove nepredvidive posledice.