Ima na ovom forumu puno ljudi koji su puno iskusniji od mene, ali evo mojih iskustava:
Potrosnja: to je relativna stvar, ako mislis na vucu skijasa i voznju u glisiranju tu ti je bitna potrosnja na sat i ona ni kod jednog ugradnog motora nije manja od 20l (i znatno veca). Ako gledas potrosnju litara po predjenom kilometru e tu je stvar puno drugacija i ovi motori trose od 0,6 do 0,9 l/km, bez obzira na brzinu (potrosnja l/km je na 1500 obrtaja ista kao i na 3500) sto je isto kao i mnogi vanbrodski motori puno manjih snaga.
Kvarovi: za 3 godine nisam imao ni jedan kvar. Kao sto kazu redovno menjaj ulje i nemoj da vozis po rupama! Da bi motori dugo trajali treba im raditi redovan servis svakih 100 sati ili jednom godisnje i tada zameniti sve sto treba (ulje, svecice, impeler, anode,...), e tu nastaje problem sa majstorima kojih kod nas nema pouzdanih tj. onih kojima mozes mirne duse da prepustis da to urade kako treba (pa cak i bez obzira na cenu). Ukoliko ih ima bio nih zahvalan da ih i meni preporuce. Ja svoj camac drzim u marini Goga i placam kompletnu uslugu koja ukljucuje i redovan servis ali svaki put moram da odem i da proverim da li su sve odradili (i svaki put nesto nisu!!!). Sto se cena tice one su kod nas za opremu velike a radni sat majstora je (bar one koje sam ja upoznao) skuplji od najskupljeg nemackog tj. ide i preko 40 EUR na sat sto je fascinantno ali nekad si prinudjen da i taj bezobrazluk platis!
Izbor kod nas: saren u najmanju ruku. Camci kod nas kupljeni imaju visu cenu a uvezeni su jeftiniji. Najbolji primer ti je kad vidis cenu napolju takvog polovnog camca i uporedis je sa nasom!