Autor Tema: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR  (Pročitano 12335 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« poslato: 25, 08, 2009, 14:57:36 posle podne »
Gledam po net-u baylinere i pitam se kakvi su, lepo izgledaju i idu ali kako neki kazu nisu bas kvalitini, sta to znaci? Drugo nikad nisam imao kontakt sa Mercruiser motorima 3.0 L 130 ks i 4.3 L 190 ks. Predpostavlja da neki od vas imaju takve glisere sa slicnim motorima pa da pitam kako ste zadovoljni sa mercruiser motorima. Potrosnja, cena odrzavanja, eventualni kvarovi i slicno. Sto se snaga motora tice mislim da su i vise nego dovoljni za lagano izvlacenje skijasa cak i na mono skiji. Eto toliko pa ako neko hoce moze da napise svoja losa i pozitivna iskustva sa ovim gliserima a posebno sa motorima.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #1 poslato: 25, 08, 2009, 15:00:02 posle podne »
za motore ne znam al korita su im bolja od elana , brodtehnke, kvarnerplastike ili bilo kog drugog proizvodjaca sa neseg trzista... naravno pazi na stanje korita ne znam kojom su tehnologijom radjeni ali obrati paznju na osmozu ...

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #2 poslato: 25, 08, 2009, 19:03:03 posle podne »
Vuče, ja ih već duže vreme merkam, Baylineri su lošijeg kvaliteta u poređenju sa luksuznim markama npr. Regal ili slično. Za naše pojmove su premija!!!
Motori su kod svih američkih proizvođača isti. Mercruiser, OMC ili Volvo. O njihovoj trajnosti govori i sam raspon snage i kubikaže. 3.0 i 130 ks nje baš vrhunski rezultat, ali zato će trajati.

Za održavanje, potrošnju u raznim režimima, najbolje pitaj Duleta.
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #3 poslato: 25, 08, 2009, 19:17:39 posle podne »
Ko je Dule :telephone:

Van mreže hallamiti

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 303
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #4 poslato: 25, 08, 2009, 19:38:36 posle podne »
e sad se vidi da nisi dovoljno citao forum ;) salim se malo, pozzz

http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=12.0

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #5 poslato: 26, 08, 2009, 11:23:06 pre podne »
Sada znam ko je Dule mada kakve ima veze sa pomenutim modelom, ali lepo se predstavio. :good:

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #6 poslato: 26, 08, 2009, 14:19:54 posle podne »
Kao što već rekoh, svi američki proizvođači ugrađuju iste motore, Dule u Wellcraftu takođe ima Mercruisera 7,4l, u Regalu je imao manji motor, pa ga pitaj šta te zanima.
Tu nema neke razlike između Baylinera i Wellcrafta. Modeli slične veličine sa motorima slične snage, troše podjednako.  

A iskreno, to što si pitao i mene interesuje, pa....čekamo Duleta! :wild:
Duleeeee!
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #7 poslato: 26, 08, 2009, 14:44:16 posle podne »
uporedjujuci baylinera i wellcrafta , bayliner treba da se pokrije usima...

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #8 poslato: 26, 08, 2009, 16:32:55 posle podne »
Da se ukljucim u pricu, ja sam kao prvi camac imao Bayliner 165 sa vanbrodskim motorom a kao drugi Glastrona MX 175 sa mercruzer-om od 130ks. Tacno je da camci nisu iste kategorije ali neke razlike su vidljive. Bayliner je nekako skromnije napravljen i opremljen (da ne kazem za siroke narodne mase, americke!) i cenovno je jedan od najpristupacnijih camaca u svakoj kategoriji, kako oni zovu "entry level boat". Glastron je za nijansu opremljeniji od njega. Nesto vise o svim camcima i modelima mozes naci na www.boattest.com gde su dati i video snimci modela sa njegovim testom i eventualnom cenom.

Motori koji se ugradjuju su prakticno standardni motori za sve camce bilo Bayliner, Glastron, ili bilo koji drugi.

Sve ostalo (velicina, oprema, ...) je po sistemu koliko para toliko muzike.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #9 poslato: 26, 08, 2009, 17:07:35 posle podne »
Sve sto ima na www.boattest.com sam vec pregledao! Ali licno iskustvo je nesto drugo, cak sam na moru gledao bayliner F17 sa 3.0 motorom i opremljen je dosta sturo ali meni ne treba nista bolje. Kaze covek trosi 10-20 lit sto mi odgovara sasvim. Cak mi se svidjalo kako ubrzava. Ali ne znam cene odrzavana, konzervacije kod nasih majstora.
Sta mislite o gliserima koji se uvoze i prodaju kod nas, ima ih dosta, lepo izgledaju ali Srbija je ovo, ko zna sta mogu da uvale ovi nasi lesinari :skull:

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #10 poslato: 26, 08, 2009, 18:26:56 posle podne »
Ima na ovom forumu puno ljudi koji su puno iskusniji od mene, ali evo mojih iskustava:

Potrosnja: to je relativna stvar, ako mislis na vucu skijasa i voznju u glisiranju tu ti je bitna potrosnja na sat i ona ni kod jednog ugradnog motora nije manja od 20l (i znatno veca). Ako gledas potrosnju litara po predjenom kilometru e tu je stvar puno drugacija i ovi motori trose od 0,6 do 0,9 l/km, bez obzira na brzinu (potrosnja l/km je na 1500 obrtaja ista kao i na 3500) sto je isto kao i mnogi vanbrodski motori puno manjih snaga.

Kvarovi: za 3 godine nisam imao ni jedan kvar. Kao sto kazu redovno menjaj ulje i nemoj da vozis po rupama! Da bi motori dugo trajali treba im raditi redovan servis svakih 100 sati ili jednom godisnje i tada zameniti sve sto treba (ulje, svecice, impeler, anode,...), e tu nastaje problem sa majstorima kojih kod nas nema pouzdanih tj. onih kojima mozes mirne duse da prepustis da to urade  kako treba (pa cak i bez obzira na cenu). Ukoliko ih ima bio nih zahvalan da ih i meni preporuce. Ja svoj camac drzim u marini Goga i placam kompletnu uslugu koja ukljucuje i redovan servis ali svaki put moram da odem i da proverim da li su sve odradili (i svaki put nesto nisu!!!). Sto se cena tice one su kod nas za opremu velike a radni sat majstora je (bar one koje sam ja upoznao) skuplji od najskupljeg nemackog tj. ide i preko 40 EUR na sat sto je fascinantno ali nekad si prinudjen da i taj bezobrazluk platis!

Izbor kod nas: saren u najmanju ruku. Camci kod nas kupljeni imaju visu cenu a uvezeni su jeftiniji. Najbolji primer ti je kad vidis cenu napolju takvog polovnog camca i uporedis je sa nasom!

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #11 poslato: 26, 08, 2009, 21:17:32 posle podne »
Sceka to sam hteo da cujem! E sad jos nesto, sva ta korita su  ''V'' sa 18 ili 19 stepeni. Mora da prave velike talase sto i nije pogodno sa mono skiju iz razloga sto skijas preskace talese ( odskace od njih) pa remeti sinhronizaciju pri presecanju talasa i pripremu za sledeci zaokret. Jesam li u pravu?

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #12 poslato: 26, 08, 2009, 23:02:40 posle podne »
Sceka to sam hteo da cujem! E sad jos nesto, sva ta korita su  ''V'' sa 18 ili 19 stepeni. Mora da prave velike talase sto i nije pogodno sa mono skiju iz razloga sto skijas preskace talese ( odskace od njih) pa remeti sinhronizaciju pri presecanju talasa i pripremu za sledeci zaokret. Jesam li u pravu?


Auh gde me nadje. O uglovima na V koritu pojma nemam a pogotovo o skijanju na mono skiji. Moje neko iskustvo o velicini talasa kada glisiras je u pravilnom trimu, tj. kakav trim namestis takve ces i talase da pravis. A trim pravis ili sa motorom ili sa trim tablama (ili kako se vec zovu). Na Glastronu 175 ih nisam imao ali na sadasnjem ih imam i redovno koristim i njih i trim motora. Ali ovaj moj odgovor shvati stvarno uslovno jer zaista o tome neznam nista!  :sorry:

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #13 poslato: 27, 08, 2009, 19:46:11 posle podne »
haha ok :smile: koji sad gliser imas?

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Malo o Bayliner-u 175 ili 185 BR
« Odgovor #14 poslato: 27, 08, 2009, 20:21:12 posle podne »
haha ok :smile: koji sad gliser imas?

Nemam vise gliser sada imam Glastron GS 249, to je cruiser od 7,5m sa Mercruiser-om 5,0MPI, 260ks. Slike mog camca imas u temi Stigao sam ...