Autor Tema: Dobro jutro!!!  (Pročitano 3706 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Doktor

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 25
Dobro jutro!!!
« poslato: 18, 01, 2009, 21:22:23 posle podne »
Cao moje ime je Nikola,iz Bgd-a sam,pocetnik sam u svemu ovome,veliki pozdrav svim zaljubljenicima u nautiku...  :pioneer:  :pioneer:

Zainteresovan sam za kupovinu nekog plovila 5-6m sa stabilnim mercruiser motorom (za pocetak moze i onaj od 3L),interesuje me vase misljenje o tim motorima,koliki im je zivotni vek,kakvi su za odrzavanje i koliko kosta potrosni materijal...

Planiram da gledam nekog Bayliner-a,pa ne bi bilo lose da me neko posavetuje na sta da obatim paznju....

Hvala unapred!!!!    :) :) :) :)
« Poslednja izmena: 04, 02, 2009, 11:44:52 pre podne Doktor »

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
???: Dobar jutar!!!
« Odgovor #1 poslato: 18, 01, 2009, 21:30:15 posle podne »
dobrodosao :)

Van mreže espresso

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 726
  • Pol: Muškarac
  • BG-509C
???: Dobar jutar!!!
« Odgovor #2 poslato: 18, 01, 2009, 21:48:03 posle podne »
Dobrodosao Nikola.

Do sada sam promenio 2 camca. Glastron 175 MX i Mariah SC23 cuddy cabin. Oba su kupljena nova sa Mercruiser-ovim pogonom i Z nogama.
Glastron je pokretao bas motor koji ti pominjes 3.0 l i 135 ks. Imao sam ga dve godine i uz redovno godisnje odrzavanje, nisam imao nikavih problema. Drugi gliser, Mariah, pogoni Mercruiser MX 6.2 l od 320 ks. Camac i motor su 2005 godiste i motor ima 155 radnih sati. Trenutno je na prodaju. Mozes pogledati u oglasima na ovom sajtu. Kao i na Glastronu, motor u Mariah-u je do prosle sezone imao samo redovne godisnje servise i radi bezprekorno. Majstora za odrzavanje imam i covek je zaista jedini ovlasceni serviser u Srbiji. Sto se potrosnje tice, onaj prvi 3.0 l je trosio vise kada je camac bio vise opterecen. Sa dvoje odraslih i detetom, pri krstarecoj brzini trosio je oko 15 l/h. Ovaj drugi je V8, radne zapremine 6.2 l i pod istim ili malo vecim opterecenjem trosi izmedju 20 i 25 l/h. U oba slucaja govorimo o 2/3 gasa.
Ne idite utabanim putem. Umesto toga krenite tamo gde puta nema i ostavite trag.

Van mreže Doktor

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 25
???: Dobar jutar!!!
« Odgovor #3 poslato: 18, 01, 2009, 23:28:20 posle podne »
hvala na korisnim savetima... ja bih za pocetak uzeo nesto polovno spram svojih mogucnosti,ovaj tvoj je extra al ja trazim nesto manje i jeftinije  :new_russian:     :new_russian:

molio bih za neki savet kod gledanja polovnog plovila,jer ove sto sam gledao su otprilike po 15 godina stari...

esspreso koliko te je kostao redovan servis na tom 3.0 L i sta se radi osim zamene ulja u motoru i Z nogi???  :pioneer: :pioneer:

Van mreže espresso

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 726
  • Pol: Muškarac
  • BG-509C
???: Dobar jutar!!!
« Odgovor #4 poslato: 19, 01, 2009, 12:24:42 posle podne »
pametan savet u vezi izbora polovnog camca nemam. nikada nisam kupovao polovan camac. majstore retko hvalim i preporucujem, ali za to su sami krivi. cast izuzetcima.

sto se tice ciklusa redovnih servisa kod novih Mercruiser-a, ako se dobro secam, stvari stoje ovako:

1. Pre launch servis, ide na trosak prodavca plovila tako da cenu ne znam.
2. Nulti servis na 20 radnih sati motora, u zavisnosti od tipa motora cene su razlicite.
3. Godisnji servis sa konzervacijom motora na kraju sezone.

Sto se cena i potrosnog materijala tice, predlazem da se obratis clanu foruma pod nick-om NAUTEC. On je zaista kompetentan da ti da ove informacije.
Pogledaj i sajt www.nautec.rs

Pozdrav.
Ne idite utabanim putem. Umesto toga krenite tamo gde puta nema i ostavite trag.