Autor Tema: Примена закона на српски начин - најновији "бисер" Министарства саобраћаја  (Pročitano 13234 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Једном сам већ, чини ми се рекао, ово ми личи на причу о закону о регистрацији приколица.
Преко ноћи је донет и од дана ступања на снагу, хиљаде приколица које су пре тога уредно биле регистроване, више није могуће регистровати.

Народ се буни, одлази у муп, пише захтеве, плаћа таксе, а добија одговор да ако не постоји копија атеста, приколице није могуће поново регистровати.

И шта сад? Исеци исправну приколицу у комаде, продај на отпаду и купи нову приколици са атестом.
Можда ова власт тако мисли да отвори нова радна места? Једни ће да секу старе, а други ће да праве нове приколице и ето замајца новог просперитета!

Ипак, закон о приколицама је донет. А у овом случају имамо само саопштење да је дошао допис који налаже нови поступак - једног дана, а онда другог дана (према изјави приајтеља Петра Козића) да тако нешто никад нико није тражио у капетанији Београд (већ је то само био тамо неки у Великом Градишту...)!

Ако је ово друго тачно, онда сам ја луд!
И знате шта, ја бих пред свима вама признао да сам луд и примио све ваше критике, само кад би то било заиста тако - мислим, кад би они нама уписали ове наше моторе без те одјаве из иностранства. Мала је то цена (мислим, имати у држави само једног који је луд, а остатак популације живи нормално).

С нестрпљењем очекујем да видим да ли ћу добити одговор из кабинета госпође министарке и шта ће у том одговору писати...

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
e al zato mozes sa laznom  licnom krtom da proneveris dve firme mozes imati hotel sa dvajeschetri besna apartmana u bugarskoj mozes da zavrsis fakultet u nedelju, doktoriras u engleskoj ...budes keramichar i ministar.. pa braco sto gosn Laza reche zashilji olovku pa pazi sta zaokruzujes!! Ili to ili ko pas prepun krpelja ima da majkamo!!
Imao bi svashta kasti na rachun ove vlasti...mrzi me da pricham ali i meni su trazili iz agencije za bezbednost saobracaja pored redovnih svih dokumenata i bris i urin da bi ocarinio dva vozila...se...em im se u usta a u opstini za jedan ugovor imaju okrugli sto gde sest referenata sedi u krug prvi prihvata papire i upisuje licne karte prosledjuje drugom drugi parafira i dodaje trecem treci udara onaj veliki pecat i upisuje u knjigu i dodaje sledecem koji popunjava datum i broj delovodnika i dodaje sledecem koji sve kontrolise ..i tako dok ne obidje pun krug ...onda mi daju papitic i posalju da platim za to svinjarenje hiljadu i petsto dindzi a nisu u stanju a ne zaborave nesto....
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2072
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Лазо одговор ћеш сигурно добити, наравно биће увијен у обланду и уопштен тако да не знам дали ћеш бити задовољан. Уосталом видећемо.  А што се "заокруживања" тиче, кога да заокружиш а да није, или неће бити, исти као ови, или они пре њих, или они пре, или.....?  Све више сам мишљења да нисмо ми за то "заокруживање", давно је то неко за нас "заокружио" и сад смо лепо "заокружени у" и ако је за утеху (а није) нисмо једини и једино што можемо је да чекамо да "неко" некада узме гумицу и обрише то "заокруживање" ,  а онда опет идемо испочетка у круг.    kuku  kuku

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Лазо одговор ћеш сигурно добити, наравно биће увијен у обланду и уопштен тако да не знам дали ћеш бити задовољан. Уосталом видећемо.  А што се "заокруживања" тиче, кога да заокружиш а да није, или неће бити, исти као ови, или они пре њих, или они пре, или.....?  Све више сам мишљења да нисмо ми за то "заокруживање", давно је то неко за нас "заокружио" и сад смо лепо "заокружени у" и ако је за утеху (а није) нисмо једини и једино што можемо је да чекамо да "неко" некада узме гумицу и обрише то "заокруживање" ,  а онда опет идемо испочетка у круг.    kuku  kuku

Кад сам почео ову тему заиста нисам ни помислио да је претворимо у политичку предизборну трибину. И мислим и даље да нам таква трибина није потребна овде на форуму. Отроваће нас, посвађаће нас... И ништа нећемо решити. Па ипак, осврнуо бих се на нешто изречено.

Мислим да су до сада сви схватили да ово што имамо, што се код нас назива политички систем - не ваља. Ово је добро само за оне који припадају режиму и "активним кадровима" режима. За обичог, тзв. "малог" човека, у овом систему нема места. Он је ту да гласа на изборима и да после плаћа свој избор и то скупо, док од њега на сваком шалтеру, у сваком јавном предузећу, праве будалу.

Одавно је јасно да наша политичка елита неће да промени изборни закон (који је, узгред буди речено, основа ове труле ситуације), јер само овако са 10-20% изборног тела може да добије више од 50% посланичких места и да са тзв. сателитима формира коалициону владу.

И тако ће се то наставити док и последњи млади грађанин Србије не оде негде у иностранство у потрази за бољим животом. Шта год ми говорили, не боји се наш човек рада, радио би и овде кад би имао шта и кад би га платили. Али овде више нема перспективе. Осим у вестима на нашим медијима - где више нема разлике у извештавањау између "јавног сервиса" и приватних телевизија.

И тако ће бити док гласачи буду остајали код куће или у кутије буду убацивали празне и неважеће листиће. Сваки тај неубачени глас и сваки празан листић, по садашњем изборном закону, по "кључу" дели се између оних странака које на изборима добију највише гласова. Дакле, једини начин да се нешто промени, јесте да што више људи изађе на изборе и да нико, али баш нико, не преда празан или неважећи листић. Само тако ће они који освоје 10% гласова имати исто толико места у парламенту.
И ако већ нисмо кадри да направимо јединствену опозицију, а нисмо, јер су то исти овакви као што су сад на власти, јер су то углавном они "бивши", онда их бар треба расцепкати у парламенту, па да, прво, они с највише посланика схвате да не могу сами и како хоће и да народ ипак има начин да им ограничи владавину, а друго, у парламенту ће морати да се договарају, што ће временом довести до чишћења и нестајања неких од њих. Временом ћемо доћи до пар странака које ће знати да, поред својих интереса, морају да мисле и на грађане, који ће их казнити на следећим изборима ако не буду о томе водили рачуна. Дуг је то пут и неће лако ићи али ја верујем да тако треба и да тако може.

И кад се то једном деси, неће више наша деца једину шансу видети тамо негде далеко и неће неки неспособни и нестручни кадрови доносити преко ноћи неке одлуке и нека упутства којима ће зацрнити живот великом броју људи и истерати им из џепа још који динар.

Ја се само надам да ћу добити било какав одговор, јер само с одговором могу да предузмем неки нормалан следећи корак. Без њега, шта да радим? Шта ћемо сви ми који имамо такве моторе купљене по важећим прописима? Шта нам остаје? Да се помиримо с тим да нас је рођена држава још једном покрала и направила будалама или да се окренемо неким радикалним средствима?

Брине ме та друга могућност јер све је више људи који само у тим радикалним потезима виде решење. Људи су почели да насрћу једни на друге, прете убиствима... ако то нашим властима није довољно да се забрину и да ставе прст на чело, онда ће сносити последице онога што настаје кад "раја заћути".

Ја још увек желим да до дога не дође. Желим да се призову свести и да исправљају своје грешке, једну по једну, макар и од малих ствари почели. А за сваког од нас те неке "мале ствари" веома су велике и важне.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
LSI, svaka ti je na mestu  thumbup . Ali, kao sto si rekao, da se ovo ne pretvori u politicko prepucavanje, predlazem da vratite diskusiju na temu. Uvek, od kako ja pamtim, a pamtim prilicno dugo, u ovoj zemlji je bilo previse administriranja koje nam je zagorcavalo zivot. Ekstra, sto su uglavnom nizi cinovnici imali neodoljivu potrebu da tumace propise i primenjuju ih na nacin kako oni misle da je najcelishodnije. Po pravilu je onda i ono sto moze da bude jednostavno, postajalo nepodnosljivo komplikovano. Obican covek koji ima potrebe da neke poslove obavi sa drzavom tu udara u zid vec na prvom salteru. Kako je usavrsavana "tehnologija" paralaelno su padale i moralne predrasude. Nekada je cinovniku bilo dovoljno da bude vazan i da sprovodi prpis jer je mu je u sopstvenim ocima "rasla cena" i znacaj. Onda je video da to moze i da se kapitalise u vidu "malog znaka paznje" koji je u poslednje vreme dostigao nepodnosljive razmere u svim oblastima i na svim nivoima. Sta nama preostaje ? Pametan covek mora da ima svest o tome da mu je vec 25 godina potroseno i da pokusa da se samoorganizuje da mu i ovo malo sto je preostalo ne propadne bas u potpunosti zbog takve drzave u kojoj je "osudjen" da zivi. U tu svrhu ja shvatam postojanje ovakvih foruma da bismo jedni drugima pomogli da neke prepreke preskocimo i ipak obavimo te poslove koje moramo da bismo sebi priustili neki vid zadovoljstva. Ljudi imaju razlicita iskustva, ovakva i onakva, pokusajmo da ih iznesemo da bi i ostali mogli da iskoriste na svoju dobrobit. Pisao sam ja vise puta o tome kako se takve stvari zavrsavaju u uredjenim drzavama (namerno izbegavam da kazem "normalnim" jer po analogiji znaci da je nasa "nenormalna"), koliko brzo i sa kavom lakocom, koliko je lep osecaj kad komuniciras sa drzavnim sluzbenikom koji je posvecen svom poslu i koji ga shvata kao sevis obicnom gradjaninu koji za nesto aplicira kod drzave. Taj nivo mi necemo izgleda dostici nikada, sta vise, nastupila je sveopsta erozija svih sistema vrednosti koja je dovela do bezobzirne korupcje ali.... kao sto rekoh, ne dozvolimo da nam to zagorca ovo sto nam je od zivota ostalo. Zato, dajte konstruktivne savete, iskustva, pomozimo jedni drugima.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
5 godina sam trazio gradjevinsku dozvolu , na razne papire i misljenja otislo je bar 3-4000 evra... sve je regularno bilo , ali nisam hteo da potplacujem i je*ase me 5 godina... naravno da nista nisam uspeo da zavrsim a posto imam 4oro dece i ne zelim da su bez krova nad glavom , sad zidam na crno

jedrilicu sam 3-4 godine registrovao bez motora, zadnjih godinu dana je nisam ni regsitrovao ...niti nameravam ...

Cetiri Osmeha sam MOLIO kapetaniju da me registruje, dopisivao se sa carinom (ko hoce moze da dobije prepisku) ... Ej molio drzavu da joj platim porez carinu i sve ostalo da im uplatim 3000 evra za te stvari (mmoja procena) , ali da mogu sa ponosom da vijem SRPSKU ZASTAVU u mediteranu  ... e ali posto nisam potplacivao onda ne moze.....

sad ovo sa dingijem ...

da ne pricamo da redovno placam , poreze, komunailije, tv pretplatu i sto drugih stvari ... a onda neko dodje i kaze da sam bio budala i da ovima sto nisuplacali sve se oprasta , u ime glasova na izborima....

zadnje vreme placam samo ono sto iskljucuju ... a i to gledam da nadjem alternativu ...

Van mreže petar_kozic

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 920
  • Pol: Muškarac
Lazo,

načukao sam i ja mail ovima iz Ministarstva. Videćemo da li će nešto da nam odgovore.

Van mreže markus

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 86
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Lazo,
Sve što si ti, a i svi drugi rekli u vezi naših zakona, administracije, izborima i strankama je na mestu, i moguće promene zavise od nas samih i naših shvatanja i političkih opredelenja. Tu kao grupa pojedinaca ne možemo ništa da menjamo. Ali da smo udruženi i registrovani kao Udruženje, ili Pokret, ili Savez, imali bi veće šanse da nešto pokrenemo ili menjamo. Nije isto kada ti ili pera kozić (ili bilo ko od nas) šalje mejlove ili dopise Kapetaniji ili Ministarstvu, ili kada to uradi registrovano Udruženje. Naravno, to ne znači da će neke stvari odmah biti rešene, ali u svakom slučaju šanse su ipak veće nego kod pojedinačnih zahteva.
Na ovom i na drugim nautičkim sajtovima ta ideja se provlači duže vreme, ali nikako da neko pokrenetu  inicijativu, i da konkretno vidimo šta možemo da uradimo. Mislim da nas ima dovoljno, i po kvantitetu i po kvalitetu da tako nešto realizujemo.
Ti si Lazo očigledno čovek blizak materiji Zakona i Propisa, i ako se u načelu slažeš sa ovim, malo istraži šta je sve potrebno da se krene sa ovim, pa da onda to promovišemo na svim sajtovima i grupama.
Naravno, ako postoji podrška baze, što bi rekli naši političari.  Jedno je za sada sigurno, niko nas neće bolje zastupati od nas samih.  55555

Ploviti se mora...

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Маркусе,
Када сам 2009. године "открио" овај наш сајт и форум, био сам међу онима који су предлагали и подржавали идеју формирања Групе грађана "Моја лађа".

У то време, био је са нама и наш пријатељ Барба, који се одавно више не јавља. Али тада је био веома активан и спреман "да се подметне и да повуче". Колико се сећам, урадио је и предлог статута, а стигли смо и до своте новца коју бисмо морали да обезбедимо за неометан рад, за плаћање такси, књиговодствене потребе и сл. ствари. Колико се сећам, супруга нашег покојног пријатеља Ике била је спремна да за минималну накнаду води књиговодство...

Али као што рекох, кад смо стигли до тога да треба издвојити неке паре за рад удружења (а радило се о учешћу од око 20 евра годишњ, док су неки у то време били спремни да дају и 30 и 50, само да удружење проради), показало се да нас је било недовољно спремних да ставимо руку у џеп и из њега нешто извучемо.

Одавно нисам прегелдао ту тему (не волим да се враћам нашим неуспесима!) али мислим да је још увек све на овом линку: http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,792.msg11142.html#msg11142.

И да, слажем се да само удружени можемо да будемо гласнији, гласни довољно да нас неко чује.
Само то може у оваквој земљи да да неки резултат.

Ево једног примера:
Знате да је у току смањење броја запослених у јавном сектору. Е, у једној организацији, у Заводу за заштиту историјских споменика (не знам тачно у ком сектору и у којој једниници) требало је да један фотограф остане без посла.
И шта се догодило?
Стицајем околности, тај фотограф је члан удружења професионалних фотографа (не знам тачан назив удружења) и то удружење је доставило приговор на одлуку да њихов колега остане без посла.
На крају, одлука је повучена, фотограф је остао у радном односу, а без посла је остао један дипломирани историчар!

Ко му је крив кад историчари немају своје удружење и он не може да докаже да је неопходан Заводу за заштиту историјиских споменика. Сада Завод има професионалног фотографа који ће професионално снимити оно што дипломирани историчари (који су срећним стицајем околности остали у радном односу) назначе као нешто што има важност и што треба штитити...

Van mreže markus

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 86
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
LSI,

pročitao sam veći deo teme iz 2009 godine (početak nešto sredine i kraj), početak odličan, ali  nažalost ispalo je kako je ispalo. Ali od tada je proteklo dosta vode ovim našim rekama, vremena su očito sve teža i bez  izgleda da će skoro biti bolje. Moguće je da su se i shvatanja o osnivanju jednog takvog Udruženja promenila, i da je vreme da se ponovo proba sa tom inicijativom.

Moj predlog je da za početak naš Kapetan  postavi na Forum anketu o potrebi osnivanja "Udruženje nautičara Srbije" (ili nešto slično). Istu anketu možemo postaviti i na ostalim Forumima, pa da vidimo kako će narod reagovati. Hajde da probamo.
Ploviti se mora...

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
LSI,

pročitao sam veći deo teme iz 2009 godine (početak nešto sredine i kraj), početak odličan, ali  nažalost ispalo je kako je ispalo. Ali od tada je proteklo dosta vode ovim našim rekama, vremena su očito sve teža i bez  izgleda da će skoro biti bolje. Moguće je da su se i shvatanja o osnivanju jednog takvog Udruženja promenila, i da je vreme da se ponovo proba sa tom inicijativom.

Moj predlog je da za početak naš Kapetan  postavi na Forum anketu o potrebi osnivanja "Udruženje nautičara Srbije" (ili nešto slično). Istu anketu možemo postaviti i na ostalim Forumima, pa da vidimo kako će narod reagovati. Hajde da probamo.


Подржавам предлог и проширујем га следећим детаљем: Капетане, у анкети поставити питање/захтев да сваки учесник изјави да ли је спреман да се ангажује и колико.
Ја сам и пре мислио да је то добра идеја, мислим и сад и то нема везе само с овим последњим догађајем који нас је вратио на тему из 2009. године.

Van mreže poljo

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1961
  • Pol: Muškarac
    • "Teska voda"
    • http://www.alojasailing.com/
  • Brod tip: Bar Harbor Cruiser
  • Marina: NK"Moja ladja Brcko"
  • Veličina: 8m
I nek doda pitanje : da li sam spreman zbog 100 dinara da sve upropastim .
Naime tako se zavrsilo onaj prvi pokusaj .
Vepar je vepar, čak i kad mu kažu da je svinja.

Van mreže ajveks

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 167
e al zato mozes sa laznom  licnom krtom da proneveris dve firme mozes imati hotel sa dvajeschetri besna apartmana u bugarskoj mozes da zavrsis fakultet u nedelju, doktoriras u engleskoj ...budes keramichar i ministar.. pa braco sto gosn Laza reche zashilji olovku pa pazi sta zaokruzujes!! Ili to ili ko pas prepun krpelja ima da majkamo!!
Imao bi svashta kasti na rachun ove vlasti...mrzi me da pricham ali i meni su trazili iz agencije za bezbednost saobracaja pored redovnih svih dokumenata i bris i urin da bi ocarinio dva vozila...se...em im se u usta a u opstini za jedan ugovor imaju okrugli sto gde sest referenata sedi u krug prvi prihvata papire i upisuje licne karte prosledjuje drugom drugi parafira i dodaje trecem treci udara onaj veliki pecat i upisuje u knjigu i dodaje sledecem koji popunjava datum i broj delovodnika i dodaje sledecem koji sve kontrolise ..i tako dok ne obidje pun krug ...onda mi daju papitic i posalju da platim za to svinjarenje hiljadu i petsto dindzi a nisu u stanju a ne zaborave nesto....
Da nije tuzno bilo bi smesno.

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока


Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Na zahtev ... nova anketa ...

http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,14448.new.html#new


mada svi mogu da pokrenu anketu od prvog dana sajta...

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Јутрос, возећи се на састанак, позвао сам телефоном капетанију у Београду да се распитам шта има ново по питању уписа увезених половних ванбродских мотора.
Јавио ми се управник капетаније и наш разговор је изгледао отприлике овако:

- Да ли се од прошле недеље догодило нешто? Да ли сте добили ново упутство из министарства?
- Можете да дођете, уписаћемо момотор. Само, донесите уз ЦПД потврду и копију царинске декларације.
- Господине, нема царинске декларације у ЦПД поступку.
- Има, има. Мора да има. Само ви тражите, нека вам продавац направи копију, довољно је.

Шта вам овај разговор говори?
Да човек ипак није пажљиво прочитао шта је законом и правилником о царинском поступању прописано. А ево шта је прописано:


Carinjenje u putničkom prometu


Za robu koja je ocarinjena u skraćenom carinskom postupku ovlašćeni carinski službenik popunjava Obračun uvoznih dažbina za robu koju putnici sa sobom nose (CPD). Putnik se izjašnjava da li je saglasan sa nalazom ovlašćenog carinskog službenika u pogledu količine, vrste, kakvoće robe i carinske vrednosti robe, kao i u pogledu iznosa uvoznih i drugih dažbina. Ako se putnik saglasi sa nalazom ovlašćenog carinskog službenika, po izvršenom plaćanju ovlašćeni carinski službenik predaće putniku overeni primerak Obračuna uvoznih dažbina i staviti mu robu na raspolaganje.


Дакле, не помиње се царинска декларација! Али човек каже да мора да постоји царинска декларација...

И пише у том тексту још и ово:


Ako se putnik ne saglasi sa nalazom ovlašćenog carinskog službenika ili ne plati ukupan iznos uvoznih dažbina, dužan je da carinskom organu podnese sažetu deklaraciju radi stavljanja robe u odgovarajući carinski postupak kod granične ili druge carinarnice.

Za robu koja se unosi u putničkom prometu, a čija vrednost prelazi 3000 evra, sprovodi se redovan postupak uvoza (uz podnošenje Јedinstvene carinske isprave) kod nadležne carinarnice i uz primenu stopa propisanih Zakonom o carinskoj tarifi za konkretnu robu.

Takođe, za robu (bez obzira na njenu vrednost) koju fizička lica unose u putničkom prometu, a izjasne se - deklarišu za carinjenje (cele ili dela robe) u redovnom postupku uvoza, primeniće se stopa carine utvrđena Carinskom tarifom.


Дакле, само ако путник не прихвати процену или жели да искорсти неке друге олакшице у погледу висине царине, путник има право на редован поступак и тада се сачињава царинска декларација.

Узгред, ово је текст који је усвојен још 2009. године и није мењан до сада. Али изгледа да се мења тумачење, зависно од тога ко га тумачи.

Иначе, ја још нисам добио званичан одговор на допис упућен помоћници министарке у Министарству грађевинарства и саобраћаја прошле недеље.
Баш ме занима да ли ћу га и добити?

Дакле, прича се наставља. Више се не инсистира на документу којим се доказује одјава ванбродског мотора. Сад још само да дођемо до договора кад се ради а кад се не ради царинска декларација.
Срећа, па има још доста до пролећа...
"Ћераћемо се још!"