Autor Tema: Srletov camac  (Pročitano 10263 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #15 poslato: 13, 02, 2016, 08:38:30 pre podne »
Ta teleskopska varijanta krova koliko ja znam u nautickoj istoriji prvi je primenio pionir nautike sa nasih prostora,lsi sa foruma pa pogledaj kako je to tamo uradjeno. Nazalost neces naci podatak prakticnoj upotrebi iste jer tu iskustva nema:). Stagod da stavljas gore gledaj da bude sto lakse,mozda cak i neki sper pa tanko plastificiran.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Srletov camac
« Odgovor #16 poslato: 13, 02, 2016, 10:02:30 pre podne »
Misliš da će mu ikad neko meriti čamac? Primetiti pola metra?

Ako bude pokusao da registruje hoce i te kako...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže srdjan72

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • www.mojaladja.com
  • Veličina: 6 m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #17 poslato: 13, 02, 2016, 20:33:40 posle podne »
OK, izvini ako sam te bilo cime uvredio.
Dule naravno da me nisi uvredio  kuku nego sam vec odlucio da uradim samo ne znam kako.Mozda sam glupo napisao.
A sto produzujes camac...ako je samo zbog prostora nazad jeftinije i lakse ti da skratis kabinu(60-70cm) za tu nadkabinu a nadstresnicu nadkabine pomeris napred ili skines skroz a camac ti u papirima ostaje isti...ti produzetci i to ti je kasnije za registraciju velika zajebancija
Zorane tacno je da ga produzavam zbog prostora ali i malo zbog stabilnosti.Ionako je nakrivo nasadjen  jh pa mislim da ne moze biti gore nego sad  a nadam se da cu dobiti malo vise komocije.Necu seci kabinu i vec sam u nazovi komandnoj kabini oformio prostor za vozaca.Kada kazem malo vise komocije mislim konkretno na krmeni deo gde je suzen i svansovan pa mislim da kad dodjem do stapova mogu mozda i da se izvrnem naglavacke.A ne daj Boze nocu pri skoku sa kreveta.U buducoj varijanti cu moci da lezim i napolju.Sto se tice registracije moracu da se pomirim sa administrativnim preponama.Na zalost nisam bio u mogucnosti i ne verujem da cu u skorije vreme i biti da kupim ili napravim brod da valja.Jbg poplava nas je unazadila mnogo godina.  4588 Za pare koje sam dao za ovaj camac nisam mogao da uzmem ni polovan klasican smederevac bez kabine.
Sto ce reci zasukao sam rukave i polako pa sta ispadne i za nesto cu morati i da pretrpim.Zaista mi je potrebna kabina kao i zasticena nastresnica jer kao sto rekoh ekstrem sam po pitanju ribolova.
Ta teleskopska varijanta krova koliko ja znam u nautickoj istoriji prvi je primenio pionir nautike sa nasih prostora,lsi sa foruma pa pogledaj kako je to tamo uradjeno. Nazalost neces naci podatak prakticnoj upotrebi iste jer tu iskustva nema:). Stagod da stavljas gore gledaj da bude sto lakse,mozda cak i neki sper pa tanko plastificiran.
Ne mora teleskopska,moze i montazno demontazna samo da funkcionise,Gde bih mogao da vidim tu majstoriju kolege LSI-ja.
 hi

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #18 poslato: 13, 02, 2016, 21:07:27 posle podne »

Ta teleskopska varijanta krova koliko ja znam u nautickoj istoriji prvi je primenio pionir nautike sa nasih prostora,lsi sa foruma pa pogledaj kako je to tamo uradjeno. Nazalost neces naci podatak prakticnoj upotrebi iste jer tu iskustva nema:). Stagod da stavljas gore gledaj da bude sto lakse,mozda cak i neki sper pa tanko plastificiran.
Ne mora teleskopska,moze i montazno demontazna samo da funkcionise,Gde bih mogao da vidim tu majstoriju kolege LSI-ja.
 hi
[/quote]


Срле,
Чамац сам продао пре десетак дана и више није у мом поседу. Налази се код новог власника.

Што се тиче тога шта је и како је направљено, ја сам дао идеју коју је наш пријтељ Кемпи претворио у функционалну стварност.

Све је било крајње једноставно.
На крову кабине направљен је ослонац за тврди кров који се завршавао на задњем делу кокпита. Кров је позади био ослоњен на оградицу коју сам наварио на странице чамца.
Са два завртња на месту предњег ослонца на кабини и са два завртња којима су стубови, носачи кровне конструкције били ослоњени на оградицу, читава конструкција је завршена. Да,била су ту и два точка на предњем ослонцу који су клизили по вођици.
Овај обележени део морам да исправим: у ствари, точкови су били фиксирани, а по њима је клизила конструкција крова. (Извините због погрешњног објашњења у провом тренутку.)

Читава конструкција је урађена од алуминијумских профила а сам кров је био од сендвич панела (споља веома танак алу-лим, а између полиуретанска пена).

Било је довољно ослободити завртње (лептир матице) и гурнути кров унапред. Ход крова је био подешен тако да је кров могао да у целости покрије кров кабине и прави додатни хлад изнад ње и да при том потпуно открије кокпит ради пецања или сунчања.

Практично без било каквих напора, за мање од три минута могао сам да померим кров из једне у другу позицију или у било који положај између та два крајња.
Доле су две фотографије (не баш најбољег квалитета) на којима можете видети колико је то све било једноставно.

Van mreže srdjan72

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • www.mojaladja.com
  • Veličina: 6 m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #19 poslato: 13, 02, 2016, 21:31:42 posle podne »
Jedino sto bih mogao da kazem za ovo je da je SJAJNA ideja kao i izvedba.  thumbup
Ne vidim tendu a koja ce kod mene obavezno biti sa sve tri spoljne strane a po potrebi i na teleskopskom delu krova koji ce biti samo zadnjih 0,5-1,0m.Taj momenat me i buni jer ne znam kako ce biti kada se pomeri u nazad.Da se ne cepa-haba?

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #20 poslato: 13, 02, 2016, 21:38:27 posle podne »
Ја сам то код мене решио тако што је тенда била причвршћена на конструкцију крова и клизила је (наравно, уролана иако је могла и да буде спуштена, али не и закопчана, само да виси низ странице кабине). Погледајте на слици:

Van mreže DIDAPATAK

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 91
  • www.mojaladja.com
    • lijena buba
  • Brod tip: premix titel 94
  • Marina: Zimska luka OS
  • Veličina: uvijek mali
Odg: Srletov camac
« Odgovor #21 poslato: 13, 02, 2016, 21:50:52 posle podne »

..izvinte što upadam..
.LSI..što i kako dalje ..veći,manji,kabina,bez,motor... JFAOITHAJFA
.. grandpa

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #22 poslato: 13, 02, 2016, 21:57:23 posle podne »

..izvinte što upadam..
.LSI..što i kako dalje ..veći,manji,kabina,bez,motor... JFAOITHAJFA
.. grandpa

Да не кваримо ову тему, одговорићу у најкраћем: нови чамац је већ у марини (погледајте на http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,14407.msg151091.html#msg151091). Сад тражим мотор...

Van mreže srdjan72

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • www.mojaladja.com
  • Veličina: 6 m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #23 poslato: 13, 02, 2016, 21:58:25 posle podne »
Da,kao sto rekoh sve je na svom mestu.  thumbup

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Srletov camac
« Odgovor #24 poslato: 15, 02, 2016, 16:23:05 posle podne »
Misliš da će mu ikad neko meriti čamac? Primetiti pola metra?

Ako bude pokusao da registruje hoce i te kako...

Moja iskustva su potpuno drugačija... Još mi nikad niko nije gledao čamac zbog registracije, a kamoli merio.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Srletov camac
« Odgovor #25 poslato: 15, 02, 2016, 19:13:14 posle podne »
Ovaj nas kapetan u grockoj sto dolazi iz smedereva vrlo pedantno meri sve,slika nije neko zakeralo ali tera po ps-u...Ima i pomocnika...
       Srdjane ja kako sam te razumeo seces sve od kabine nazad i stavljas novo...ono sto zoves u dipu to je u patosu(tabanu)mera...nezgodne su ti dimenzije za standardnu tablu 1*2m...ako svancujes i suzis malo taban nazad kao malo ce lakse da plovi ako ostavis sve ravno bi ce kao malo stabilniji dok pecas...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže srdjan72

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • www.mojaladja.com
  • Veličina: 6 m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #26 poslato: 17, 02, 2016, 13:41:06 posle podne »
Tako je Zorane.Sve se sece.Table sam kupio prosle godine u Jeep-u.Za krmeno zrcalo 1m x 2m x 3mm,za patos-dip 1,25m x 2m x 2,5mm i za stranice 1,5m x 2m x 2mm.Bitno mi je da dobijem pa bar malo na stabilnosti a samim tim i komfor  sha .Na kraju,videcu sta ce ispasti.Limovi,kutije i flahovi prosle nedelje odmasceni i premazani antirostom.Mislio sam da cu uspeti krajem ovog meseca da pocnem sa radovima ali je izgleda na tankom ledu.
Dimenzije su bas bez veze ali to mi sto mi je.Da je 1,5m ili vise u patosu pa i nekako.Ovako ima da bude ljuljuskanje kao u kolevci.  jh

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Srletov camac
« Odgovor #27 poslato: 17, 02, 2016, 13:53:12 posle podne »
Dodas jos 2 ljuljne kobilice pod uglom 15-20%po krmi od ostataka lima i malo mu smiris ljuljanje i dobijes malo na upravljivosti...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže srdjan72

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 47
  • www.mojaladja.com
  • Veličina: 6 m
Odg: Srletov camac
« Odgovor #28 poslato: 17, 02, 2016, 14:46:20 posle podne »
Zoki nisam bas najbolje razumeo.Vidim na netu sta je to odprilike ali ne znam sta si mislio * 15-20% po krmi*.Sa zadnje strane na krmeno zrcalo da navarim lim u nekoj dimenziji pod ovim uglom ili na zadnjem delu camca na bocne strane isto to.Ovo drugo bi mi mozda znacilo zbog bocnog ljuljanja kojeg ce i biti ali ne znam ni koliko dugacak ni sirok lim treba da bude.U stvari ne bih to radio dok ga ne probam prvi put na vodi a onda pri zavrsetku radova mozda.Ako ne budem zadovoljan na probnoj voznji.
Nego i taj ugao,jel u odnosu na horizontalnu ili vertikalnu liniju camca?  hi

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Srletov camac
« Odgovor #29 poslato: 17, 02, 2016, 15:45:22 posle podne »
Evo na brzaka mere su otprilike(prilagodi od komada lima sto ostane)....levo ti je zrcalo i(njegov ugao oko 11%) patos i dole ljuljna  a desno u poprecnom preseku na kraju lima ljuljne zavaris rundajz(armaturu) f6mm stavis ih blize boku(po patosu)da mozes iz vode na plazi da ih malo ispravis ako negde potkacis  ili kako ti je zgodno po prikolici da ne smetaju
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!