Читам све ове ваше коментаре и све више ми ово личи на ону причу Тамни вилајет и онај глас из мрака који говори: "Ко овог камена узме, кајаће се. Ко овог камена не узме, кајаће се."
Ипак, чини се да овде имамо ситуацију у којој једни бране конструкцијско решење, а други економску предност.
Нисам до сада успео да сазнам да ли се 2Т аутолуб мотори још увек производе или ми то овде користимо неке моторе раније произведене? И што је интересантно, осим оног мотора код господина Ратка у Галија Наутици, нисам видео огласе у којима неко нуди јамаху аутолуб од 20/25 КС.
Или их нема, или су толико добри ти мотори да их нико не продаје?
Што се тиче 4Т мотора, имао сам искуство с мојом "осмицом" и знам да су то тихи и штедљиви мотори.
Што се тиче одржавања, мени је то све једно - ја сигурно нећу сам ништа пипкати око мотора. Постоје за то мајстори.
И опет се све враћа на питање цене.
Обзиром на на чамцу већ постоји даљинска једноручна команда, постоји на конзоли и јамахин тахометар, мој први избор је мотор марке Yamaha!
Зато ћу вас сада питати сасвим одређено: има ли неко јамаху 4Т од 20 КС (евентуално од 25 КС), дуге осовине, с даљинским управљањем за продају?
Ако до средине марта не нађем јамаху, мислим да ћу купити хонду 20 или 25 - имам две понуде, два веома лепо очувана. Први је из 2009. а други из 2001. године.
Имам и понуду Селве - хоће човек да ми је донесе из Италије... Уз дужно поштовање, ипак су код нас пристуније јамахе и хонде.
А сада, ево и неколико фотографија начињених пре нешто више од сат времена. На њима је чамац за који треба да набавим мотор.