Autor Tema: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?  (Pročitano 31874 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #15 poslato: 05, 02, 2016, 17:52:06 posle podne »
To je nesto tu za dlaku (ili dlacicu) 30ks=22,075kw (ili kako pise u delkaraciji)mislio sam da prolazi jeftiniju registraciju...i nije neka razlika u ceni ali bi ce razlika u voznji velika.25 ks na tom camcu+2 osobe ce da se muci da izglisira i da glisira(i pitanje dal ce) a sa 30ks(40jos bolje) ce puno lakse da izglisira i da glisira cak i kad malo smanjis gas potrosnja ista ili manja nego 20-25 pod punim gasom...ipak je to veca elisa sa jacim potiskom,veca kubikaza i tri cilindra motor...o 20 ne vredi razmisljati...taj mariner 4t jeste yamaha a 2t do neke godine???(tipa 2004)jeste yamaha
 a posle je mercury
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže HIBINI

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 91
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Djena ship, alu camac
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 5.60
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #16 poslato: 05, 02, 2016, 19:19:35 posle podne »
 hi  Lazo vidim da ste u dilemi koji motor da kupite. Ja imam na elanovom gliseru merkuri autolube 2t 60 ks noviji 2005 g,ali veliki je potrosac oko 25 l na punom gasu.Porez je isti za 30 i 60 ks.Na al.camcu imam tohatsu 4t 3o ks .na punom gasu trosi max.9 do 10 l.Vidite sta vam se najvise isplati. Za vas camac po meni najmanje 4o ks mislim da bi zadovoljilo potrebe. Imali bi solidnu brzinu a vozili bi na 2/3 gasa.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #17 poslato: 05, 02, 2016, 19:38:22 posle podne »
Знам да је хонда од 25 КС тешка 70 кг (исто је и јамаха те снаге). Мислим да су хонда и јамаха (обе 4Т) од 40 КС тешке по 90 кг.

Колико је тежак 2Т мотор од 30 КС?

На чамцу о ком причамо, сад је јамаха 4Т од 25 КС и видим да је крма прилично уроњена. Шта ће бити ако се окачи тежи мотор?

Van mreže djbtea

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: fjord gliser
  • Marina: stara centrala dorcol
  • Veličina: 6.10
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #18 poslato: 05, 02, 2016, 20:08:35 posle podne »
LSI  mozesh se raspitivati to je uredu ali ipak ako zelish pravu stvar koja ce ti i sada a posebno u penzionerskim danima fala bogu shto duzim i pravi motor koristiti stoga bez dvojbe kada dodje vreme kod gospodina Ratka u Galiju i Yamaha po pravoj preporuci i bicesh miran uhaj ane da ushtedimo za ovo ili ono onda silne prepravke itd. inace i Hogar ili ti Zak je svojevremeno kupio kod Ratka novu Yamahu josh uvek ki nova a  Rakac ima dobrih i proverenih polovnih  Yamaha sve najbolje pozdrav 114 114 harm

Van mreže maverick

  • Moderator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #19 poslato: 05, 02, 2016, 21:01:22 posle podne »
Mariner pente za svaku pohvalu a poviljnije su od Yamahe

Маринер је по свему исти као јамаха само не знам ко га и где прави.

То је ситуација као и са парсунима. Оба су 100% копије јамахе и сервисирају их исти мајстори и убацују исте заменске делове - то је оно што сам до сада чуо.
Ипак и даље људи одмахују рукама и кажу: "Само јамаха!"

Да ли се ради само o предрасудама?
Posto servisiriam i jedne i druge...recimo da si ti ciljana skupina za parsuna...jeftin i pouzdan 4 t motor, porilicno ugladjeniji od bilo kojeg 2t polovnjaka a ne ides na vodu 300 dana kroz godinu i tebi u ovom omjeru kojem izlazis na vodu trajace poprilično dugo....

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #20 poslato: 05, 02, 2016, 21:16:56 posle podne »

Posto servisiriam i jedne i druge...recimo da si ti ciljana skupina za parsuna...jeftin i pouzdan 4 t motor, porilicno ugladjeniji od bilo kojeg 2t polovnjaka a ne ides na vodu 300 dana kroz godinu i tebi u ovom omjeru kojem izlazis na vodu trajace poprilično dugo....
[/quote]

Hvala, Maceriče.


To mi je isto preporučio i Ratko iz Galija Nautike. Upravo iz tih razloga, a onda mi je kao alternativu preporučio jamahu autolub i bacio me u problem da sad ne znam šta da uzmem.

Ima on jednog parsuna iz Švajcarske, starog 3 godine, od 25 KS i ceni ga, ako se ne varam, 1.600 evra. To je dosta jeftinije od jamahe ili honde iste snage.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #21 poslato: 06, 02, 2016, 09:21:54 pre podne »
LSI uzmi 4t i ne razmisljaj o drugim motorima... 4t motori su daleko pouzdaniji nego 2t, tisi su , i ekonomiciniji ....

Van mreže ajveks

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 167
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #22 poslato: 07, 02, 2016, 01:22:20 pre podne »
LSI uzmi 4t i ne razmisljaj o drugim motorima... 4t motori su daleko pouzdaniji nego 2t, tisi su , i ekonomiciniji ....
4t pouzdaniji od 2t...  da su tisi i ekonomicniji to je sigurno,a pouzdanost i odrzavanje je nesto vec diskutabilno.Inace trajnost 2t motori su odavno dokazali,pogotovo Yamahine nepoderive masine.Stare i po 30god a i dalje stekcu.

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока


Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #23 poslato: 07, 02, 2016, 08:11:32 pre podne »
Nikad ne bih uzeo 4T motor. Prema njemu treba da budem "majka" da bi radio. Te vodi racuna kako ga postavljas dok ga prenosis, te pazi na karter, te pazi koliko ima ulja, pa pregledaj ventile, klipove..... ko zna sta jos da prezimi bez ostecenja, a prema 2T motoru mogu biti i "maceha", ima da pali ko "mina". Skines s camca pred zimu, ostavis u garazu i na prolece postavis na camac, zaalnasujes ili potegnes kanap i pali ko da si juce vozio.
Nije 4T motor za ljude koji ne mogu da urade generalnu na vodi (Laki, bez uvrede ali znam koliko znas oko motora). Poznavajuci te, mislim da je za tebe bolje 2T motor bio autolub ili ne. Inace, sto se buke tice, pa ko jos prica dok se vozi, narocito ako glisiras. Ja licno ne volim glisiranje jer to za mene nije uzivanje (naravno, ne mislim da ne uzivaju oni koji to vole). Nesto moras i da pretrpis, nije sve i ne moze biti idealno.
Koliko sam razumeo ti planiras da ti Kempi radi motor bez kabine, znaci nema duzeg boravka na vodi. Sta ce ti onda motor koji se ne cuje. Navezes se gde si hteo, usidris se i pricaj u tisini do mile volje. Uostalom, dok vozis ne mozes da pricas, moras da pratis desavanja na vodi a da li ce drustvo moci da prica.....ma to nek oni brinu.

Van mreže maverick

  • Moderator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #24 poslato: 07, 02, 2016, 11:09:07 pre podne »
Kad uporedis na ovaj način 4t i 2t...onda je jednostavnije mu reci da ide i biciklom na posao jer auto trazi servis , trosi gorivo i treba se brinuti o njemu  lol lol

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #25 poslato: 07, 02, 2016, 11:29:11 pre podne »
Imam 2 Yamahe 8hp 4t ... na svake dve godine im menjam ulje ... to je sve odrzavanje koje praktikujem .... stoje nna camcu preko cele godine, ne skidam ih ....

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #26 poslato: 07, 02, 2016, 12:25:25 posle podne »
Imam 2 Yamahe 8hp 4t ... na svake dve godine im menjam ulje ... to je sve odrzavanje koje praktikujem .... stoje nna camcu preko cele godine, ne skidam ih ....


I ne koristis ih  stri

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #27 poslato: 07, 02, 2016, 13:22:35 posle podne »
Ako se poredi nova ili par godina star 4 takta motor sa nekom jamahom starom 30 i vise godina naravno da je bolji ovaj prvi. Sa druge strane ako se nadje dobar primerak 2-taknog moze to biti dobar izbor. Sve zavisi od namene. Ja sam bio u dilemi za motor na plastikaneru. Razlika izmedju dobrog primerka 20ks Yamahe i 20ks cetvorotakne Yamahe ili Hond (u dobrom stanju ) je bila tacno 1000eur. Odlucio sam se za dvotakni i zadrzao soma u dzepu. Jbg ostao sam par puta bez corbe (dok se nisam navikao na neuporedivo vecu potrosnju u odnosu na 4 -taknu Y9.90). Buka jeste mozda malo veca ali nista pretarno i nista bitno, veca je nego kod cetvorotaknog ali ne mnogo. Zvuk je naravno potpuno drugaciji i reskiji ali to je i kod skutera i motora isto. Najveca razlika se vidi na leru ali kako godinama vozim samo dvotakne skutere to mi ni najmanje ne smeta. Meni za pomocni camac ovaj motor u potpunosti odgovara a to sto trosi vise mi i nije preterano bitno jer sa njim i ne prelazim neku kilometrazu.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #28 poslato: 07, 02, 2016, 15:23:29 posle podne »
Ako se poredi nova ili par godina star 4 takta motor sa nekom jamahom starom 30 i vise godina naravno da je bolji ovaj prvi. Sa druge strane ako se nadje dobar primerak 2-taknog moze to biti dobar izbor. Sve zavisi od namene. Ja sam bio u dilemi za motor na plastikaneru. Razlika izmedju dobrog primerka 20ks Yamahe i 20ks cetvorotakne Yamahe ili Hond (u dobrom stanju ) je bila tacno 1000eur. Odlucio sam se za dvotakni i zadrzao soma u dzepu. Jbg ostao sam par puta bez corbe (dok se nisam navikao na neuporedivo vecu potrosnju u odnosu na 4 -taknu Y9.90). Buka jeste mozda malo veca ali nista pretarno i nista bitno, veca je nego kod cetvorotaknog ali ne mnogo. Zvuk je naravno potpuno drugaciji i reskiji ali to je i kod skutera i motora isto. Najveca razlika se vidi na leru ali kako godinama vozim samo dvotakne skutere to mi ni najmanje ne smeta. Meni za pomocni camac ovaj motor u potpunosti odgovara a to sto trosi vise mi i nije preterano bitno jer sa njim i ne prelazim neku kilometrazu.

@Broker...
generalno bih se slozio sa tobom , i ovde je kao i drugde "kolko para toliko muzike"... ja uvek sebi postavim pitanje: Da mi neko iznese obe varijante besplatno, da biram, sta bih izabrao?
 ... tako i sa 4t motorima... nema ko ne bi izabrao 4t skuter, motor, testeru u odnosu na 2t... e sad uvek je tu taj novacni deo , jeste 2t su jeftiniji u prvom momentu, ali ako racunac recimo eksploataciju na 2-4 godine, pa sracunas vecu potrosnju, ulje uz svaku litru goriva, buku, prljavstinu... ja se ne bih slozio da je jeftinji.. ujedno , cini mi se da,  2t brze gube cenu u odnosu na 4t...

drugim recima 4t motori imaju mnogo vise prednosti nego mana, najveca mana jeste cena u momentu kupovine, ali u exploataciji ....

Van mreže ajveks

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 167
Odg: Дилема: четворотактни или двотактни аутолуб?
« Odgovor #29 poslato: 07, 02, 2016, 15:46:48 posle podne »
Ako se poredi nova ili par godina star 4 takta motor sa nekom jamahom starom 30 i vise godina naravno da je bolji ovaj prvi. Sa druge strane ako se nadje dobar primerak 2-taknog moze to biti dobar izbor. Sve zavisi od namene. Ja sam bio u dilemi za motor na plastikaneru. Razlika izmedju dobrog primerka 20ks Yamahe i 20ks cetvorotakne Yamahe ili Hond (u dobrom stanju ) je bila tacno 1000eur. Odlucio sam se za dvotakni i zadrzao soma u dzepu. Jbg ostao sam par puta bez corbe (dok se nisam navikao na neuporedivo vecu potrosnju u odnosu na 4 -taknu Y9.90). Buka jeste mozda malo veca ali nista pretarno i nista bitno, veca je nego kod cetvorotaknog ali ne mnogo. Zvuk je naravno potpuno drugaciji i reskiji ali to je i kod skutera i motora isto. Najveca razlika se vidi na leru ali kako godinama vozim samo dvotakne skutere to mi ni najmanje ne smeta. Meni za pomocni camac ovaj motor u potpunosti odgovara a to sto trosi vise mi i nije preterano bitno jer sa njim i ne prelazim neku kilometrazu.

@Broker...
generalno bih se slozio sa tobom , i ovde je kao i drugde "kolko para toliko muzike"... ja uvek sebi postavim pitanje: Da mi neko iznese obe varijante besplatno, da biram, sta bih izabrao?
 ... tako i sa 4t motorima... nema ko ne bi izabrao 4t skuter, motor, testeru u odnosu na 2t... e sad uvek je tu taj novacni deo , jeste 2t su jeftiniji u prvom momentu, ali ako racunac recimo eksploataciju na 2-4 godine, pa sracunas vecu potrosnju, ulje uz svaku litru goriva, buku, prljavstinu... ja se ne bih slozio da je jeftinji.. ujedno , cini mi se da,  2t brze gube cenu u odnosu na 4t...

drugim recima 4t motori imaju mnogo vise prednosti nego mana, najveca mana jeste cena u momentu kupovine, ali u exploataciji ....
Kapetane ovo je konstatacija sa kojom bih se i ja slozio

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока