Autor Tema: novi momenti  (Pročitano 3048 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nauticant

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 158
novi momenti
« poslato: 06, 01, 2016, 11:38:19 pre podne »
 kgk kgk kgk

Ovo je bila jedna od boljih vesti u 2015., verovatno najbolja.

Zamenjena "Navona" sa prikolicom za ovaj kech uz doplatu manju od vrednosti "Navone"...ladja je na Jadranu, ceka elementarno sredjivanje podvodnog dela i nove plovidbe. E da, jos kao mala/mlada plovila je do obala Amerike i nazad tako da ima mnogo vise nautickh milja iza krme nego njen novi kapetan; tek da se zna ko je ovde gazda.

A i "Navona" se bolje udala nego sto se nadala...ni sanjala nikad nije da ce posle Dunava i Save postati pravi morski brod, eno i nje na Jadranu.
« Poslednja izmena: 06, 01, 2016, 12:00:11 posle podne nauticant »

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: novi momenti
« Odgovor #1 poslato: 06, 01, 2016, 12:19:07 posle podne »
Срећно. Допада ми се име: Агапе.

Van mreže nauticant

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 158
Odg: novi momenti
« Odgovor #2 poslato: 06, 01, 2016, 12:40:15 posle podne »
Do 2007 jedrilica je plovila pod zastavom Francuske i nosila je ime "Ada II" - vlasnik je tada bio izvesni Beogradjanin. Naziv "Agape" i americku zastavu dobila je posto je prodata novom vlasniku u Baru. Sreca je da taj novi vlasnik ima darovitog kuma te je jedrilica dobila ovako lepo ime. Inace, da je novi vlasnik krstio, dobila bi ime "Karadjordje" ili neko slicno - epsko srpsko...ne bi to bilo bas primereno i u skladu sa tradicijom da se brodovi krste zenskim imenom.




 

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: novi momenti
« Odgovor #3 poslato: 06, 01, 2016, 14:50:02 posle podne »
 thumbup

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: novi momenti
« Odgovor #4 poslato: 07, 01, 2016, 15:26:04 posle podne »
Lepa ladja thumbup

Van mreže neptun

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 525
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: novi momenti
« Odgovor #5 poslato: 07, 01, 2016, 15:36:30 posle podne »
Odlican brod. Jedva cekam da ga vidim

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: novi momenti
« Odgovor #6 poslato: 07, 01, 2016, 16:59:20 posle podne »
Cestitam hi

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: novi momenti
« Odgovor #7 poslato: 07, 01, 2016, 19:17:21 posle podne »
odlicno izgleda  sail
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Zole

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Dehler Delanta 76 ak
  • Marina: Vourvourou
  • Veličina: 7,6m
Odg: novi momenti
« Odgovor #8 poslato: 08, 01, 2016, 10:15:45 pre podne »
Čestitam 114
Jel može podatak koji je to model i ako ima neka slika unutrašnjosti 114

Van mreže nauticant

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 158
Odg: novi momenti
« Odgovor #9 poslato: 08, 01, 2016, 10:31:14 pre podne »
Zole, to je Coronado 35, proizvodjen je u SAD, California, a pred kraj negde sedamdesetih dali su licencu spanskom brodogradilistu Plastivela. Konkretno ovaj iz 1981.g. radila je Plastivela kao i neke druge modele Coronada (npr.25 isl.)

Postavicu neke fotke enterijera, ali za pocetak pogeldaj  na youtube ovaj link a naci ces ih jos ako pretrazis youtube po modelu Coronado 35. Ovaj model po oceni jedrilicara koji imaju iskustvo dugih plovidbi i zivota na moru, jedan je od najizdasnijih po pitanju zivotnog prostora i komfora na tako maloj jedrilici. Trup je inace isti kao i Columbia 34 pa mozes i na taj nacin pretrazivati


Van mreže HOGAR

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1444
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Hogar Strasni
  • Brod tip: Djena ship ''Hrabri''
  • Marina: ''Nautek'' Zemun
  • Veličina: 11 m
Odg: novi momenti
« Odgovor #10 poslato: 08, 01, 2016, 11:30:42 pre podne »
 114 114 114 k5
Kolumbo ko ti dade ladju, j.... te radoznala

Van mreže Sale Rea

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 210
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Pahulja
  • Brod tip: Narval 620 Cabin
  • Marina: AJK Beograd
  • Veličina: 6,20 m
Odg: novi momenti
« Odgovor #11 poslato: 08, 01, 2016, 12:44:07 posle podne »
Odličan brod. Srećno i dobar vetar !

Послато са SM-N910C уз помоћ Тапатока


Van mreže nauticant

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 158
Odg: novi momenti
« Odgovor #12 poslato: 09, 01, 2016, 18:10:10 posle podne »
...evo i nekoliko fotkica enterijera

Van mreže Zole

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Dehler Delanta 76 ak
  • Marina: Vourvourou
  • Veličina: 7,6m
Odg: novi momenti
« Odgovor #13 poslato: 09, 01, 2016, 18:43:21 posle podne »
Lepo, lepo, baš mi se sviđa!
Bravo!

Van mreže nauticant

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 158
Odg: novi momenti
« Odgovor #14 poslato: 09, 01, 2016, 20:16:28 posle podne »
Bice tu i tamo ulaganja ali sve to je uglavnom na nivou odrzavanja, mozda u prvoj ruci nesto intenzivnijeg odrzavanja obzirom da je poslednji put 2014.g. vadjen iz vode i osim farbanja treba mu promeniti gumenu dijafragmu na saildrive, zaptivke propele, uraditi kompletan servis motora (dvocilindricni Volvo Penta MD 11C od 23-24ks na kome je 2006. uradjena generalka) i slicno...e da, treba zameniti ventile na vodo/kanalizacionoj instalaciji, a bice i nekih ulaganja u kuhinjsku opremu obzirom da frizider ne radi i sporet treba zameniti. Ali sve je to prakticno na nivou odrzavanje, nema nekih krucijalnih opravki isl. Jedra mogu posluziti jos koju godinu, motor je izgleda u korektrnom stanju...mozda bi eventualno trebalo obraditi glavu radi sicovanja sedista ventila ali i to ce se videti/odluciti nakon sto se predhodno makina dobro izvoza i zagreje. Sidreni vinc takodje treba pretresti kod elektricara...i uglavnom to bi bilo to. Racunam da sve to nece biti prevelika investicija