E, ovako treba... > Dizajn brodova

Neko novo vreme, minimizacija i dizajn u tom duhu

<< < (2/2)

DuleN:
Dako ovo Laza ne vidi  jh Inace ce biti modifikacija Made In Srem , to jest, dobice korito, kobilicu, prvi i drugi sprat, bice produzeno za 2-3 metra, ....  dodo

LSI:

--- Citat: DuleN  17, 12, 2015, 14:35:50 posle podne ---Dako ovo Laza ne vidi  jh Inace ce biti modifikacija Made In Srem , to jest, dobice korito, kobilicu, prvi i drugi sprat, bice produzeno za 2-3 metra, ....  dodo

--- Kraj citata ---

 kuku

 456

Nidza:
  Dobro, oko jedne stvari se svi slazemo - ruzno je i ne bas bezbedno.

  E sad, sto se tice spusta u vodu, ocito su samo bili realni i prikazali i koji problemi postoje, kao u tom videu, ali ni ja ne udjoh u vodu ove godine zbog niskog vodostaja  no125.
 
  Ovo je verovatno prvi proizvodni prototip, pa kao takav, morao je da trpi minimalisticku formu (ruzno, sa ne bas maritimnim svojstvima kao sto ste primetili) jer, sto ce znati bolje od mene ovde pravno i ekonomski obrazovani, da napravis "nije skupo" kad uporedis sa cenom da atestiras, dobijes sertifikate i licence da proizvod moze da izadje na trziste (legalnim putem) sto premasuje, uglavnom, sve plate inzenjera zajedno na projektu, za vise meseci/godina. No, da ne idemo sad na teme monopola i standarda, daleko je od teme....
 
  Zato sam vise pitao kao sam koncept da li je interesantan, koji ce mozda u verziji 2, 3 ili 5 (ako zazivi) imati liniju slicniju camcu, korito otpornije na talase i vetar, kao sto rekoste... Slazem se da gumeni slozis za 15min, ali ovde ne slazes fakticki nista, ne zoves trece lice da ti spusti/izvuce camac u/iz vode, i na kraju voznje ne rastavljas opet nista. Pored toga, imas jednu registraciju manje jer ti je camac ujedno i prikolica, a sto je bitno obzirom na danasnje cene. Meni se to kod ovoga koncepta dopada. Inace u ovakvoj izvedbi, slazem se da bas i nece privuci neku paznju i da deluje nebezbedno.

Nidza:
  Kad smo vec kod gumenjaka i "drugacijeg" koncepta, evo jos par varijanti sa slikama i to tako da ukljucimo i ljubitelje motornih camaca i ljubitelje jedrenjaka i ljubitelje gumenjaka i ljubitelje pontonskih camaca (nisu sve slike bas izostrene, na zalost, ali vidi se uglavnom sve sto treba da se vidi):

1. Gumeni jedrenjak  sail

2. Gumeni sa ugradjenim motorom, otvoris haubu, kad ono tamo...   gli

3. No comment  m4

Srecko Sojic:
sto kazu kod nas sa lijeve strane Drine, moze se i od g****a pita napraviti ali se ne moze jest'!  tamburanje

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju